Onko 80 kg penkkipunnerrus hyvä tulos naiselle?
Katselin vaan kun joku nainen sellaista painoa salilla nosti 👀
Kommentit (24)
Olen käynyt pikkusaleilla 20-30 vuotta enkä muista kenenkään naisen nostaneen 80kg penkiltä edes yhtä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kova. Ei se miehellekään välttämättä itsestäänselvyys ole varsinkaan jos painaa alle sen eikä ole treenannut pitkään aikaan.
Minä olen 68 kg mies ja nyt 6kk jälkeen 1rep max on 70 kg.
6 kuukauden treenin jälkeen pystyt nostamaan oman painosi penkistä? Mikä tässä oikein oli lähtötaso? Suoraan sanottuna aika heikot setit, kannattaa käydä tarkastuttamassa testotasot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kova. Ei se miehellekään välttämättä itsestäänselvyys ole varsinkaan jos painaa alle sen eikä ole treenannut pitkään aikaan.
Minä olen 68 kg mies ja nyt 6kk jälkeen 1rep max on 70 kg.
6 kuukauden treenin jälkeen pystyt nostamaan oman painosi penkistä? Mikä tässä oikein oli lähtötaso? Suoraan sanottuna aika heikot setit, kannattaa käydä tarkastuttamassa testotasot.
Olen treenannut enimmäkseen miinuskaloreilla ja ohjelmalla, jossa on vaan kolme penkkitreeniä/kk. En tiedä lähtötasoa, mutta kyllä ainakin 50 kg olisi noussut.
Jälkimmäinen. Tuskin painoi itse läheskään 80 kg. Oli alle 170 pitkä, eikä ylimääräistä rasvaa ollut mitenkään ylenmäärin. Mutta vaikea ihmisten painoa on kyllä arvioida.