Käärijä Jere Pöyhönen on joutunut kritiikin kohteeksi pituutensa takia
Käärijä Jere Pöyhönen on saanut rutkasti palautetta ja kritiikkiä pituutensa takia, nyt Pöyhönen kuitenkin löi pytään nasevan palautteen valittajille: Vaikka 170 on lyhyt mieheksi, kyllä sillä pärjää. Pääsen Lintsin laitteisiin kumminkin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/dce83b3e-1ea5-46ee-a9da-c35491…
Ja näin omana mielipiteenäni asiasta, niin vaikka tuo Cha Cha mikälie ei ole omaan musiikkimakuun, niin pakko antaa Käärijälle respektiä siitä että pitää meidän lyhyiden miesten puolta.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Napoleon taisi olla vielä lyhyempi.
Ei ollut lyhyt
Joten ei
168-170 cm lähteestä riippuen eli jopa pidempi kuin tuon ajan miehet keskipituudeltaan yleensä.
Mauri Pekkarinenkaan ei kovin pitkä ole.
Vierailija kirjoitti:
Mauri Pekkarinenkaan ei kovin pitkä ole.
Se ei esittelekään mahaansa bolerossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 178 cm ja minua on haukuttu lyhyeksi. Ainakin 4 kertaa
.
Sinänsä absurdia kun se on suomalaisten miesten keskipituus
.
Ja en siis ole lyhyt
.
Ehkä ihmiset yrittää loukata kaikilla tavoilla ja tarttuu ja hokee sitä minkä kuvittelevat loukkaavan!
Olen suunnilleen saman pituinen, ja melkein vain deittisovelluksissa naiset ovat minua koskaan lyhyeksi kutsuneet. Alan kutsua noita naisia tästä lähtien rumiksi. Eihän sillekään mitään mahda, geeneissä katsos kun on.
Naiset vihaa lyhyitä miehiä. Suurin osa kritiikin antajista on naisia.
Käärijä on naisellinen mies. Ehkä myös piilohomppeli.
Jännämies alkkiksilla ei edes iso maha ja lyhyt pituus haittaa ja naisia joka sormelle..
Meitä on petetty, eli HS artikkelissa vuosi sitten sanottiin oikein erikseen Kärtsän olevan 162 cm mutta nyt onkin muka pidempi, eli mikä on totuus ja mitä h*vetin väliä sillä on?
Tuossa ääliö hommassa ainakin tasa-arvo toteutuu.