Maria Lund työntää karkkeja rintaliiveihin
Sekä muuta makeaa naposteltavaa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009577335.html
Syyksi runsaalle sokerinkulutukselleen hän kertoo esiintymisjännityksen lievittämisen, jota kokee kertomansa mukaan voimakkaasti aina esiintyessään julkisesti.
Se (esiintymisjännitys) ei ole helpottanut vuosien saatossa, vaan se on pikemminkin pahentunut. Jännitykseen minua auttaa sokeri. Se tuntuu vähän absurdilta, mutta jostain syystä sillä on rauhoittava vaikutus, Lund perustelee.
Hän kertoo hiljattain olleensa esiintymässä joukolle silmäätekeviä ja tärkeässä asemassa olevia ihmisiä. Esiintymisjännitys oli iskenyt häneen kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Tilaisuudessa oli ollut tarjolla herkkuja. Lund oli napannut tarjoilupöydältä kourallisen sokeripaloja ja työntänyt ne rintaliiviensä sisään.
Huomasin, että pöydällä oli tarjolla mustikkapiirakkaa ja sokeripaloja. Järki voitti tunteen onneksi hetkeksi siinä kohtaa ja sujautin dekolteen kautta liiveihin kasan sokeripaloja enkä mustikkapiirakkaa.
Minun ei lopulta tarvinnut syödä sokeripaloja, vaan oloani helpotti jo se, että tiesin niiden olevan lähellä, Lund kertoo.
Tämä ei ollut ainoa kerta, kun hän täytti liivinsä makealla.
Minulla on namuja liiveissä hyvin usein! hän paljastaa.
Toihan on just hyvä. Sielä anuksesta se vapauttaa sokeria tasaiseen tahtiin keikan ajan, niin jaksaminen pysyy hyvänä.