Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marin ja Markus Räikkönen: Ero!

Vierailija
10.05.2023 |

Lähde: Iltalehti

Kommentit (1844)

Vierailija
421/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö heillä ollut yhteistä asuntolainaa siitä Töölöön kämpästä? 

Tais olla miljoona lainaa. Mitenkäs se näin erossa jaetaa? Kämppä pitää luukuttaa -20% hintaan.

Menee myyntiin ja pankki otta velan päältä ensin. Nyt kaatuu kulissit kovaa. Ylimielisyys maksaa nyt hintaa ja paljon.

Pitäsikö Marinin mennä Lahden torille pyytämään vielä kerran iloa ja valoa?

Nyt ei mene mitkään kämpät kauan saati ökykämpät.

Vierailija
422/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on korppikotkilla pöksyt märkinä erouutisen johdosta. Tyypillistä av:ta.

Eipä tällaista menneinä vuosikymmeninä ollutkaan. Sitten alkoi syntyä sairas kulttuuri somen myötä jossa pettämisestä ja avioeroista tehtiin tavoiteltava asia. Voimalla on aina vastavoima.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero ja ylipäänsä perheen lusikoiden jako on dramaattinen tapahtuma. Poliitikkojen (tai julkkisten) ihmissuhteiden en haluaisi olevan tapetilla, ellei siitä nyt ihan itse haluta otsikoita revittävän tarkoituksella.

Minua kiinnostaa poliitikoissa heidän ammattinsa (kansan palvelijoina) tekemät toimet, ihan sama mitä he omassa elämässään tekevät. Minua kiinnostaa vain mitä he minunkin maksamilla veroilla tekevät ammatissaan.

Vierailija
424/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että näin kävi, mutta eihän Marinia näyttänyt perhe-elämä kiinnostavan.

Normaalisti paljon työnsä puolesta reissaavat ja kaikissa kissanristiäisissä illat patsastelevat yleensä haluavat viettää kaiken vapaa-aikansa lasten ja perheensä kanssa, mutta Sannaa kiinnosti muut asiat.

Huippupoliitikot ovat aina eläneet eri todellisuudessa. Eivät he voi lähteä neuvotteluista, usein ennen aamuyötä. Miespoliitikoilla vaan on vaimot, jotka ymmärtää mahdollistaa sen.

Vierailija
425/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on korppikotkilla pöksyt märkinä erouutisen johdosta. Tyypillistä av:ta.

Siis todellako ajattelet, että joku kiihottuu seksuaalisesti siitä, että jollekin parille tulee avioero?

Lähinnä täällä on todettu, että yllättyneet käsi ylös. Eikä kenenkään käsi noussut.

Vierailija
426/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se Markus sika!!!

Vierailija
427/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Sanna pelaa korttinsa oikein, hänestä voi tulla jopa seuraava Sami Minkkisen rakkausihminen. 

Niinpä. Minkki taitaa olla ketjussa mukana. Ilmaisut joissain kommenteissa aikalailla hänen tyylisiään.

Vierailija
428/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti paljon työnsä puolesta reissaavat ja kaikissa kissanristiäisissä illat patsastelevat yleensä haluavat viettää kaiken vapaa-aikansa lasten ja perheensä kanssa, mutta Sannaa kiinnosti muut asiat.

Hassua, että sinä persukokkarikepulina tiedät hänen perhe-elämästään enemmän kuin minä tamperelaisena häntä jo vuosia äänestäneenä ;) Minulla ei ainakaan ole hajuakaan hänen yksityiselämänsä kiinnostuksen kohteista. Ei ainakaan niin paljon, että minulla riittäisi selkänojaa alkaa niitä täällä julistamaan :)

Vierailija
429/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pieni lapsi menettää yhteisen kodin.

Se ei paljon tahtia hidasta.

Vierailija
430/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän meni juuri niin kuin oltiin veikkailtu eli erohuhut alkoi nousta esille siitä kun sanna olavin kanssa kiehnäs baarissa, samoihin aikoihin nää ei enää missään liikkunut edes yhdessä jne. Olen aivan varma että kyseinen pariskunta on sopinut ettei eroa sinä aikana kun sanna on pääministeri vaan eroavat sitten kun sannan pääministeriys loppuu eli kulisseja pitivät yllä muutaman vuoden verran. 

Melkoinen somelööpi julkkis tuo sanna on kyllä. 

Vierailija
431/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markuskin seuraa instassa vähäpukeisten naisten tilejä.

Ei kai vaan etsitä entistä isompaa kuppikokoa?

Vierailija
432/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö heillä ollut yhteistä asuntolainaa siitä Töölöön kämpästä? 

Tais olla miljoona lainaa. Mitenkäs se näin erossa jaetaa? Kämppä pitää luukuttaa -20% hintaan.

Sanna joutuu kadulle, ellei sossu sitten järjestä jonkinlaista tukiasuntoa. Neukkukuutiosta tai jostain yksiö Sannalle...

Vierailija
433/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioero ja ylipäänsä perheen lusikoiden jako on dramaattinen tapahtuma. Poliitikkojen (tai julkkisten) ihmissuhteiden en haluaisi olevan tapetilla, ellei siitä nyt ihan itse haluta otsikoita revittävän tarkoituksella.

Minua kiinnostaa poliitikoissa heidän ammattinsa (kansan palvelijoina) tekemät toimet, ihan sama mitä he omassa elämässään tekevät. Minua kiinnostaa vain mitä he minunkin maksamilla veroilla tekevät ammatissaan.

Viimeisimmän pääministerimme kohdalla tapetilla ovat todellakin olleet kaikki muut, paitsi hänen työhönsä liittyvät asiat. Eli siis aivan väärät jutut.

Vierailija
434/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tässäkin näkee, minkälainen superstara Marin on. Uutinen tällä hetkellä maamme kaikkien suurimpien medioiden ykkösuutisena. Pikaisella vilauksella se on noussut isoksi uutiseksi myös maailmalla. Tällä hetkellä se on ainakin Aftonbladetin ja Daily Mailin pääuutisena. Täälläkin hänen erostaan kaksi eri ketjua suosituimmat osiossa ja molemmissa ketjuissa tullut parissa tunnissa satoja viestejä :)

Daily Mail nyt nostaa pääuutiseksi kaikkea paskaa, alkaen Meghanin uuden rannerenkaan tai Catherinen hatun.

Vierailija
435/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna jää historiankirjoihin korona-ajan pääministerinä.

Sanna jää kuule historian kirjoihin velkaprinsessana, joka jakoi korotuet miten sattuu, ei tinkinyt rahan tuhlaamista edes kriisiaikoina, otti yli 40 miljardia lainaa yhdessä hallituskaudessa!!!!

+ Biletykset, jauhoilut ja kesäradat iloa ja valoa unohtamatta

Niin, ja kaikkien aikojen vihervasemmistolainen hallitus ja sen jäljet näkyy vuosikausia ellei jopa vuosikymmeniä Suomen taloudessa

Vierailija
436/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin ja nauran ihmisten kulissien laatimiselle😅😅😅😅😅😅

Nautin ja nauran persujen Marin tuskalle, joka vaan ei tunnu helpottavan vaalien jälkeenkään😅😅😅😅😅

Vierailija
437/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensivuonna valitaan uudet mepit. Vai haluaako komissaariksi?

Ei riitä kielitaito.

Vierailija
438/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että sinä persukokkarikepulina tiedät hänen perhe-elämästään enemmän kuin minä tamperelaisena häntä jo vuosia äänestäneenä ;) Minulla ei ainakaan ole hajuakaan hänen yksityiselämänsä kiinnostuksen kohteista. Ei ainakaan niin paljon, että minulla riittäisi selkänojaa alkaa niitä täällä julistamaan :)

Otapa pikku kävelylenkki vaikka järven rantaan niin rauhoitut. Eihän tämä nyt ole kuin normaalia nykypäivän keskustelua täällä. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
439/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö miksi se julkistettiin tänään? Joko päivää ennen seiskan skuuppia tarkoituksella tai sitten siksi ettei seiska ehdi siitä enää uutista lehteensä painaa.

440/1844 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zelenskyn ja Sannan välillä oli erityistä kemiaa. Lapsikin tapasi hänet.

Ketju on lukittu.