Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soinista tullut nuiva? Vaatii Mestaria sisäministeriksi!

Vierailija
11.05.2023 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009545360.html

Olisiko aika kypsä paluulle jos tuo on nyyään linjansa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini tietää, että jos Halla-aho nostetaan näkyvään asemaan, kaikki hänen raiskaus- ja päähänampumispuheensa kaivetaan esiin. Halla-aho on myrkkyä persuille, ne eivät vaan tyhmyyttään tajua sitä itse.

Vierailija
2/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rikollisesta voisi tulla sisäministeri? Sisäministerin tonttia on poliisitoimi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soini tietää, että jos Halla-aho nostetaan näkyvään asemaan, kaikki hänen raiskaus- ja päähänampumispuheensa kaivetaan esiin. Halla-aho on myrkkyä persuille, ne eivät vaan tyhmyyttään tajua sitä itse.

Kaikki puheet ja kirjoitukset irrotetaan siis asiayhteydestään kuten tähänkin asti. Mestari on kirjoittanut kaikki harkiten ja tarkasti, ja jos löydät jotain loogisia virheitä tai sanomista et ole kovin älykäs itse.

Vierailija
4/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten rikollisesta voisi tulla sisäministeri? Sisäministerin tonttia on poliisitoimi!

Ajatusrikollinen.

Puolustusministeri Kaikkonen ja Antti Rinne on tuomittu oikeudessa oikeista rikoksista.

Vierailija
5/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi on hakemassa presidentiksi suurella todennäköisyydellä. Puheenjohtajan paikalta luopumisen jälkeen oli puhetta, että Jussi tavoittelee sisäministerin paikkaa. Mutta ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajan ja yleisen viestintälinjan pehmentymienn viittaa ihan muihin tarkoituksiin.

Vierailija
6/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki puheet ja kirjoitukset irrotetaan siis asiayhteydestään kuten tähänkin asti. Mestari on kirjoittanut kaikki harkiten ja tarkasti, ja jos löydät jotain loogisia virheitä tai sanomista et ole kovin älykäs itse.

Jos ihminen kirjoittaa harkiten ja tarkasti raiskaus- ja murhafantasioita, hänen paikkansa on psykiatrisessa hoitolaitoksessa eikä vapaalla jalalla, eikä missään tapauksessa maan hallituksessa. 

Vierailija
7/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popparit 🤣🤣

Vierailija
8/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen kirjoittaa harkiten ja tarkasti raiskaus- ja murhafantasioita, hänen paikkansa on psykiatrisessa hoitolaitoksessa eikä vapaalla jalalla, eikä missään tapauksessa maan hallituksessa. 

Kuten sanoin, irrotetaan asiayhteydestään ja vääristellään sinun tyyliisi.

Vierailija
9/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soini itse pyysi Jussia puolueeseen ja on itse sanonut että ehdotti että Jussi kisaisi puolueen puheenjohtajan paikasta. Ongelma on että Jussin kannatus olikin suurempi kuin Soinin, eikä Soini onnistunut pidempään siipeilemään Jussin kannatuksella. Kuinka tyhmä Soini siis oli että halusi puolueeseensa Jussin ja vielä puheenjohtajaksi hänen seuraajakseen?

Jos ette usko, niin googlettakaa:

"Timo Soinilta yllättävä väite: Maanitteli Halla-ahoa useasti perussuomalaisten puheenjohtajaksi – ”Vastaus oli aina kielteinen”

Vierailija
10/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on kaivettu jo kauan sitten. Ja kun ymmärtää asiayhteyden niin tajuaa että ne puheet on ihan asiaa. Eva Bideen symppaajista ei väliä.

Vierailija
11/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini on niin harhainen, että luulee Halla-ahon suosion romahtavan jos tämä laitetaan vastuulliseen tehtävään. Narsisti-Soini ei voi käsittää, että jokainen ei myy p******** heti kun ministeriauton ovi aukeaa.

Vierailija
12/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinteellä oli tuomioita ja Kaikkosella, Vapaavuorella... onhan näitä.

Ja Katainenhan teki törkeän asiakirjaväärennöksen josta ei koskaan kai tuomiota tullut.

Oikeusvaltiossa myös kun tuomiot kärsitty niin elämää pitäisi pystyä jatkamaan sen jälkeen suht normisti.

Ja lisätään nyt vielä se että Halla-ahon saama tuomio oli täysin poliittinen. Sen tajuaa jokainen joka kykenee objektiiviseen ajatteluun.

Vierailija
13/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mestari on Suurmestari Jaakko Saariluoma.

Vierailija
14/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M 50 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soini itse pyysi Jussia puolueeseen ja on itse sanonut että ehdotti että Jussi kisaisi puolueen puheenjohtajan paikasta. Ongelma on että Jussin kannatus olikin suurempi kuin Soinin, eikä Soini onnistunut pidempään siipeilemään Jussin kannatuksella. Kuinka tyhmä Soini siis oli että halusi puolueeseensa Jussin ja vielä puheenjohtajaksi hänen seuraajakseen?

Jos ette usko, niin googlettakaa:

"Timo Soinilta yllättävä väite: Maanitteli Halla-ahoa useasti perussuomalaisten puheenjohtajaksi – ”Vastaus oli aina kielteinen”

Jos vuonna 2017 olisi valittu puolueen varapuheenjohtajaksi Jussi Niinistö eikä Laura Huhtasaari, olisi puolueen hajoaminen ollut epätodennäköisempää. Halla-ahon valinta puheenjohtajaksi ei alunperin haitannut Soinia itseään vaan ongelma tuli siitä että hallituskumppanit kieltäytyivät jatkamasta yhteistyötä.

Vierailija
15/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soini on niin harhainen, että luulee Halla-ahon suosion romahtavan jos tämä laitetaan vastuulliseen tehtävään. Narsisti-Soini ei voi käsittää, että jokainen ei myy p******** heti kun ministeriauton ovi aukeaa.

Narsku Soini on viimein älynnyt ettei mikään puolue halua häntä eurovaaliehdokkaakseen ja nyt yrittää tuhota entisen puolueensa missä kukaan ei häntä kaipaa. Raivotkoon rauhassa, persujen kannatus vain lisääntyy ja laajenee, viime vaaleissa varsinkin lapsiperheet ja naiset aktivoituivat äänestämään Persuja.

Vierailija
16/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Katainenhan teki törkeän asiakirjaväärennöksen josta ei koskaan kai tuomiota tullut.

Oikeusvaltiossa myös kun tuomiot kärsitty niin elämää pitäisi pystyä jatkamaan sen jälkeen suht normisti.

Ja lisätään nyt vielä se että Halla-ahon saama tuomio oli täysin poliittinen. Sen tajuaa jokainen joka kykenee objektiiviseen ajatteluun.

Muut ministeriöt eivät vastaa poliisitoimesta. Halla-ahon tuomio on Suomen lain mukainen.

Vierailija
17/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut ministeriöt eivät vastaa poliisitoimesta. Halla-ahon tuomio on Suomen lain mukainen.

Mikä oli pointtisi? Että tuomiohan se on poliittinenkin tuomio?

Vierailija
18/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääministeri vastaa noista kaikista ja puolustusministerin virka ei myöskään ole mikään köykäinen, kyllä siinä syynätään taustat kunnolla.

Vierailija
19/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko katkera kun ei itse ole ministeri, lähinnä kanisteri.

Musavideo

Vierailija
20/22 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Rinne oli pääministeri