Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla sellaista ettei kukaan mies ole ollut vilpittömän mukava sinulle, jos ei halua seurustella yms?

Vierailija
12.05.2023 |

Tuntuu että kukaan mies ei ollut ikinä kiinnostunut juttelemaan minulle muuten vain tai kaverillisesti, jos ei peruskoulua lasketa.
Muutoin aina on ollut ajatuksena muita asioita, ja kun tajutaan etten ole kiinnostunut tai olen varattu he katoavat muuttavat käytöstä, eivätkä haluakaan olla kavereitani.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä kyllä paljonkin juttelen miesten kanssa, eikä ne multa mitään odota. Ihan normaalia. Mutta töiden ja suvun ja kaverien kaverien ulkopuolelta ei kukaan tuntematon miespuolinen ole halunnut olla vain kaveria. Voi uskotella niin alkuunsa, mutta totuus on toinen. Kohta ollaankin kyselemässä muutakin...

Töissä, sukulaisten kanssa ja ystävien miesten kanssa on selkeät, asialliset roolit. Ei se tarkoita, että olisitte varsinaisia kavereita. Eihän kukaan järkevä mies tietenkään yritä iskeä vaimonsa kaveria tai rupea työpaikalla liehittelemään naisia tai tuo "odotuksiaan" ilmi. Edelleen, miehet eivät halua naisista kavereita. Se, että työpaikalla mies voi jutella naistenkin kanssa, ei ole merkki päinvastaisesta.

Ei pidä paikkaansa. Monet miehet kykenevät näkemään naiset ihmisinä. Mulla on paljon naispuolisia kavereita, joista en ole koskaan ajatellut mitään seksuaalista. Olen alunperin tutustunut näihin naisiin opiskelujen, harrastuksen ja töiden kautta. Ylipäätään kiinnostun seksuaalisesti tai romanttisesti harvasta naisesta.

Vierailija
42/46 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homomiehet ovat olleet mukavia ilman taka-ajatuksia. Muutoin kaikki miespuoliset ystäviksi luulemani ovat muuttaneet käytöstään välinpitämättömäksi ja kylmäksi sillä sekunnilla kun on tullut selväksi, että minulta ei saa seksiä. 

Eniten harmittaa yksi, jota aidosti luulin erittäin läheiseksi ystäväkseni. Hän on tahollaan (onnellisesti) naimisissa ja perheellinen, joten pidin hänen kanssaan hengailua hyvin turvallisena. Puhuimme henkilökohtaisia asioita ja vietimme aikaa yhdessä ilman, että siinä oli halaamista kummempaa intiimiyttä. Ja silti kun itse sitten aloin seurustella, hän ensin lakkasi lähettämästä viestejä, vastaten hyvin nuivasti minun lähettämiini ja sitten alkoi käyttäytymään loukkaavasti ja v*ttuilemaan passiivisaggressiivisesti. Kysyin suoraan, mikä on ongelma ja ei kuulema mikään. Hän itse kieltää täysin että mikään olisi muuttunut. 

Tämä ketju todistaa taas sen, että suurimmalle osasta miehiä naiset on vaan tussuja, joilta saa tai ei saa. Naiset eivät siis ole edes ihmisiä, vasn tussuja.

Nyt siis kysymys näille miehille: on tyttäresi, äitisi, siskosi ja mummosikin vaan tussu, jolta joku mies joko saa tai ei saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kohtaloni on ollut joutua tai päästä ns friendzonelle nais(t)en kanssa toistaiseksi aina, enkä ole päässyt etenemään parisuhteeseen yhdenkään naisen kanssa.

Olen enemmän kuin iloinen ja hyvilläni  siitä, että olen onnistunut joidenkin naisten kanssa luomaan ja ylläpitämään vastavuoroisesti kaveruus ja ystvyys suhteita. Ei heidän määränsä vaan laatunsa.

On erinmomaisen monta siaa joita voin ja olen voinut heidän kanssa jakaa yhdessä ja erikseen. On kuitenki asioita, joihin  en ole ollut valmis tai halukas. Yks niistä on ollut seksi. - Sen jälkeen kun tiedostan, että meidän on parasta jatkaa korkeintaa mahdollisesti esimerkiksi "vain" kavereina tai ystävinä tai muutoin jonain muuna kuin edetä yhdessä parisuhteeseen, niin en piinaa itseänin ajatuksissa tai kuvitelmissa, että kumpa voisin harrastaa seksiä hänen kanssan. Tai yritä saada häntä muuttamaan mieltään.

Joiskus eräs naine olsii halunnut jatkaa kanssani ns. friends with benefits tyyppisessä suhteessa, jossa olsimme harrastaneet seksiä yhdessä säännöllsien epäsäännöllsiesti.

Naisen pettymykseksi kieltäydyin. Ja kieltäytyisin nytkin. Miksikö vaikka tiedän, että jotkut saattavat onnistua ja kyetä tällaisiinkin suhteeseen, niin itse en halua ihmissuhteistani yhdenkään olen mikään epämääräinen säätö tai viritelmä, jota tällainen seksisuhde edustaisi minulle.

Tiedän myös monien kaveruus suhteiden edenneen myöhemmin parisuhteeksi. - Ehkä olisin fiksumpi, jos väittäsin, että niin ei voisi koskaan käydä minulle. Mutta selvää kuitenkin on, ettei parisuhde voi alkaa ainoastaan minun päätöksestäni tai halustani vaan minusta meillä molemmilla olisi oltava yhtälainen halu ja toive edetä ja syventää suhdettamme ja siten edetä parisuhteeseen.

Toisnaan olen kokenuyt sisälläni pienen joskus isommankin kateuden piston kun en tajua miksi välillä tuntuu sille, kuin moni muu onnistuu löytämään ja kohtaamaan oman kumppaninsa niin paljon mutkattomammin ja helpomman oloisesti kuin minä, joka taas pian huomaa yhden vuoden lisää kuluneen sinkkuna.

Toinen onnea aiheuttava seikka on se, että olen päässyt siitä kuvitelmasta tai luulosta, että sinkuna elo voisi olla korkeintaan puolinaista ja vasta parisuhteeseen eteneminen saattais saada elämänlaatuni kohoamaan täyteen mittaansa ja arvoonsa.

Olen avoin rakkaudelle En pidä velvollisuutena edetä parisuhteeseen kenenkään kanssa, vaan mahdollisuutena, joka minulle tarjoutuu ja tulee kohdalle, jos niin on tarkoitettu; ellei jatkan sinkkuna suunnilleen samantapaisesti kuin nyt. - Tarkoitan, että juuri nyt en esimerkiksi mitenkään eritysiesti etsi ja tai metsästä itselleni kumppania. Mutta en pidä täysin mahdottomaan ajatuksena. ett vielä joskus kokeilisin vaikka sitten Tinderiin menoa tai nettitreffipalvelimelle kirjautumista, josiat molemmat ovat siinä mielessä reiluja paikkoja, että voi suoraa kertoa hakevansa ja etivänsä seuraa. Kun taas baariin tai yökerthoon tms. voi mennä muistakin syistä. (Vaikka ellei lainkaan halua saada tuntumaa muihin ihmsiin tai välttyä kokonaan mahd. lähestymisltä, niin varmaan kannattaa suunna muualle kuin näihin vii,. mainitsemiini paikkoihin).

Vierailija
44/46 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/46 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Down

Vierailija
46/46 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon kaverimiehiä, homoja ja heteroita, ollut aina. En ole attraktiivinen nainen, joten ehkä auttanut asiaa, kukaan heteromieskaveri ei oo koskaan ollut muhun ihastunut eivätkä heidän tyttöystävänsä tai vaimonsa ole olleet mustasukkaisia ystävyydestämme (en tarkoita, että pitäisi olla mustasukkainen, jos olisin attraktiivisempi, kaveruus kun on kaveruutta, mutta jotkuthan valitettavasti ovat). Nää miehet on fiksuja ja olen heidän ystävyydestään todella onnellinen. Yleensä työpaikalla ja muuten normaalit miehet, kuten naisetkin, ovat ystävällisiä toisen ulkonäöstä riippumatta. Ikävä kuulla, jos asia ei ole aina näin ja kyllä silloin on vikaa korvien välissä. N50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä