Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai vitsit, miten hyvän näköiseltä oman väriset hiukset alkaa nyt kesällä näyttämään. Oon syksystä asti kasvattanut omaa väriä takaisin.

Vierailija
12.05.2023 |

Alussa näytti aika kamalalta maantienharmaalta, mutta nyt kun oma väri on saanut pituutta lisää ja kesäaurinko alkanut raidoittamaan niitä omia hiuksia , niin ai vitsi miten ihanalta mun oma väri alkaa taas näyttämään.

Täytyy tästä lähtien alkaa arvostamaan omaa hiusten väriä sen sijaan että lätkäsee jonkun värin päähän kaupan purkista.

Vielä on työtä edessä, mutta odotus on näköjään vaivan arvoista. 😍

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma maantienharmaa on paras väri hiuksissa. Talvella tummempi, kesällä tulee vaaleat raidat, ja hieman kuparinen auringossa. Olen ollut värjäämättä nyt n. 20 vuotta, olen nyt yli nelikymppinen. Muutaman kerran on käynyt mielessä jos värjäisi taas, mutta aina kun katsoo peiliin ja miettii sitä tummaa värikypärää (Minulla on tummat piirteet) niin mieli muuttuu.

Harmaat? Ajattelin siitäkin että sitten alan taas värjäämään kun tulee harmaita, mutta enpä alkanutkaan ;) Yllättäen siinä iässä kun harmaita alkaa tulla, on elämä jo erilaista kuin nuorena ulkonäköönsä hysteerisesti suhtautuvalla nuorikolla.

Vierailija
22/22 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on harmaita ja ne loistaa kesän auringossa. Nauti vielä tuosta kun voit.

Mulla on maantienharmaa oma väri ja nyt seassa harmaata. Entistä ihanampi on. En ikinä enäävärjäisi hiuksiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä