Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin keskiverto ihminen

Keskiverto
11.05.2023 |

Ikää 27. Peruskoulusta 7 keskiarvo, lukiosta C-paperit, AMK:sta (Tradenomi) 3 keskiarvo. Ok palkattu esimiestyö josta käteen jää paritonnia kuussa. 70m2 asunto-osake velkarahalla. Puoliso ja koira. Tässäkö tämä elämä oli?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jotain haaveita? Perusta yritys vaikka sivutoimisesti tai toteuta pikkuhiljaa unelmiesi reissua, elämä on tässä ja nyt!

Vierailija
2/21 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä se on Game over nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan sinusta itsestäsi oliko se siinä. 

Vierailija
4/21 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla 27 vuotiaalla on 70 neliön asuntoa. Puolisokin yhä harvemmalla. Ja esimiestyötkin ovat enempi yli 30 vuotiaiden käsissä kuin alle. Yhtä kaikkii Ap et ole ihan niin keskiverto kuin luulet

Vierailija
5/21 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivutoimisen yrityksen perustaminen ei edes ole kovin huono idea. On ollut aina ajatuksena että yrittäjyyteen pitäisi hypätä päätoimisesti ja ansaita siitä aina elantonsa. Kouluttautuminen kiinnostaisi mutta töiltä ehtii melko huonosti

Vierailija
6/21 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ainakin tienaat rutosti enemmän kuin iso osa kansasta. Millä meriiteillä olet johtajaksi päässyt, jos on kehno koulutus ja kehno lähtötaso? Sukulaisten firmaan?

Tiputa käteen jäävästä osasta vielä pois sellaiset  500 euroa, niin olet paremmin keskivertokansalainen. Keskivertokansalainen ei ole johtaja-asemassa Suomessa.

Olet taas yksi luksuselämää elävä epatto, joka ei edes tajua millaista on elää kun on rahasta tiukkaa. Surkealla koulutuksella johonkin isäpapan firmaan johtajaksi repimään isoa palkkaa.

Vierailija
7/21 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuulostaa täysin hyvältä. Olet saavuttanut paljon. Mitä sitten pitäisi olla?

Vierailija
8/21 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat vanhemmat matalapalkkaisia duunareita, ei suinkaan yrittäjiä. Tuollainen keskitason esimies ei suinkaan ole johtaja. Ja paritonnia siis verojen jälkeen josta vuokrat yms yms. Toki tonni jää niidenkin jälkeen. Enpä toki myöskään valittanut että asiat olisi huonosti, kunhan pohdin että onko nyt kaikki saavutettu, voiko tyytyä vai pitäisikö olla enemmän. Riitaa saa toki haastaa halutessaan.

Vierailija
9/21 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Maslown tarvehierarkian mukaan ois sitten

korkeimpien itsensäkehittämisen tarpeiden vuoro, itseoivalluksen aika.

Vierailija
10/21 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet reilusti keskiverron yläpuolella ikääsi nähden.

Vierailija
11/21 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok palkattu esimiestyö ja pari tonnia kuussa? Saman saa lähihoitajana. Enemmänkin, jos haluaa ja voi tehdä vkl ja yötöitä.

Vierailija
12/21 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sinulla nyt jotain toiveita tai mielenkiinnon kohteita on. Mitä haluat elämältä? Nytkö vasta havahduit, että jotain muutakin sisältöä kannattaa olla kuin työ? 

Vierailija
13/21 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen on oikeassa. Olet saanut pääsi pinnalle, saavuttanut vapautta tehdä mitä huvittaa. Keksi joku tavoite, joka on jyystämisen arvoinen, ja ala jyystää. Mainittu oma yritys kuulostaa hyvältä.

Vierailija
14/21 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen harmiton josta tykätään muttei kuitenkaan rakasteta.

Vierailija
15/21 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joo jos tuo on mitä tavoittelit elämältä.

Vierailija
16/21 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme 40v kun aloimme rakentamaan. Oli se raskasta ja samalla maailman parasta aikaa. Se yhdisti meitä yhteen eikä erottanut. Olemme kuin vakka ja kansi. 36v on täynnä. Meillä on kummallakin ammattikoulutus, minulla 3v ja miehelläni 2v. 

Minä en ole koskaan halunnut lapsia että jos sellainen puoliso olisi tullut kohdalle että haluaa niin sai lähteä heti alkusoitossa. Meidän elämä perustuu ihan muihin harrastuksiin. 

Vierailija
17/21 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tonnia kuussa? Duunarit vetää paremmin. LOL

Vierailija
18/21 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muita kouluttautuneimpia vituttaa kun eivät osaa tehdä mitään. 

Vierailija
19/21 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ratkaisun ja lähdin avoimeen opiskelemaan kasvatustiedettä. Tähdätään sitten vaikka ammattikoulun opettajaksi. Kiitos kommenteista hyvät ihmiset!

Vierailija
20/21 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ne ei ole tyytyväisiä mihinkään.

Minä olen ponnistanut karmeista lähtökohdista (lapsuudessa väkivaltaa, seksuaalista hyväksikäyttöä, vanhempien päihdeongelmaa joista seurasi lukuisia mt-ongelmia aikuisiällä)

Nykyään olen suorittavassa työssä sairaanhoitajana, eli suorittanut AMK tutkinnon, omistan rivitalo neliön, minulla on mies ja perhe.

Mielestäni olen saavuttanut aivan älyttömän paljon elämässä ja olen onnellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi