Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkkejä siitä että mies on tosissaan kiinnostunut ?

Vierailija
10.05.2023 |

Naiset. Nyt ihan tosissaan.

Mies joka on sinusta oikeasti sinusta kiinnostunut, hän kunnioittaa sinun tilaa. Ei lähetä härskejä aloituksia, ei lurittele tyhjiä kliseitä. Nämä kliseet kuuluu pelimiehelle.

Mies antaa sinulle tilaa. Mies kuuntelee sinua ja sinun toiveita. Ei kritisoi. Lapset ei ongelma. Sinun koulutus ei ongelma.

Mies kannustaa sinua. Puhui positiivisesti. Haluaa sinua, mutta sinun haluasi kunnioittaen.

Mennäänkö panee? On nou nou!

Hyvät miehet tunnistaa heti ne pelimiehet heti.
Kysy hyvältä miesfrendiltä neuvoa jos itse et osaa erottaa asiaa

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kiinnostus ei kestä kuin hetken. Unohda siis koko juttu.

Sinun tapauksessasi varmasti näin on.

Vierailija
22/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kun ihastun niin sitä toiset eivät pakolla huomaa. Mä oon niin omieni tunteiden tukahduttaja. Tänään tapasin kaksi naista joihin oon ihastunut ja tällä kertaa molemmat ehkä huomasivat sen kun alkoivat lähes nauraa tai sitten hiukseni olivat hassusti.

Mä vaan syvennyn katsomaan ihastuksieni kasvoja.

M30

Selvä peli. Huomashan ne ja reaktio ihan positiivinen. Olisit voinut vaikka varovasti mennä juttelemaan ohi lentelevistä perhosista, vois olla huomenna treffit.

Kaikki mitä kerroin oli mielikuvitustani. Totuutta en tiedä mihin reagoi. Ehkä keskittyneeseen katseeseeni reagoi niin. Ja asetelmat tilanteissa ovat niin, että on paha yrittää iskeä. Ja iskeminen ei käy luonnollisesti itseltäni, kuten ei moni muukaan juttu. Parempi antaa olla ihmisten rauhassa. Siis pointtini oli ensimmäisessä kommentissani, että yleisesti ottaen itsestäni ei huomaa kiinnostustani, mutta viestini menikin sitten sivuraiteille.

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Mies ei ole kiinnostunut jos ei vonkaa seksiä ensimmäisen 24 tunnin aikana.

Mä toivon että naiset ei uskoisi näitä, kun itse yritän etsiä tyttöystävää enkä ole heti pyrkimässä pöksyihin. Irtoseksi ei kiinnosta. Mut tuntuu että jotkut naiset tulkitsee, että jos ei heti pyri pöksyihin niin ei ole kiinnostunut. Tai sit nää naiset vaan itse haluaa pelkkää seksiä, voihan se niinkin olla.

Et sä inceli tule ikinä löytämään mitään, sä olet aivan tossu mieheksi.

Turpas kiinni iki-inceli. Kritisoimasi nuorimies on kehityskelpoinen, mutta sinä täysin kelvoton.

Vierailija
24/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kun ihastun niin sitä toiset eivät pakolla huomaa. Mä oon niin omieni tunteiden tukahduttaja. Tänään tapasin kaksi naista joihin oon ihastunut ja tällä kertaa molemmat ehkä huomasivat sen kun alkoivat lähes nauraa tai sitten hiukseni olivat hassusti.

M30

Selvä peli. Huomashan ne ja reaktio ihan positiivinen. Olisit voinut vaikka varovasti mennä juttelemaan ohi lentelevistä perhosista, vois olla huomenna treffit.

Kaikki mitä kerroin oli mielikuvitustani. Totuutta en tiedä mihin reagoi. Ehkä keskittyneeseen katseeseeni reagoi niin. Ja asetelmat tilanteissa ovat niin, että on paha yrittää iskeä. Ja iskeminen ei käy luonnollisesti itseltäni, kuten ei moni muukaan juttu. Parempi antaa olla ihmisten rauhassa. Siis pointtini oli ensimmäisessä kommentissani, että yleisesti ottaen itsestäni ei huomaa kiinnostustani, mutta viestini menikin sitten sivuraiteille.

M30

Enpä usko, että oli vain sun mielikuvitusta. Ja se katse varmasti oli se tekijä. Onhan se aikamoista ykskaks yllättäen yrittää ottaa kontaktia tuntemattomaan ja toinenkin vois häkeltyä niin, ettei osaisi toimia yhtään. Juuri nuo tilanteet on kumminkin juuri niitä, joista pitäisi ottaa kiinni. Ikinä ei tiedä, todennäköisesti turhaa, ehkä voi löytää oman elämänsä Sadun, jos niihin uskoo. Elämästä voisi ainakin tulla mielenkiintoista hauskoine komelluksineen. Ja ehkä sun voisi kannattaa ilmaista kiinnostuksiasi jotenkin, laittaa ittes likoon, itsensä nolaamista on turha pelätä, mitä väliä?

Vierailija
25/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

M30

Enpä usko, että oli vain sun mielikuvitusta. Ja se katse varmasti oli se tekijä. Onhan se aikamoista ykskaks yllättäen yrittää ottaa kontaktia tuntemattomaan ja toinenkin vois häkeltyä niin, ettei osaisi toimia yhtään. Juuri nuo tilanteet on kumminkin juuri niitä, joista pitäisi ottaa kiinni. Ikinä ei tiedä, todennäköisesti turhaa, ehkä voi löytää oman elämänsä Sadun, jos niihin uskoo. Elämästä voisi ainakin tulla mielenkiintoista hauskoine komelluksineen. Ja ehkä sun voisi kannattaa ilmaista kiinnostuksiasi jotenkin, laittaa ittes likoon, itsensä nolaamista on turha pelätä, mitä väliä?

Helppoo kaikkea on puida, mutta tositilanteet ovat ihan eri tilanteita. Ne ei ikinä mene niin kuin on suunnitellut. Mä oon ihan tarpeeksi perseillyt näiden tilanteiden kanssa. Mä en ikinä unohda joitain näitä kommelluksiani, että ne oikein hävettää.

M30

M30

Vierailija
26/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan tuijota kahta ihastustasi yhtäaikaa ja toivo, että jotakin positiivista tapahtuisi. Naisia nauratti ihan syystäkin. Olivatko vielä kavereita keskenään?

Vierailija
27/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä poikakulta voi olla yhtään vakavammin ihastunut kahteen tyttöön yhtä aikaa. Ne ei kumpikaan ole sulle oikeita kun yhdestä haaveillesaa voi ajatella samoin toisestakin. Tuo mitä koet on vasta seksuaalista viehätystä, ei mitään muuta.

Vierailija
28/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ainakaan tuijota kahta ihastustasi yhtäaikaa ja toivo, että jotakin positiivista tapahtuisi. Naisia nauratti ihan syystäkin. Olivatko vielä kavereita keskenään?

Miehenä allekirjoitan toki, että tilannetajua tulisi varmasti olla  mutta milloin luovuttaa ite suosiolla ja ymmärtää, että taas ihastus on jäänyt yksipuolsieksi.

Vierailija
29/31 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä allekirjoitan toki, että tilannetajua tulisi varmasti olla  mutta milloin luovuttaa ite suosiolla ja ymmärtää, että taas ihastus on jäänyt yksipuolsieksi.

No jos nainen ei tee aloitetta, niin ihastus on yksipuolista.

Vierailija
30/31 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiesin että nykyinen mieheni oli aikanaan tosissaan minun suhteeni? Hän ajoin pitkän työpäivän jälkeen 20 km pyörällä jotta ehdimme olla 45 minuuttia yhdessä. Eikä pitänyt sitä mitenkään erityisenä juttuna vaan ihan luonnollisena asiana.

Edellinen seurustelukumppanini kun ei ollut usein saanut edes takapuoltaan ylös sohvalta että olisi jaksanut tulla autolla minun luokseni viiden minuutin päähän.

Vierailija
31/31 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä tehty ongelma. Ette ole valmiit mihinkään, jos pelkkä puheen tuottaminen ei onnistu. Ihmiset kommunikoi puheella ja se vaatii, että uskaltaa puhua tunteistaan ja osoittaa kiinnostusta puheen tasolla. On hyvä myös muistaa, ettei naisilla (tai miehillä) ole mitään velvoitetta vastata kysyjän tunteisiin. Pitää uskaltaa kysyä ja hyväksyä saatu vastaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi