Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: Haluatko, että nainen nuolee peppuasi?

Vierailija
10.05.2023 |

Aihe jakaa mielipiteitä melko paljon vaikkei ihan tabukaan enää nykypäivänä ole.
Ihan mielenkiinnosta palstalaisten mielipidettä asiaan.

Mies: Haluatko, että nainen nuolee peppuasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin ja haluaisin, mutta puoliso ei sitä halua tehdä ja minä tyydyn siihen.

Vierailija
2/25 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava kysely että mitä perusteluja tulee miehiltä. Itse tykkään nuolla paljon jos miehellä on puhdas ja sheivattu.

Tuolta puuttuu vaihtoehto että ei tykkää/nauti siitä tai siis saa siitä mitään säväreitä ja siksi ei anna. Luulisi sellaisiakin miehiä olevan vai...? eihän naisetkaan kaikki saa kiksejä nuolemisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/25 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostava kysely että mitä perusteluja tulee miehiltä. Itse tykkään nuolla paljon jos miehellä on puhdas ja sheivattu.

Tuolta puuttuu vaihtoehto että ei tykkää/nauti siitä tai siis saa siitä mitään säväreitä ja siksi ei anna. Luulisi sellaisiakin miehiä olevan vai...? eihän naisetkaan kaikki saa kiksejä nuolemisesta.

Sama tuli mieleen, et sellanen vaihtoehto puuttuu et en halua, en saa kiksejä.

Perusteluja mäkin tulin kyttäilemään. Tykkäisin ite kanssa tosi paljon tehä tota ja kiihottaa itteä.

Vai pitäiskö vaan suosiolla pysyä pois lukemasta tätä ketjua ja olla "rääkkäämättä" itteä, jos menee liian kuumaksi 😅

N47

Vierailija
4/25 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se älyttömän upea tunne, sekä kiihottavuudessaan äärimmäinen.

Ainakin oma peppu nauttii fyysisestäkin tuntemuksesta valtavasti.

Henkisesti tulee olo, että nainen oikeasti haluaa sinun nauttivan. Ihan omasta halustaan.

Tuollaiselle naiselle on toki itsekin tarjoamaan, mitä ikinä hän haluaakaan.

Vierailija
5/25 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin todella paljon kokea tämän. Puhetta on ollut monesti vaimon kanssa ja on hän sanonut, että olisi mahdollista "joskus". Sitä nyt odottelen milloinka planeetat ja teenlehdet ovat kohdillaan.

Vierailija
6/25 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 kirjoitti:

Haluaisin todella paljon kokea tämän. Puhetta on ollut monesti vaimon kanssa ja on hän sanonut, että olisi mahdollista "joskus". Sitä nyt odottelen milloinka planeetat ja teenlehdet ovat kohdillaan.

Sanoi kauniisti: En koskaan.

Vierailija
7/25 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksipä en haluaisi, en ole kyllä sitä varmaan ikinä pyytänyt, vaikka lähes kaikkea muuta kyllä. Menkkojen aikaan kyllä ihan itse kysyy, että halunko käsihoidon ja siihen on aikalailla vakiintunut sormeilu sieltä. Hän löytää oikean kohdan ihan siis yhdellä sormella sieltä ja se nautinnon määrä on sanoin kuvaamaton. Liikkeet täytyy olla tosi hitaita sieltä ja myös kalun varresta, että ei ihan salamana laukeaisi. Tämä aiheuttaa itselle myös kaikista kovimman erektion, siis se menee tavallaan yli kovaksi jostain syystä. Näin se tuli joskus peli mitattuakin😅

Vierailija
8/25 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Ei kiihota ajatuksena yhtään. Nuolen kyllä mielelläni naisen peppua, jos nainen siitä tykkää, se kyllä kiihottaa. Muutenkin tykkään enemmän antaa kuin saada suuseksiä.

9/25 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 kirjoitti:

:D

Nyt on laskeva kuu ja planeetoista toukokuussa Venus nousee iltataivaalla ylemmäs samalla kun Mars vajoaa alemmas.

Jos teetä satut tarjoilemaan ni muista tarpeeksi pitkä haudutusaika ja varmista et ne teen silput vajoaa ihan pohjalle. Ei oo hyvä enne jos niitä jää siihen teeveteen lillummaan.

Toivottavasti tärppää ja jos ei ni ei oo kauaa enää nousevaan kuuhunkaan :)

N47

Vierailija
10/25 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se älyttömän upea tunne, sekä kiihottavuudessaan äärimmäinen.

Ainakin oma peppu nauttii fyysisestäkin tuntemuksesta valtavasti.

Henkisesti tulee olo, että nainen oikeasti haluaa sinun nauttivan. Ihan omasta halustaan.

Tuollaiselle naiselle on toki itsekin tarjoamaan, mitä ikinä hän haluaakaan.

Oi että, toivon et mun mies ajattelee samoin musta! Tykkään tosi paljon nuolla hänen peppua ja tuntuu kiihottavan ja tykkäävän huokailusta päätellen. Monesti jatkan vaan kaikessa rauhassa ja kieltä syvemmälle painaen eikä kyllä sillon ole hänellä yhtään kiire yhdyntään niinkun monesti muuten että vaikka haluaa antaa ja antaakin mulle nautintoa, on kevyesti kärsimätön pääsemään mun sisään.

Mulle tää on eka suhde kun saan tehdä tätä miehelle ja aidosti kovasti haluan, liittyy toki siihen että rakastan häntä kovasti ja meillä on suhteellisen tuore suhde, 1,5v takana. Mielestäni sellanen tosi iso rakkauden ja läheisyyden osoitus toiselle

Vierailija
11/25 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räplätä ja muuten voi kyllä huomioida, mutta bakteerikammoisena nuoleminen ei oikein nappaa. En halua suudella samaa suuta joka on tutkinut pakoputkea.

Vierailija
12/25 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin myös varmasti todella paljon mutta en viitsi edes ehdottaa kun on karvainen tuo osasto😅 miettinyt kyllä että parturois mutta tuntuu itsekseen hieman hankalalta. Muuten kyllä saan anaaliseksiä antavana osapuolena. Ehkä täytyy pyytää ja sanoa että sheivaa mennessäs😂

Vierailija
13/25 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies janoaa kunnon piiskausta ensin ja sen jälkeen minä nuolen hänen irstaan luonnontilaisen pyllyreiän.

Mies saa kovimman etektion.

Mutta tämä kaikki tapahtuu minun ehdoilla. Jos pylly on tarpeeksi saanut kuritusta Rouva voi nuolla tai olla nuolematta jos pylly on liian vähän viiruilla.

Miehen täytyy olla tarpeeksi piiksattu /nahkaremmillä hoidettu jotta Rouva haluaa maistaa kunnon persettä. Piiskamaton perse ei maistu.

Pitää olla punaisia viiruja, jotka muuttuu valkoiseksi. Ja sykkivä perse reikä.

Business Rouva. Nuttura, kynähame, silmälasit.

Rautarouva. Nyyhkyttävät miehet kasvatetaan miehiksi. Kotikuri mieheksi.

Vierailija
14/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän todella paljon. Tosin vähäkarvainen kyykkypeppuni on vain kaksi kertaa elämäni aikana saanut tuosta nauttia. Itse nuollut ja nainut kielellä moninkertaisesti naisia.

Silti jääneet nuo kerrat itselle ikimuistoisina nautintoina mieleen. Todellista antautumista nautinnon tuottamiseen naiselta.

Vierailija
15/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. Varmaan tykkäisin, koska vaimon antama sormihoitokin tuntuu ihanalta. Nuolemisessa hän ei kuitenkaan ole koskaan mennyt välilihaa lähemmäs, joten tulkitsen että hänen mukavuusalueensa on siinä, koska peppu ei ole mitenkään kiellettyä aluetta. En halua että hän tekee mitään vastentahtoisesti minulle, joten siihen asti että hän oma-aloitteisesti haluaisi kokeilla, on ihan ok ettei nuole.

Vierailija
16/25 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan todella kiihottavaa, sormi pepussa tuntuu älyttömän hyvältä suikkarin yhteydessä.

Toki vaatiisi naisen, jota oikesti kiihottaa tehdä tuota. Ilman naisen aitoa halua ei tuosta saisi niin paljon nautintoa.

Vierailija
17/25 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aika ällöttävänä että minä nuolisin jonkun hanuria. Mutta jos joku haluausi nuolla minun ilman vastapalvelusta niin joo kyllä se varmaan hyvältä tuntuisi

Vierailija
18/25 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut n.100 naisen kanssa sänkkyssä ja yksi on ehdottanut että haluatko...hän voi kyllä tehdä sen. Eli 1% on kiinnostunut 😅

Vierailija
19/25 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. onnistuisikohan 69 niin että molemmat nuolee pyllyä. Alla olevan pylly jää ehkä haastavaan asentoon nuolemista ajatellen

Vierailija
20/25 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. onnistuisikohan 69 niin että molemmat nuolee pyllyä. Alla olevan pylly jää ehkä haastavaan asentoon nuolemista ajatellen

Olisi varmaan hankalahko asento, mutta hemmetin kiihottavaa tehdä noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme