Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huumattiinko mut??

Vierailija
11.05.2023 |

Hei, en tiedä mistä aloittaisin kirjoittamaan tätä, mutta olen 18-vuotias tyttö ja mua jäi vähän mietityttämään yksi juttu.

Noh, tutustuin vähän aikaa sitten netissä saman ikäiseen poikaan. Tultiin hyvin juttuun jne. No, sain sitten tietää että tämä poika polttaa kannabista. Alkuun en tykännyt yhtään ajatuksesta. No, sitten tää poika ehdotti että haluaisinko mäkin testata polttaa budia. No mä sitten suostuin. Vedin sitä ehkä 4 kertaa henkeen, ja sen jälkeen menin ihan todella sekasin. Tuntui kuin olisin ollut jotenkin kehoni ulkopuolella. Samalla tuntui että en pysty kontrolloimaan käsiäni tai jalkojani, tuntui ihan kuin olisin jähmettynyt paikoilleni vaikka liikutinkin käsiä ja jalkoja. Katsoimme youtubesta musiikkivideoita ja sillon tuntui että uppouduin ihan kokonaan jonnekkin omaan maailmaan. Näin tosi omituisia juttuja. Koko näkökenttäni täyttyi erilaisista väreistä ja kuvioista.

Meneekö budin polttelusta noin sekaisin, varsinkin kun poltin niin vähän?

Tän lisäksi mua mietityttää se että tämä poika yritti illan aikana moneen otteeseen tarjota mulle alkoholia. Eikö alkoholi ja huumeet ole aika huono yhdistelmä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä vedit huumetta, ja nyt kyselet huumattiinko sut? Typerä kakara. Sun kannattis pysytellä vielä muutama vuosi Aarrearkku-pussseissa, mitä nautintoaineisiin tulee.

Vierailija
22/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiön hiekkalaatikkolla joku vetää iltaisin kannabista suoraan suoleen ja kuvittelee olevansa Appelsin ja osaavansa päätoimittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tyhmä vai vieläkin tyhmempi?? Miks pitää vetää mitään aineita?? Etkö tajua ettei huumeiden kanssa leikitä, ikinä!!!