Mikä elokuva kuvaa mielestäsi parhaiten oikeaa New Yorkia?
Sitä millainen tunnelma kaupungissa todella on.
Kuinka usein käyt itse Nykissä ja onko kaupunki muuttunut vierailujesi aikana?
Kommentit (265)
Yksin kotona 2. Eksynyt New Yorkiin.
Vierailija kirjoitti:
New Yorkissa minut yllätti oikeastaan se, että se on juuri niin kuin elokuvissa. Katukoripallokentistä koulubusseihin ja äkäisiin mummoihin. Ainoa pettymys oli se, miten pilvenpiirtäjät olivat paljon matalampia, kuin olin kuvitellut elokuvien ja sarjojen perusteella.
Keskuspuisto on suomalaiselle metsissä käyneelle pettymys, sellainen puistoalue. Fisher kingin "linna" oli hauska nähdä.
En tiedä "oikeasta" New Yorkista mitään. Olen ollut siellä vain turistimatkoilla.
Oliko se yksin kotona joululeffa . Ja forrest camp .
Onhan se hauskaa ajella keltaisella taksilla intialainen kuski ja JULISTAA EVANKELIUMIA JEEE !
Rankka päivä leffa olikin Franciscosta. Hullu ukko sekosi. San pyhä holy.
Moni erehtyy luulemaan että york olisi pääkaupunki . Ei ole .
Jee evankeliumin hyvää oloa ! Ilmaiseksi sen saa .
Crocodile Dundee
American Buffalo (tapahtuikohan se NYssä...)
Whatever Works
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
New Yorkissa minut yllätti oikeastaan se, että se on juuri niin kuin elokuvissa. Katukoripallokentistä koulubusseihin ja äkäisiin mummoihin. Ainoa pettymys oli se, miten pilvenpiirtäjät olivat paljon matalampia, kuin olin kuvitellut elokuvien ja sarjojen perusteella.
Keskuspuisto on suomalaiselle metsissä käyneelle pettymys, sellainen puistoalue. Fisher kingin "linna" oli hauska nähdä.
Turisti yllättyi kun puisto ei ollutkaan metsä? Suomalainen on tottunut metsään jossa vain mäntyjä, koivuja tai kuusia. Monimuotoinen kasvusto saa ymmälle.
OMX tää siellä tehty YouTube redeemer c. Mullen
Nicole c. Mullen REDEEMER YouTube
World War Z