Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiltistä vaimosta aivan muuksi

Yllättynyt
10.05.2023 |

Pienessä maistissa kilttikin pikkurouva muuttuu helposti aivan toiseksi, on tullut huomattua omasta vaimosta se. Hieman juottaa ja saattelee baariin, niin yllättäen se vieras muna alkaakin kiinnostamaan. Viime viikonloppuna katsoin vaimoa silmiin samalla kun sai vieraalta takaapäin, en tiedä mitään tuota kiihottavampaa näkyä kun vaimo saa ja kiittelee mua samalla kun sitä naidaan. Ja kyseessä päällepäin todella kiltin ja viattoman näköinen pikkurouva, jota aiemmin vieraat ei kiinnostanut yhtään.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimo on vain omaan käyttöön. En usko että tällä palstalla on oikeasti niin paljon cuckoldin kokeneita kuin niistä kirjoittavia.

Se että toiset miehet osoittavat kiinnostusta vaimoon toki nostaa myös omaa kiihkoa. Mutta en kyllä ikinä jakaisi. On muuten sen verran kokeilunhaluinen ja ennakkoluuloton.

Vierailija
22/29 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen vaimon pitäisi olla vain omaan käyttöön? Mitä jos se antaakin pomolleen ja saa töissä siten helpotuksia? Tai asiakkaalleen? Onko se keneltäkään pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän keskustelun aloittanut ap. Edelleen ajatus ja kokemukset vaimon lainaamisesta toisen käsiin kiihottaa. Kiltti puolisoni on ollut hyvin kokematon ennen minua, vain yksi mies ollut aiemmin. Ensi yönä lainaan häntä taas, nyt on niin iso mies tiettävästi tulossa, että moni voisi menettää itseluottamuksen mutta minua vain innostaa ;)

Vierailija
24/29 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelevä_edelleen kirjoitti:

Olen tämän keskustelun aloittanut ap. Edelleen ajatus ja kokemukset vaimon lainaamisesta toisen käsiin kiihottaa. Kiltti puolisoni on ollut hyvin kokematon ennen minua, vain yksi mies ollut aiemmin. Ensi yönä lainaan häntä taas, nyt on niin iso mies tiettävästi tulossa, että moni voisi menettää itseluottamuksen mutta minua vain innostaa ;)

Oletko pettävä aisuri?

Vierailija
25/29 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko pettävä aisuri?

Mikä pettävä? Minulle riittää tuo oma ihana pieni vaimoni :)

Vierailija
26/29 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän samanlainen tilanne, mutta minä en pääse mukaan katselemaan.

Vierailija
27/29 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39v. aviovaimo. Mun mies sanoi, että saan harrastaa seksiä vieraan kanssa, mutta vain, jos hän saa katsella. No sitten niin... ajattelin ja 8 vuotta on noin toimittu. Olen niin tottunut tuohon ajatukseen, että en voisi tehdä sitä mieheltäni salaa.

Vierailija
28/29 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait pettämään kenenkään tarvitse mennä.

Itse ainakin nautin silloin kun ei tarvitse salailla.

Halusin kokeilla useampaa vierasta miestä.

Sain sen ,enkä yhtään kadu.

Se oli aivan älyttömän mahtava kokemus.

Ei sellaista nautintoa pysty saamaan kotona.

Vaikka kuinka sanoin että en tarvitse vierasta miestä ,nyt sanon että jos samanlaiseen tilanteeseen pääsee ei tarvi viiniä jotta uskaltaa. Mutta ainoastaan jos mieheni on mukana.

En tuollaista nautintoa olisi kokenut ,,ilman omaa ihanaa miestä.

Ja nuo jotka täällä kuinka urputtaa,tuskin niillä edes vaimoa on. Kuulostaa ihan sille ,että yksin runkkaavat

Vierailija
29/29 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorahtavalta lumpulta toi AP:n muija vaikuttaa ja toinen saa siitä vielä jotain kiksejä kun vieraat panee sitä.

Ei helvetti....kyllä on vinksahtanutta porukkaa.

Joku panis mun muijaa niin sais nyrkistä mutta tää yks antaa aplodit molemmille...ottakaa lääkkeenne,jos ei ole niin hommatkaa...