Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kehitysapu

Vierailija
11.05.2023 |

On noin 1.2mrd euroa vuodessa. Pitäisikö se mielestäsi lopettaa ja maksaa vai budjetin ylijäämästä vai onko se mielestäsi ns.pakollinen maksu suoritettavaksi vuosittain?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa tai vähentää Max 100 miljoonaan. Ja jos jotkut kansalaiset ovat huolissaan kehitysmaiden asukkaista, voivat he itse alkaa lahjoittaa rahaa esim. Unicefille vaikka 100e/kk

22/23 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää nämä KUA, Plan, Pelastakaa lapset jne. feissarit, jotka pyytävät rahaa tyttölasten koulutukseen. Kaikki niiden paikallisten kumppanien koulut ovat yksityiskouluja! Kukaan opettaja ei halua työskennellä julkisella puolella, koska palkat ja edut ovat paremmat yksityisellä puolella. Jossakin Keniassa on lähes tuhat yksityiskoulua ja kaikki länsimaisen rahan ylläpitämiä. Miksi näin vinoutunutta koulutuspolitiikkaa pitäisi tukea? Kunnollisen perusopetuksen järjestäminen on valtion vastuulla. Se oikeus on kirjattu kansainvälisiin ihmisoikeussopimuksiin. Kansalaisjärjestöjen tehtävä ei ole ylläpitää yksityiskouluja vaan lobata hallitusta, että maa noudattaa ihmisoikeusoikeussopimuksia.

Tosi hyvä kirjoitus! Miksi tästä ei puhuta enemmän?

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehitys apu pitää poistaa jonain 1800 jäänteenä.afrikalla on malmeja,timantteja jne. mutta hallitukset paskoja.

ei penniäkään enää.afrikkalaiset fiksut osaa itse tehdä asioita. katsokaa dr mumbi show youtubesta. nais tubettajan afrikan uutisia ja kommentteja. osa afrikkalaisista pitää kehitysapua riistona ja paikallisen talouden kilpailijana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan