Nainen, leveät hartiat?
Mittasin ihan huvin vuoksi hartiani kun ne ovat aika leveät ja yllätyin kun ne olivat 40cm! Painan n. 57kg ja pituus 162cm, onkohan mulla kokooni nähden leveät hartiat vai kuvittelenko vain? Kuinka leveät hartiat teillä on?
Kommentit (42)
Minä olen siro.
Vituttaa kun pitää joka mekosta/ puserosta ottaa ompelijalla sisään.
Olen siro, kokoa 34/-36 ja silti hartioista pieni ja rinnat taas kokoa DD.
Hirveän vaikeaa löytää vaatteita
srk kirjoitti:
Tästä tulee kuraa, muuta ihan selvää että et ole biologisesti nainen. Ihan selvä että synnyttävän sukupuolen lantion pitää olla leveämpi kuin metsästävän sukupuolen. Ihan sama onko kaksois X-kromosomit, lantiosta se mitataan.
Hahahahahahahahahahahahahahahaaaa! xD
Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40cm ei ole oikea. Kuten muutkin sanoivat, vartalon mitat on usein aina YMPÄRYSMITTOJA. Vasta silloin saa oikean mitan.
Ihan yhtä oikea mitta eri tavallakin mitatessa tulee. Se vaan ei ole standardi, kuten ympärysmitta.
Minkä ikäisenä jätit peruskoulun kesken?
Sen ikäisenä kun sain laillisesti panna äitiäsi, lapseni.
Tämä on kyllä outo aloitus :D
Jos tämä 40cm yllätti, niin mikä sitten oli odotus mittauksen tuloksesta?
Minulla on leveät hartiat. En ole mitannut, mutta naisten takit sopivat harvoin hartioista, jos sopivat ovat muuten auttamatta liian leveitä. Yleebsä joudun ostamaan miesten ulkoiluvaatteita, niissä on parempi hartia-lantio -suhde.
Mittasin siis olkapäästä olkapäähän, eli 40cm, ympärysmitta siis taitaa olla 80cm. Sori, en ole tutustunut hartioiden mittaus oikeaoppisuuteen : D t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mittasin siis olkapäästä olkapäähän, eli 40cm, ympärysmitta siis taitaa olla 80cm. Sori, en ole tutustunut hartioiden mittaus oikeaoppisuuteen : D t. Ap
Itseasiassa ympärysmitta on mittauksen tuloksena 100 cm eli metri : D ap
Ja siis edit. Nyt kun katsoin oikeaoppisen mittaus tavan, niin hartiani ovatkin edestä 45cm : D elikkä joo, vielä leveämmät kuin aluksi mittasin, ympärysmitta metri. Nooh : D ap
srk kirjoitti:
Tästä tulee kuraa, muuta ihan selvää että et ole biologisesti nainen. Ihan selvä että synnyttävän sukupuolen lantion pitää olla leveämpi kuin metsästävän sukupuolen. Ihan sama onko kaksois X-kromosomit, lantiosta se mitataan.
Nauroin ääneen, kyllä voi ihminen olla samaan aikaan hölmö ja pahantahtoinen. :D Laita kuule se pelviksesi liikkumaan siellä välillä niin tulis ehkä vähemmän noita aivoripulikohtauksia. Cha cha chaa, elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa!
Leveä hartiainen "nainen" on trans. Oikealla naisella on naisellinen kroppa.
Mulla hartiat ovat noin 46 cm leveät ja olen 180 cm pitkä. Ja on muuten leveät hartiat, sillä naisten kauluspaidat ovat järjestäen liian kapeita. Sitten taas suhteessa pituuteen ne näyttävät ihan tavallisilta.
Nonni, nyt tekee mieli mitata hartiat. 😂 Y-mallinen olen kyllä, musta tulis hiton hyvä bodari kun lihaskin kehittyy helposti ja isohkot tissit päälle
Mulla on salin ansiosta leveät hartiat ja en muutenkaan ole mikään pieni. Ei hätää, miehiä on aina riittänyt jonoksi asti.
Olenkin ajatellut, että pitää olla leveät hartiat, että jaksaa kantaa tämän elämän murheet ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Mulla hartiat ovat noin 46 cm leveät ja olen 180 cm pitkä. Ja on muuten leveät hartiat, sillä naisten kauluspaidat ovat järjestäen liian kapeita. Sitten taas suhteessa pituuteen ne näyttävät ihan tavallisilta.
Lisään tuohon omaan viestiini: lantion levein ympärys, eli pakaroiden korkeudelta, oli laihana 106 cm eli aika iso.
Naisilla on usein niin ihanan pieniä hartioita ja yläselkiä, että tekis mieli rutistaa.
srk kirjoitti:
Miten leveät hartiat poissulkee leveän lantion? Ja toisekseen monella miehellä on nykyään niin leveä perse että siro nainen on selvästi kapeampi myös siitä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama kun miehellä leveä perse.
Toi on täydellisen kamala, ei mitään pahempaa turn-offia.
Mittasin huvikseni, tuolla samalla tavalla mitattuna 38cm. Mielestäni näyttävät leveämmiltä. Olen keskipituinen ja treenaan paljon.
Minkä ikäisenä jätit peruskoulun kesken?