Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: Haluatko, että nainen nuolee peppuasi?

Vierailija
10.05.2023 |

Aihe jakaa mielipiteitä melko paljon vaikkei ihan tabukaan enää nykypäivänä ole.
Ihan mielenkiinnosta palstalaisten mielipidettä asiaan.

Mies: Haluatko, että nainen nuolee peppuasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena haluaisin mutta mies ei halua. Ei pidä kiihottavana ja sanoo että varmaan vaan kutittaisi eikä kiihottaisi. Sormestakaan siellä ei tykkää, ei tunnu hyvää kohtaa. Olen kokenut näissä jutuissa, niin uskon että en ole huono siinä mitä teen eli syy ei varmaan siinä.

Antakaa vinkkejä miten ylipuhun nuolentaa kokeilemaan.

Vierailija
22/25 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua. Mulla on todella karvainen perse ja ongelmia peräpukamien kanssa. Sen nuoleminen olisi varmasti vastenmielistä vaimolle, enkä halua että hän joutuu tekemään mitään vastenmielistä. En osaisi myöskään itse siitä nauttia ja rentoutua, kun miettisin koko ajan miten ällöttävää se vaimon mielestä täytyy olla. En myöskään tykkää jos sitä sormeilee, joten kieli tuskin tuntuisi yhtään sen paremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena haluaisin mutta mies ei halua. Ei pidä kiihottavana ja sanoo että varmaan vaan kutittaisi eikä kiihottaisi. Sormestakaan siellä ei tykkää, ei tunnu hyvää kohtaa. Olen kokenut näissä jutuissa, niin uskon että en ole huono siinä mitä teen eli syy ei varmaan siinä.

Antakaa vinkkejä miten ylipuhun nuolentaa kokeilemaan.

Hankala miestä on saada nauttimaan, jos ei fyysisesti tykkää sormestakaan.

Kaikki miehet ei vaan tykkää, kuten ei kaikki naisetkaan. Luulen, että riippuu pitkälti hermotuksesta pepun alueella.

Itse pidän kovasti kosketuksesta pepun alueella ja pitkän urheilu/voimailutaustan omaavana hermotus tuollakin alueella lienee hyvä.

Vierailija
24/25 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen perseen nuoleminen kuuluisi olla jokaisen naisen seksimenussa. Seksi ilman perseennuolentaa on onnetonta räpistelyä. Rohkeasti kieli perseeseen ja hyvä tulee.

Vierailija
25/25 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skolessa tulisi jo opettaa anusnuolennan salat ja kikat kaikille sukupuolille. Näin se ei olisi vierasta kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän