Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisikö olemaan töissä nykykoulussa?

Vierailija
11.05.2023 |

Kun minusta tuntuu, etten sietäisi olla edes koulussa nykykoulussa.

Nelikymppinen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö! Ap

Vierailija
2/6 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olin sivarina muutama vuosi sitten ala-asteella, eli ylimääräisenä apuna. Täysin epäpätevänä ja laillisesti vastuuttomana tein opettajien sijaisuuksia siellä ja täällä käytännössä valvomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena miehenä 90-luvulla työttömänä ollessa työkkäri osoitti minut eräälle ala-asteelle jonkinlaiseksi kouluavustajaksi, mutta jo siihen mennessä oli koulujärjestelmää muutettu 80-luvusta sellaiseksi josta en ainakaan työhaastattelussa selitettynä ymmärtänyt mitään. Onneksi ei valittu siihen.

Vierailija
4/6 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi, olen rehellinen.

Valitettavasti tuntemani opettajat ovat niin erikoisia tapauksia, myös muuan rehtori.Ei, ei kiitos, en huoli työkavereiksi.

Vierailija
5/6 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään pystyn. Luulin, etten pystyisi, mutta jo 10 vuotta on mennyt opehommissa, muodollisesti epäpätevänä.

Vierailija
6/6 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olin sivarina muutama vuosi sitten ala-asteella, eli ylimääräisenä apuna. Täysin epäpätevänä ja laillisesti vastuuttomana tein opettajien sijaisuuksia siellä ja täällä käytännössä valvomatta.

Sellasta se on, eipä ole päteviä sijaisia jonossa ainakaan lyhyisiin sijaisuuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä