Muistoja Karkkipussi nimisestä karkkikaupasta??
Muistan sen firman värin sellainen ruskea ja oranssi raidallinen karkkipussi. Viimeksi olen käynyt Porin liikkeessä.
Kommentit (33)
Ei tuollaista ole kyllä ollut olemassa. Taidat muistaa (pahasti) väärin.
Muistan hyvin, tuli käytyä aika usein.
Vierailija kirjoitti:
Turussa Hansassa niillä oli monta myymälää!
Laiva-Hesburgerin viereisessä oli sellainen karkkiseinäkin, tehty siis taideteos liimaamalla erivärisiä karkkeja. Majakkako siinä oli vai jotain aaltoilua, en muista enää...
Mlloin tuo ketju hävisi? Kaatoiko puljun nämä joka markettiin tulleet valtavat karkkilaarit??
Se oli ihana! Jotenkin nätisti karkit esillä ja logon tai kioskin väri oli myös onnistunut. Forumissa oli viimeinen missä kävin. Olisipa vieläkin olemassa. Nykyiset karkkikaupat on jotenkin sieluttomia ja ankeita.
Vierailija kirjoitti:
Mlloin tuo ketju hävisi? Kaatoiko puljun nämä joka markettiin tulleet valtavat karkkilaarit??
Väittäisin että vielä 2000-luvulle mennessä olisi ollut ketju olemassa mutta en ole varma.
Muistan, että 1990 luvun alkupuolella alkoi tulemaan irtokarkkilaareja kauppoihin
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista ole kyllä ollut olemassa. Taidat muistaa (pahasti) väärin.
Sinä se muistat väärin ja pahasti. Minä olen ollut jopa tuon puljun osaomistaja työni kautta:) Tiedon löydät jopa Wikipediasta.
Hesassa Ateneuminkujalla muistan n.-85. Voi, se tuoksu! Ja valikoima!
Vierailija kirjoitti:
Enpäs olekaan huomannut tuollasia Karkkipussi-karkkeja!
Oli ihmeellistä, et karkeille oli ihan oma kauppansa.
Joskus mietin, et alkot on aikuisten karkkikauppa. Kauheasti jos jonkinnäköistä pulloa ja putelia isot myymälät täynnä. Vois ostella, mut kun yhtään ei tee mieli niitä juoda. Hukkaan menee sekin "ilo".
Miten multa on voinut mennä tommonen ohi?! Olen kuitenkin karkin suurkuluttaja! Asun lisäksi Tampereella (lapsena viereisessä kaupungissa mytta tre keskustaan oli puolen tunnin matka) ja mennyt ihan ohi.
Aika kallista oli Karkkipussissa, katsoin tuolla sivuilla vanhaa kuvaa, niin vuonna 1980 karkki maksoi siellä 39 markkaa/kilo. Nykyrahaan muunnettuna se on 21, 80 euroa, eli kolmasosan maksaa irtokarkit nyt siihen neukkuaikaan verrattuna...
Muista ne pyöreät hyllyt, missä oli karkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Miten multa on voinut mennä tommonen ohi?! Olen kuitenkin karkin suurkuluttaja! Asun lisäksi Tampereella (lapsena viereisessä kaupungissa mytta tre keskustaan oli puolen tunnin matka) ja mennyt ihan ohi.
Olet varmaan kuurosokea koomapotilas. Olisiko sillä vaikutusta että olet niin jälkeenjäänyt?!
Ne rapisevat pussit leffateatterissa, ei kai ollut muovipusseja vaihtoehtona.
Makuuni syrjäytti Karkkipussin ja Netflix + kaupan valikoimat syrjäytti Makuunin.
Stadissa ei taida olla enää karkkikauppoja mutta eikös Tampereella vielä ole?
Vierailija kirjoitti:
Makuuni syrjäytti Karkkipussin ja Netflix + kaupan valikoimat syrjäytti Makuunin.
Stadissa ei taida olla enää karkkikauppoja mutta eikös Tampereella vielä ole?
On täällä stadissa karkkikauppoja, esim. asematunnelissa Karkkitori ja Candytown.
Turussa Hansassa niillä oli monta myymälää!