Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A-Talkissa taas sote-sektorin puhuvat päät jauhaa vanhaa mantraa

Vierailija
11.05.2023 |

Ei ihme että sote-alan tuottavuuskehitys on mitätöntä, kun ainoa "innovaatio" jopa alan professorilla on palveluiden vähentäminen varsinkin harvempaan asutulla alueella. Onko se tosiaan niin että innovaattorit karttaa sotealan käytännössä kokonaan ja sinne hakeutuu laiskan pulskat leppoisaa eläkevirkaa hakevat?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut nyt innokkaasti auttavat kokoomusta yksityistämään koko terveydenhuollon, eli palvelut viedään juuri sieltä missä valtaosa persuista asuu. Hienoa!

Katsokaapas YLE areenasta Jälkiviisaat, Jan Eerola kertoi hienosti Kokoomuksen käsikirjoituksen ja kuinka ollakaan uutisissakin kerrottiin, että terveysvakuutusten myynti on kasvanut huimasti, eli vakuutusyhtiöt tietävät jo nyt miten tulee käymään, tkt ajetaan alas ja mummot, papat ja köyhät kuolevat hoidon puutteiseen ha vähintäänkin lääkärireissusta tulee rakas pitkien etäisyyksien takia. .

Persut, eikö yhtään hävetä?

Seuraavissa vaaleissa persut on 3 % puolue, se on hienoa, mutta vastapuolella on se, että menetämme koko sote alan, voitot käärii kokoomuseliitti ja veroeurot valuu veroparatiiseihin.

Kiitos ääliöpersut!

Erola puhui asiaa,katsoin tuon itsekin! Rahaeliitti ja hyvätuloiset ostavat vakuutukset ja muut tapetaan jonoon. Nassemeininki!

Eikä mariinin hallitus ole neljään vuoteen tällekään tehnyt mitään joten vian täytyy olla persuissa ja kokoomuksessa? Voitaisko me periä tältä nykyhallitukselta palkat takaisin kun ne ei selvästikään ole tehnyt mitään palkkansa eteen? Ja avustajalaumalta kanssa. Samoin puoluetuet hallituspuolueilta takaisin neljältä vuodelta. 

Voi sinua typerystä, kerrataanpa. KUNNAT vastasivat sotesta vuoden 2022 loppuun, eli KUNNAT päättivät miten rahat käyttävät. Valtiolta ei ollut siihen toimivaltaa.

Siksihän juuri on kuntia ja alueita, joissa homma toimii, kun ne käyttivät rahat soten, ja toisinpäin.

Kannattaisi persunkin lukea muutakin kuin seiskaa.

Mariinin hallituksen tyyli tosiaan on ollut antaa käskyt ja sitten syyttää alaisia jotka toteuttaa ne käskyt kun kaikki menee pieleen.

Hienoa johtamista tosiaan /s

Eipä kait muuta voi odottaakaan kun ylimmällä pallilla on huomionkipeä ja turhamainen broileri joka ei tajua johtamisesta muuta kuin sen että hän antaa käskyjä mutta kieltäytyy ottamasta vastuuta niiden käskyjen seurauksista. 

Vierailija
42/43 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin täällä ajat sitten, että terveyskeskukset tulevat poistumaan. Sinne suuntaan mennään. Eihän lääkärille edes pääse. Olen iloisesti yllättynyt, että tuosta neukkutyyli tk:sta vielä päästään eroon. Petteri hoitaa asian ja bonuksena yksityisen Kelakorvauksen palautus entiseen tasoonsa. Olen tyytyväinen.

Joo sinä olet iloinen, minäkin olen iloinen että kokoomus on tuon teon jälkeen menettää kannatuksestaan 10 % ja keskusta nousee takaisin 20 %, ja minä sentäs olen demari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sote johtajiksi valittu henkilöt puoluekannan ja kaveruuden perusteella, pätevyydestä ei ole puhuttu mitään varmaankin tehokasta neroutta kätkeytyy noihin johtajiin jos kerran tasvallan presidentti ja pääministerikin jää palkassa taakse 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi