Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatuksia miehen herkästä laukeamisesta?

Vierailija
10.05.2023 |

Ajatuksia, neuvoja, kikkoja ja kaikkea keskustelua aiheesta.

Mitä ajatuksia naisissa herättää miehen nopea tuleminen? Suuri osa ilmeisesti on pettyneitä, mutta minkäs teet. Jos tulee niin tulee. Vai voiko sitä harjoitella? Jos voi niin miten? Ja voiko varmasti kaikki?
Osa täällä naisista kirjoittaa aiheesta ikäänkuin mies ei kunnioittaisi naistaan kestämällä kauemmin, "miehen kunto ei kestä" tms. suoraan sanottuna paskaa. Juoksukunnostahan tässä ei ole kyse.

Itse herkästi laukeavana miehenä kuvailen että se tapahtuma on kuin aivastus. Alkaa kutittaa niin älyttömästi, että se lähtee kuin refleksinä. Mieti nainen millaista olisi kun alkaa aivastuttaa, kätesi on sidottu selän taakse (et saa nenästä kiinni) ja pölyä sekä sulkia hiplataan lisää vaan nenän alle. :) Ja tämä kutina tulee vaikka olisi paikallaan emättimessä sisällä. Suht vaikea pitkittää kun pitäisi ottaa ulos asti ja sitä sitten jatkuvasti.

Nopeasti laukeavana miehenä en taas osaa samaistua mieheen joka pystyy jyystämään kymmeniä minuutteja laukeamatta. Se ei voi tuntua yhtä hyvältä kuin minulla, ei vaan voi :D Hermotuksessa tms. on pakko olla erilaisuutta. Itse en ole koskaan esim. runkannut millään voimanyrkillä tai nopeasti. Tulee masturboidessakin ihan vaan lähes sivelemällä.

Sinänsä epäreilu maailma kun osalla vehkeet on herkät kuin mitkä ja toisilla se toosa on lähes tunnoton ja sitä pitäisi pystyä jyystämään ihan raivolla.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies on ollut pitkään "ilman", asia on luonnollinen.

Vierailija
2/20 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on vaan yksi taito, jota pitää opetella.

Pikkuhiljaa opit huomaamaan minkä verran

kalu liikettä kestää. Aloita vaikka vain sillä, että

pidät vain kaluasi paikoillaan pimpissä klitorista vasten ja painat ja hierot vain omaa

häpykumpua naisen häpykumpuun. Kun

opit päässäsi hallitsemaan tilannetta, kykenet

antamaan naiselle orgasmin ja edelleen

rauhallisesti ja hän saa toisen. Sitten voitkin

itse antaa mennä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vain opeteltava taito ja mielestäni tällainen minuuttimuna on naisen aliarviointia, pelkkään omaan hyvään keskittymistä. Jos arvostat naistasi, treenaat kykyjäsi seksissä ja yksi oleellinen on keston kehittäminen.

Vierailija
4/20 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa siinä jos saa orgasmin, itsekullekkin se tulee " ennemmin " "myöhemmin " N 60 v.

Vierailija
5/20 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siinä on jopa jotain kiihottavaa että mies on herkkänä paljon kiihottavampaa kuin sellainen jyystö joka kestää.

Olen saanut parhaan orgasmin sellaisen kanssa joka oli melko nopea. Kiihotuin vaan niin paljon hänen halustaan, herkkyydestä ja nautinnon äänistä. Otettiin toki toinen erä jossa ehdin sitten saada mutta nopeasti se nähtävästi käy naiseltakin kun on kunnolla kiihottunut miehestä. Oli hienoa

Vierailija
6/20 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole opetteluasia. Yli 25 vuotta oon opetellu, mutta yhä edelleen alle kahden minuutin lähtee, vaikka puoliso ei edes koskisi minuun ennen yhdyntää. Jos edes reiluun viiteen minuuttiin pääsisi, niin olisi hyvä. Anaaliyhdynnässä lähtee muutamalla työnnöllä, haluaisin pystyä samalla kertaa panemaan eka pilluun ja sitten pyllyyn, mutta ei vaan onnistu..

Vierailija
7/20 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen laukeaminen n. 5-10 minuutissa olisi ihan täydellistä. Itse laukean masturboidessa usein paljon nopeamminkin, ja miehenkin kanssa tullut joskus jo parin työnnön jälkeen jos on oikein panettanut ja päässyt sitten ratsaille.

Nykyinen tapailumies kestää, kestää, kestää ja kestää.... ja useimmiten häneltä - tai meiltä molemmilta - loppuu fyysinen kunto ennen kuin hän tulee. Itsellänikin alkanut olla vaikeuksia tulla, kun tuntuu että on sellainen intohimo ja kiima kateissa (tämän taustalla tosin muitakin syitä). Jossakin kohtaa sitten vaan päätetään että tjaah, eiköhän tämä ollut nyt tässä. Ai luoja kuinka haluaisin päästä kokemaan pitkästä aikaa sen miehenkin himon ja laukeamisen, ja sen kun kumpikin huohottaa ja tasoittelee itseään siellä orgasmin jälkimainingeissa. Ja ottamaan suihin niin että mies tulee.

Halusin vain sanoa että maailmassa on myös naisia jotka kaipaavat juuri tuollaista nopeasti laukeavaa miestä! :D

Vierailija
8/20 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on sanoa niillä joilla tuota ongelmaa ei ole.. varmasti itsekkin olen yrittänyt pitkittää laukeamista mutta minkäs teet kun pilluu lypsää sielun ulos mulkun kautta,niin siinä ei paljon pidättelyt auta. Ja vähän yksipuoleista jos itse katselet kattolistoja ettet laukea ja mietit että tuokin jiiri olisi pitänyt tehdä paremmin.

Vierailija
9/20 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en naisena alkaisi sellaiseen yhdyntään, jossa mies ei kestä riittävän kauaa tuottaakseen minulle orgasmia. Jos en saa itse nauttia yhdynnästä, joka on minulle parasta seksiä, eikä mies jaksa naida minua orgasmiin asti, niin mitä minä sitten yhdynnällä edes teen?

Vierailija
10/20 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua se on kiihottanut nuoresta saakka. Jokin fetissin tapainenkin juttu saada mies laukeamaan nopeasti, vaikka seinää vasten kiehnatessa housuihin. Teinipoikaystäväni oli kiihkeä ja nopea ja se sai mut aivan sekaisin. Miten hän voikaan kiihottua noin herkästi noin pystyyn ja tulla nopeasti. Kiihottua uudestaan saman tien tai sit samalla pystyllä jatkamaan. Hyväili mun itsetuntoa ja sain siinä sit nopeasti. Eikä toi ole tavallaan muuttunut miksikään. Kiihotan miestä, kiusoittelen: pakitan suudelmista ja vastaavaa, ja tuo haluaisi seksiä monta kertaa päivässä joka päivä. Haluan itsekin, mutta jos vähän suloisesti pihtaan mies käy vaan kuumempana. Nautin nopeudesta vaikka toki hän on hidastunut, kiusaan ja mies kovettuu taas. Uusinta on ihan varma orkkurundi mulle, nuorena nautin niin peräkkäisistä yhdynnöistä.

Vierailija
11/20 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös kiihottaa se, kun mies laukeaa nopeasti... tulee sellaien olo, että hän todellakin haluaa minua ja se seksi on kiihkeää, ettei hän voi vastustaa sitä. Oma orkkuni tulee kyllä, usein ennen yhdyntää se ensimmäinnen tai sitten hän hoitelee minut 'maalin' jälkikäteen. Se kiihko on se mitä minä haluan tuntea.

Vierailija
12/20 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on sanoa niillä joilla tuota ongelmaa ei ole.. varmasti itsekkin olen yrittänyt pitkittää laukeamista mutta minkäs teet kun pilluu lypsää sielun ulos mulkun kautta,niin siinä ei paljon pidättelyt auta. Ja vähän yksipuoleista jos itse katselet kattolistoja ettet laukea ja mietit että tuokin jiiri olisi pitänyt tehdä paremmin.[/

-////

On ollut ihan tuttu ongelma tuokin, joten

puhuin ihan kokemuksesta. Opin niin hyvin

lopulta hallitsemaan laukeamisen ajoituksen,

että kyllä vaimoni sitä usein ihmetteli. Kun

hän sai riittävästi orkkuja ja sanoi ettei jaksa

enää, niin laitoin vain käteni hänen pakaransa

alle ja pari liikettä ja pam

Vierailija
13/20 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en naisena alkaisi sellaiseen yhdyntään, jossa mies ei kestä riittävän kauaa tuottaakseen minulle orgasmia. Jos en saa itse nauttia yhdynnästä, joka on minulle parasta seksiä, eikä mies jaksa naida minua orgasmiin asti, niin mitä minä sitten yhdynnällä edes teen?

Seksihän on yhteispeliä. Minä hoitelen aina puolisolle orgasmin muilla keinoin, koska hyvin harvoin kestän yhdyntää niin kauan, että puoliso ehtisi tulla. Silti kuitenkin 9/10 kerralla yhdyntä joko pilluun tai pyllyyn kuuluu meidän seksiin, jopa enemmän puolison kuin minun toiveestani. Itse olisin aivan yhtä tyytyväinen, jos joku kerta puoliso vaikka ottaisi loppuun saakka suihin, runkkaisi useammin mulle orgasmin tai antaisi vaikka panna tissien väliin.

Vierailija
14/20 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samat sanat, jos tilanne on tuo eikä muuksi muutu, niin itseäni kiusaisin, ja samalla toista, kun ei tuota oikein voi piilotellakaan, että vitutteleepi, jos ei saa kunnollista panoa. Ja minulle kunnollinen on kyllä pidempi kuin 2 minuuttia. Ei mitään minuuttikellotettua aikapeliä, vaan monenlaista tempoa ja asentoja. No jos tuon laukeamisen jälkeen pääsisi uuteen nousuun kun vielä itse olen tiloissa, niin sitten en olisi niin jyrkkä tässä.

Vierailija
15/20 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se itselle mikään nautinto kyllä ole. Lähinnä tulee mieleen, että mies on itsekeskeinen rakastaja, joka haluaa vain nopean tyhjennyksen. Jos oikeasti puhutaan muutamasta minuutista, niin en itse ehdi kunnolla edes kiihottua siinä ajassa ja tulee sellainen olo, että olen vain joku seksinukke, jota käytetään. On itsellä ollut nuorempana minuutti munia muutama, ja kaikkien isoin ongelma on ollut juurikin keskittyminen vain ja ainoastaan omaan nautintoon. Nopeasti laukeaminen ei sinänsä olisi iso ongelma, jos nuolee orgasmin tai sormilla saa laukeamaan ennen kuin kaikki on jo ohi. Että ottaa toisenkin tarpeet huomioon, eikä keskity vain omaan laukeamiseen. Se on vain itsekästä eikä kovin moni halua sellaista uudestaan, ellei sitten ole iloinen siitä, että se on nopeasti ohi.

Miehen pitäisi käydä runkulla ennen seksiä partnerin kanssa, niin kestävyys kasvaisi. Tai ajatella jotain todella epäkiihottavaa seksin aikana. Ja tietenkin itsetyydytyksen kautta opetella pidättämään orgasmia ja muutenkin harrastaa sitä sen verran, että voi olla läsnä myös kahden keskeisessä seksissä.

Itse naisena olin ennen todella herkästi laukeava(naisillekin se voi olla ongelma), mutta opin juurikin itsetyydytyksen kautta kontrolloimaan tulemista. Toki miehillä on eri vehkeet, mutta uskoisin käytännön tasolla asian olevan sama. Jos oikeasti haluaa antaa toisellekin nautintoa, niin ei muutakuin runkulle ja pidättämään ;)

Vierailija
16/20 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä et saa nopeammin?

Ja edelleenkin, kyse ei ole mistään vi**n jaksamisesta. Milloin te tajuatte, että kyse ei ole haluista tai viitsimisistä.

Kuinka moni nainen pystyy estämään orgasmin mielensä avulla jos te olette todella kiihottuneina, sängyllä sidottu ja mies vibraa klitoriksesta todella hyvällä lelulla? Orgasmi tuntuu tulevan ja mies vaan nuolee ja vibraa kiihkeästi. Voitteko "jaksaa" vain laukeamatta? Jos ette voi estää sitä niin miksi olette niin kyvytön?

Vierailija
17/20 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on vain opeteltava taito ja mielestäni tällainen minuuttimuna on naisen aliarviointia, pelkkään omaan hyvään keskittymistä. Jos arvostat naistasi, treenaat kykyjäsi seksissä ja yksi oleellinen on keston kehittäminen.

Tuo ei muuten pidä paikkaansa kaikkien kohdalla. Koko ikäni minulla on ollut tuo sama vika, että kuti lähtee herkästi. Olen nyt 45 ja harjoittelua on takana varmasti tarpeeksi. Ainoa mikä auttaa on puuduttava aine, mikään muu ei toimi.

Vierailija
18/20 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsamuna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei muuten pidä paikkaansa kaikkien kohdalla. Koko ikäni minulla on ollut tuo sama vika, että kuti lähtee herkästi. Olen nyt 45 ja harjoittelua on takana varmasti tarpeeksi. Ainoa mikä auttaa on puuduttava aine, mikään muu ei toimi.

Vähän sama. Runkkaaminen tai yhdyntä kestää minulla noin minuutin. Joskus tosi harvoin seisokki on jotenkin puisen puutunut, mutta silloin se ei edes seiso halusta ja panetuksesta vaan jostain muusta syystä. Tällöin kestää pidempään kun nussiminen tuntuu kuin mikä tahansa kotityö.

Jos runkkaa aiemmin tai koittaa miettiä lasten huoneen listoittamista niin menee vaan halut tai sitten ei auta sekään.

Ketjun perusteella täytyy sanoa, että osalla naisista ei ole mitään käsitystä siitä että mieheltä voi irrota vähän kuin aivastus. Sillee nopeasti ja vailla kykyä estää.

Vierailija
19/20 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia jotain kommentteja kiitos.

Vierailija
20/20 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole osunut kohdalle tuollaista miestä. Kyllä harmittaisi tosi paljon.