Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eroaisitko jos

Lähteäkö vai ei
10.05.2023 |

Riittäisikö sinulle eron syyksi ja onko mielestäsi tarpeeksi hyvä syy erota, jos:
- ei halua toista seksuaalisesti eikä seksi enää luonnistu ja seksuaalisettoiveet ovat täysin päinvastaiset
- suhde tuntuu tylsältä
- ei jaksa viettää yhteistä aikaa toisen kanssa kovinkaan paljoa
- on yksi yhteinen harrastus
- ei lapsia eikä tule

Hän on kuitenkin tukeni ja turvani ja pelkään, että olen jäänyt paikoilleni vain tuttuudesta vaikka haaveilen muustakin. Haluaisin kokea ja tehdä paljon, hän ei niinkään. Lisäksi olen itse seurallinen ja haluaisin nähdä muitakin ihmisiä, hän ei niinkään välitä. Meillä on kuitenkin keskinäinen kunnioitus toisiamme kohtaan ja tulemme toimeen hyvin. Olemme ikään kuin ystäviä tai kämppiksiä. En tiedä lähteäkö vai ei. Yhdessä olemme olleet 12 vuotta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin pärjää. Poikalapsimiestä ei tarvitse kannatella. Omat aikataulut, ruuat, nukun kun huvittaa. Harrastan jne. Elämä on Hyvää.

Vierailija
2/4 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin kyllä ensin puhua mainitsemistasi asioista.

Jos ei löydy mitään molempia tyydyttäviä kompromissejä/parannusta niin eroaisin.

Luutavasti kuitenkin, että noin on käynyt, on sillä toisellakin osapuolella jotain mielenpäällä. Ties vaikka saisitte asiat selvitettyä, kun toinen alkaisi puhumaan. Älä hyökkää, se saa toisen luutavasti joko vetäytymään tai hyökkäämään takaisin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa meidän suhteelta. Samaa mietin välillä vaikka rakastan niin jumalattoman paljon.

Vierailija
4/4 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia luulette muiden suhteiden oleva?

Ei ne ole räiskettä ja romantiikkaa. Arkista eloa ne on.