A-Talkissa taas sote-sektorin puhuvat päät jauhaa vanhaa mantraa
Ei ihme että sote-alan tuottavuuskehitys on mitätöntä, kun ainoa "innovaatio" jopa alan professorilla on palveluiden vähentäminen varsinkin harvempaan asutulla alueella. Onko se tosiaan niin että innovaattorit karttaa sotealan käytännössä kokonaan ja sinne hakeutuu laiskan pulskat leppoisaa eläkevirkaa hakevat?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin täällä ajat sitten, että terveyskeskukset tulevat poistumaan. Sinne suuntaan mennään. Eihän lääkärille edes pääse. Olen iloisesti yllättynyt, että tuosta neukkutyyli tk:sta vielä päästään eroon. Petteri hoitaa asian ja bonuksena yksityisen Kelakorvauksen palautus entiseen tasoonsa. Olen tyytyväinen.
Joo sinä olet iloinen, minäkin olen iloinen että kokoomus on tuon teon jälkeen menettää kannatuksestaan 10 % ja keskusta nousee takaisin 20 %, ja minä sentäs olen demari.
Eikös sote johtajiksi valittu henkilöt puoluekannan ja kaveruuden perusteella, pätevyydestä ei ole puhuttu mitään varmaankin tehokasta neroutta kätkeytyy noihin johtajiin jos kerran tasvallan presidentti ja pääministerikin jää palkassa taakse
Mariinin hallituksen tyyli tosiaan on ollut antaa käskyt ja sitten syyttää alaisia jotka toteuttaa ne käskyt kun kaikki menee pieleen.
Hienoa johtamista tosiaan /s
Eipä kait muuta voi odottaakaan kun ylimmällä pallilla on huomionkipeä ja turhamainen broileri joka ei tajua johtamisesta muuta kuin sen että hän antaa käskyjä mutta kieltäytyy ottamasta vastuuta niiden käskyjen seurauksista.