Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekki-lehti: kannabis pehmentää pään

Kommentit (560)

Vierailija
121/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!

OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ

PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!

AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!

MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!

HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!”

- Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustaja

Vierailija
122/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida maailmassa olla yhtäkään päihdettä, joka ei voisi jollekin aiheuttaa psykoosejakin. Kannabis on kuitenkin osoittautunut hyvin vähähaittaiseksi jopa todella runsaassa päivittäiskäytössäkin eli lääkekäytössä, jossa käytetyt kannabismäärät voivat olla jopa useita grammoja päivässä. Paljon enemmän siis kuin päihdekäytössä.

Eikä se psykoosi taida mikään "iso juttu" olla, koska alkoholi aiheuttaa Suomessa yli 4000 hoitoa vaativaa psykoosia joka vuosi, eikä niistä missään alkoholin käyttäjiä varoitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa alkoholi aiheuttaa yli 4000 mielisairaalahoitoa vaativaa psykoosia joka vuosi, ja joka vuosi noin 6000 ihmistä joutuu sairaseläkkeelle alkoholin aiheuttamien sairauksien johdosta. Lisäksi alkoholi tappaa Suomessa noin kuusi ihmistä päivässä.

Alkoholi on myös osallisena yli 80 prosentissa väkivaltaa, ja alkoholin arvioidaan olevan osallisena noin kymmenessä prosentissa maamme syöpätapauksia. Merkittävin ja kallein isänmaamme tuhoaja. Tuhoaa myös eniten aivoja koska on voimakas solumyrkky.

Kallista lystiä veronmaksajille.

Vierailija
124/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabishullu pitää psykoosia normaalina käytöksenä.

Sun mielestä taitaa kaikki kannabiksen käyttäjät olla psykoosissa. Ei mene jakeluun asti se kannabiksen vähäinen haitallisuus. Ero alkoholiin on niin hurja kuin satakertainen. Se on niin mieletön luku että sitä on vaikea uskoa. Vaikeinta se on poliitikoille kun salliminenkin tuntuu olevan niille kauhistus. Laillistaminen vielä pahempaa. Eli eiköhän nuo pidä rikollisia suosivat lait ennallaan.

Oksettavaa skeidaa 🤢🤢🤮🤮🤮

Joko olet keksinyt kannabista monipuolisemman lääkekasvin?

Vierailija
125/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä taitaa kaikki kannabiksen käyttäjät olla psykoosissa. Ei mene jakeluun asti se kannabiksen vähäinen haitallisuus. Ero alkoholiin on niin hurja kuin satakertainen. Se on niin mieletön luku että sitä on vaikea uskoa. Vaikeinta se on poliitikoille kun salliminenkin tuntuu olevan niille kauhistus. Laillistaminen vielä pahempaa. Eli eiköhän nuo pidä rikollisia suosivat lait ennallaan.

Oksettavaa skeidaa 🤢🤢🤮🤮🤮

Tiedätkö se on minusta oksettavaa että kovien huumeiden käytön kolminkertaistuminen 10 vuodessa ei saanut poliitikkoja tekemään jotain. Sen sijaan että keskittyisivät oikeaan ongelmaan jaappaavat jostain kannabiksesta mikä on laajalti laillista tai sallittua. Haloo järki käteen suomen huumepolitiikka on euroopan huonointa. Sille on pakko tehdä jotain. Muuten haittojen kasvu jatkuu.

Häh?

Oman havainnon mukaan kanapitsasta jauhetaan aika vähän.

Viimevuodet on puhuttu käyttöhuoneista joilla pyritään nimenomaan auttamaan tuohon vakavampaan huumeongelmaan.

Millä tavalla kovien huumeiden käyttöä vähentää se, että kodittomille narkomaaneille tarjotaan käyttöhuone?

Vierailija
126/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tekee. Aloitin polttamisen 22-vuotiaana ja en ole pystynyt tähän päivään lopettamaan. Menetin sosiaaliset taitoni ja työpaikkani käytön vuoksi. Ikää minulla on nyt 33 ja ei lapsia eikä miestä. Aloitan nyt vasta opiskelut ja koitan joka päivä vähentää polttamista. En ole tähän päivään pystynyt sitä tekemään. Lähimuistini on mennyttä ja verbaalinen sanavarastoni lähes olematon. En suosittele yrttiä kenellekään, vaikka sitä itse polttelenkin vain tavoittaakseni normaalin olotilan.

Vierailija
127/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tekee. Aloitin polttamisen 22-vuotiaana ja en ole pystynyt tähän päivään lopettamaan. Menetin sosiaaliset taitoni ja työpaikkani käytön vuoksi. Ikää minulla on nyt 33 ja ei lapsia eikä miestä. Aloitan nyt vasta opiskelut ja koitan joka päivä vähentää polttamista. En ole tähän päivään pystynyt sitä tekemään. Lähimuistini on mennyttä ja verbaalinen sanavarastoni lähes olematon. En suosittele yrttiä kenellekään, vaikka sitä itse polttelenkin vain tavoittaakseni normaalin olotilan.

Hienoa valistussatuilua taas kerran.

Vierailija
128/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä yrtti ei hoida kaikkia vaivoja välttämättä, mistä vaivasta nyt puhutaan. 

Onko joku sellaista väittänyt sinun lisäksesi?

Kannabis on maailman monipuolisin lääkekasvi, mutta ei lääke kaikkiin sairauksiin.

Vierailija
129/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhaisuus, vainot, psykoottisuus, epäaktiivisuus, laiskuus, yms

Tuohan kuulostaa krapulalta ennemminkin

Oon pitkään aatellut että kannabiksen aiheuttamassa päihtymyksessä ja krapulassa on paljon samaa.

Punaiset silmät ja hyvä ruokahalu vielä tuohon lisäks

No ei tod. ole 😂

Eeeeei 😂😂😂😂

Myös psykoosi alkaa ylensä juuri krapulassa

Et selkeästi ole ikinä kokeillut, niin turha kommentoida. Ja jos koet että krapulassa ruokahalu on hyvä, niin et ole ikinä ollut krapulassakaan.

Joo ei kukaan oo koskaan kuullutkaan krapulamätöistä

On "krapuloita" ja krapuloita

Eli myönnät että niissä voi olla paljon samaa.

Paitsi ei aina.

Kuin saatanan tyhmä voi olla että "paljon samaa" tarkoittaa "täysin sama"

Vierailija
130/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin rehellisesti oman kokemukseni. Voit väittää valheeksi, mutta niin kauan aion puhua totta tämän päihteen vaikutuksista, kun sen kanssa kipuilenkin. En käytä alkoholia ollenkaan, sillä rakastuin parikymppisenä budin vaikutukseen.

Vierailija
131/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa skeidaa 🤢🤢🤮🤮🤮

Tiedätkö se on minusta oksettavaa että kovien huumeiden käytön kolminkertaistuminen 10 vuodessa ei saanut poliitikkoja tekemään jotain. Sen sijaan että keskittyisivät oikeaan ongelmaan jaappaavat jostain kannabiksesta mikä on laajalti laillista tai sallittua. Haloo järki käteen suomen huumepolitiikka on euroopan huonointa. Sille on pakko tehdä jotain. Muuten haittojen kasvu jatkuu.

Häh?

Viimevuodet on puhuttu käyttöhuoneista joilla pyritään nimenomaan auttamaan tuohon vakavampaan huumeongelmaan.

Eihän ne käyttöhuoneet ole kuin sitä varten, että nistit saadaan pois lasten leikkipuistoista jne. piikittämästä.

Eli huumeongelmaan puuttumista.

Vierailija
132/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit 30-vuotias edellisessä tarinassasi.

Vierailija
133/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin rehellisesti oman kokemukseni. Voit väittää valheeksi, mutta niin kauan aion puhua totta tämän päihteen vaikutuksista, kun sen kanssa kipuilenkin. En käytä alkoholia ollenkaan, sillä rakastuin parikymppisenä budin vaikutukseen.

Valistussatuilua kannattaa jatkaa valehtelemalla lisää ja lisää ja lisää...

Suurin osa kannabiksen vastustajista valehtelee ihan koko ajan.

Vierailija
134/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt v. 90. Tarkempaa infoa en laita.

Vierailija
135/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa skeidaa 🤢🤢🤮🤮🤮

Häh?

Eihän ne käyttöhuoneet ole kuin sitä varten, että nistit saadaan pois lasten leikkipuistoista jne. piikittämästä.

Eli huumeongelmaan puuttumista.

Ja millä tavalla käyttöhuoneet kodittomille narkomaaneille vähentää kovien huumeiden käyttöä tai niiden käytön kasvua?

Vierailija
136/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset ovat saaneet hyvän kotikasvatuksen, kannabiksen kotikasvatuskin varmasti sujuu paremmin.

Vierailija
137/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt v. 90. Tarkempaa infoa en laita.

Olit tai et, mutta ei ole kovin uskottavaa kertoa tuota samaa tarinaa muuttuvilla yksityiskohdilla.

Vierailija
138/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa skeidaa 🤢🤢🤮🤮🤮

Joko olet keksinyt kannabista monipuolisemman lääkekasvin?

Kyllä kannabis on monipuolisin lääkekasvi.

T: kukkapenkin jukka

Vierailija
139/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä yrtti ei hoida kaikkia vaivoja välttämättä, mistä vaivasta nyt puhutaan. 

Onko joku sellaista väittänyt sinun lisäksesi?

Kannabis on maailman monipuolisin lääkekasvi, mutta ei lääke kaikkiin sairauksiin.

Se että kannabiksen käyttäjät käyttää kannabista joka vaivaan ei tee siitä maailman monipuolisinta lääkekasvia koita ny jo saatana tajuta hahaha

Vierailija
140/560 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi addiktoivinta ainetta: Alkoholi ja tupakka samassa sarjassa kovien huumeiden kanssa

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-ovat-maailman-viisi-addiktoivin...

.

https://www.is.fi/terveys/art-2000007700851.html

Alkoholi on hermomyrkky, joka tuhoaa aina aivosoluja.

.

https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-156725

Alkoholi linkittyy vahvemmin syöpään kuin tiesimmekään - uusi tutkimus paljastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi