Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin pitkästä aikaan erääseen mieheen mutta hän palasikin ex:n luokse

Vierailija
10.05.2023 |

En ymmärrä mikä siinä onkin, että miten aina käy näin, jään aina toiseksi. Luulin ihastuksen olevan molemmin puolista, mutta taisin olla väärässä. Tuntuu pahalta, mutta olen jo tähän tottunut. Jotenkin tulee sellainen olo, että mitä edes kuvittelin. Tunnen oloni tyhmäksi. Ja tiedän tämän olevan itsesäälissä pyörimistä ja tiedän myös miehen tehneen väärin, kun hän selvästi osoitti kiinnostusta, mutta halusikin lopulta palata vain entisen luokse. Joten olkoot. Enpä enää ihastu kehenkään, kun aina käy näin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole koskaan käynyt noin. Sulla on vain huonoa tuuria. Ehkä kannattaisi ensi kerralla valita sellainen mies, jonka erosta on kulunut niin pitkä aika, ettei enää haikaile exän perään.

Vierailija
2/7 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri Munck - Aina Toinen

%3D%3D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa aika pelimieheltä, etsi parempi mies, ei tuollaisiin kannata haaskata aikaa.

Vierailija
4/7 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen tapaus jossa mies ei ole käsitellyt eroa, vaan porhaltanut heti eteenpäin... Mahdollisilta seurustelukumppaneilta kannattaa aina kysäistä, että kauanko erosta on ja mitkä fiilikset jäi.

Vierailija
5/7 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mulle käynyt myös useasti noin. En tiedä mitä teen väärin, mutta ikinä se en ole minä, joka valitaan. 

Vierailija
6/7 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karua. Exäkin alkoi tuntua hyvältä saaliilta kun mies oli tutustunut sinuun.

Vierailija
7/7 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt on tällaisia s.i.k.o.j.a. Siksi itse keskityn vain töihin ja koulutukseen, sekä rahan tekemiseen. Miehillä pitää olla aina joku kierroksessa, koska eivät osaa olla yksin eivätkä pärjää ilman piparia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi