Aika suuri hintaero irtokarkit 7,95/kg vs. valmistajan pussi 18,06/kg ja tismalleen sama tuote
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haribon kaikki karkit on melkein puolet halvempia irtokarkkeina. Kannattaa todella vähän vertailla hintoja.
Vertaan aina hintoja. Mutta en minä paskaa osta, vaikka olisi kuinka halpaa. Laatukin pitää olla kohdillaan, jotta viitsii jotain ostella.
Kuulostat hiekkapilluiselta ikäneidolta.
Miten minun pilluni liittyy tähän asiaan?
Se narina kuuluu tänne asti.
Hienoa! Onpahan jotain vaihtelua sinulle sinne kaljapullojen kilinän sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte rasvamaksan niin vetäkää karkkeja joka päivä. 2,5 miljoonaa suomalaista on ylipainoisia ja joka neljäs aikuinen on läski.
Kiitos neuvosta. Otan käyttöön heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haribon kaikki karkit on melkein puolet halvempia irtokarkkeina. Kannattaa todella vähän vertailla hintoja.
Vertaan aina hintoja. Mutta en minä paskaa osta, vaikka olisi kuinka halpaa. Laatukin pitää olla kohdillaan, jotta viitsii jotain ostella.
Kuulostat hiekkapilluiselta ikäneidolta.
Miten minun pilluni liittyy tähän asiaan?
Se narina kuuluu tänne asti.
Joko tulit vai onko tumputus vielä kesken?
Paikallisessa Citymarketissa nuori tyttö tatuoituine käsineen täytti karamellilaatikoita ja asetteli kauhoja paikoilleen. Oikein puistatti ajatuskin, mitenkä voi kauppa niin epähygienisesti toimia.
Vierailija kirjoitti:
Pakattu ja myynti pussiin ja pakkaukseen tarkoin valitut tuotte, ov tietenkin kallimpia.9
Kuin bulkki tavaranammyytåvänä irtotuote.
Se on toki halvempaa, mutta tuotteen laatutaso, vaihtelee hurjasti.
Tietenkin.
Kuka muka koskaan, missään päin maailmaa, kuvittelisi saavansa, AAA ja ykkösluokan ja kalliisti tuotetun, viimesen päälle prenium luokan tuotteeen, ALENNUKSELLA?
johonkin Ale hintAää
Älähän mitään.
Persut ovat niin tietämättimiä, ja tyhmiä, etteivät he tiedä edes ravintolouden perussanastoa,
Puhumattakaan, joka päiväisessä elämässä yleisesti käytetyist sanoista. Ja sarkamista. Sekä huumorista että ironasta.
Osoittaa vain sen, miten tyhmää ja koulumattonta väestöä persujen kannattijina on.
Ja just noita tyhmimpimpiä ja vähiten koulutettua ihmis ryhmää, persut ja sen kaltaiset muut puoleet, houkuttelevat väärin perustein, oman puoleensa äänestäjäksi.
Olen Prismassa nähnyt kun alle 2v tenava kauhoi kaksin käsin karkkia suuhunsa laarista, ja vihainen äiti kaivoi karkit suusta ja takaisin laariin ja tenavan kanssa toiselle hyllylle.
En ole tuon jälkeen ostanut irtokarkkeja kertaakaan.
Osa karkeista voi kuivua niissä irttarihyllyn muovirasioissa, kun ovat enemmän ilman kanssa kosketuksissa. Ne Pollyt ovat hyvä esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Osa karkeista voi kuivua niissä irttarihyllyn muovirasioissa, kun ovat enemmän ilman kanssa kosketuksissa. Ne Pollyt ovat hyvä esimerkki.
Ainakin nämä ostamani olivat täysin tuoreita ja hyviä syötäviä.
Vierailija kirjoitti:
Pakattu ja myynti pussiin ja pakkaukseen tarkoin valitut tuotte, ov tietenkin kallimpia.
Kuin bulkki tavaranammyytåvänä irtotuote.
Se on toki halvempaa, mutta tuotteen laatutaso, vaihtelee hurjasti.
Tietenkin.
Kuka muka koskaan, missään päin maailmaa, kuvittelisi saavansa, AAA ja ykkösluokan ja kalliisti tuotetun, viimesen päälle prenium luokan tuotteeen, ALENNUKSELLA?
johonkin Ale hintAää
Hinta ja pakkaus ovat merkittäviä mielikuvan luojia, eivät välttämättä laadun tae. Markkinoinnin alkeet. Erityisesti kosmetiikassa kalliista purkista saattaa löytyä ihan samaa jankkia kuin markettimerkiltä. Jos haluaa maksaa luksushintaa lasipurkista ja kullitetuista kirjaimista, niin siitä vaan. Elektroniikkakin tehdään samoilla tehtailla samoista komponenteista, niin Sonyt kuin Onkyot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä pussissa olevissa ei ole kakaroittein räkää ja sylkyä.
Lattialla muutaman kerran käyneellä,kauhalla on kiva lappaa pussiin noita puliukkojen klähmimiä karkkeja.
Nykyäänhän kauhat menee pesuun ensimmäisen käytön jälkeen.
Ihanko täällä aikuiset ihmiset vouhottaa karkeista? Ziisus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä pussissa olevissa ei ole kakaroittein räkää ja sylkyä.
Lattialla muutaman kerran käyneellä,kauhalla on kiva lappaa pussiin noita puliukkojen klähmimiä karkkeja.
Vastustuskykyhän tuossa vaan kehittyy. Tosin en ole koskaan nähnyt karkkihyllyllä puliukkoa, enkä tule näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Paikallisessa Citymarketissa nuori tyttö tatuoituine käsineen täytti karamellilaatikoita ja asetteli kauhoja paikoilleen. Oikein puistatti ajatuskin, mitenkä voi kauppa niin epähygienisesti toimia.
Niinpä. Pitäis olla vähintään vanhempi nainen tai kaikkein mieluiten MIES niitä laittamassa, jotta menis oikein.
Ukko raapii muniaan, haistelee sormia ja saattaa kaivella nenää. Olemus on törkyinen ja tyyppi haisee pahalle ja kauas välillä sitten niillä kourillaan ottaa irtareita laarista kun "ei jaksa" hakea / kumartua ottamaan kauhaa.
Yhdesti se jatkuvasti yski ja aivasteli suoraan laareihin.
Irtarit ja tynnyreissä olevat maustekurkut jaa ostoslistan ulkopuolelle minulla... Tiedän ja olen nähnyt liikaa asiakkaana.
Jos haluatte rasvamaksan niin vetäkää karkkeja joka päivä. 2,5 miljoonaa suomalaista on ylipainoisia ja joka neljäs aikuinen on läski.