Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maisan käyttö Espoossa?

Vierailija
10.05.2023 |

Otin juuri Maisan käyttöön ja asun Espoossa. Mutta en voi tehdä siell mitään. En voi lähettää viestiä, koska minulle ei ole määritelty hoitohenkilökuntaa?

Mitä siellä pitäisi voida tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apotti ei ole käytössä Espoossa eli ei sulle voi kukaan vastata siellä.

Espoo teki silti oikein kun hylkäsi Apotin, koska se on surkea järjestelmä.

Vierailija
2/5 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apotti ei ole käytössä Espoossa eli ei sulle voi kukaan vastata siellä.

Espoo teki silti oikein kun hylkäsi Apotin, koska se on surkea järjestelmä.

Aii okei, kiitos!

Ajattelin sen johtuvan siitä että olen palveluseteliterveyskeskuksessa, jolla oli oma viestijärjestelmä, mutta se poistui käytöstä, niin latasin Maisan. Mutta sekään ei nyt siis toimi.

Ihmettelinkin kun Espoota ei näkynyt ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo ei tosiaan käytä Apottia eikä siis Maisaakaan, mutta HUS käyttää. Eli jos joudut/pääset erikoissairaanhoitoon ja esim. Jorviin, Maisaan tulee tiedot käynnistäsi ja saamastasi hoidosta.

Mielestäni Maisa on hankala. Aina kun sinne joudun, tulee tunne, etten ihan ymmärrä mitä ne kirjoittavat. Niillä tuntuu olevan ihan oma jargoninsa.

Vierailija
4/5 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa on tosi epäselvä ja hankalakäyttöinen. Mitähän lie maksanut?

Vierailija
5/5 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin Vantaalta Espooseen reilu vuosi sitten. Tykkäsin Vantaalla Apotin Maisasta, josta saatoin laittaa terveyskeskukseen viestiä, kuvaa, taulukkoa eli liitteitä. TK:ssa hoitaja luki viestini ja konsultoi tarvittaessa lääkäriä ja sain vastauksen kolmen päivän sisällä. Espoossa ei ole mitään vastaavaa mahdollisuutta - ei voi muuta kuin odottaa takaisinsoittoa ehkä jopa viikon. Todella hankalaa, kun ei tiedä missä joutuu vastaamaan puheluun eikä esim liitteiden lähettäminen ole mahdollista. Maisassa oli toki joitakin hankaluuksia eli mm jotkut jäykät kyselyt, mutta tuota viestintä ominaisuutta minulla on ikävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan