Miten voin alkaa vetää puoleeni erilaisia ihmisiä/kavereita kuin nyt
Vedän puoleeni itserakkaita, emotionaalisesti etäisiä ja kylmiä ihmisiä. He ovat usein myös älykkäitä, hauskoja ja kiinnostavia, mikä on syy siihen miksi viehätyn heistä. Kaveruus heidän kanssaan on aluksi hirveän hauskaa ja antoisaa, mutta päätyy siihen, että joudun tanssimaan munankuorilla johtuen äkäisestä luonteestaan.
Haluaisin vetää puoleeni normaaleja ja kivoja ihmisiä. Tajuan, että jotenkin hyljin täysipäisiä ja ystävällisiä ihmisiä, koska koen että vaikutan heidän seurassaan liian sairaalta. Olenkin. En jotenkin yllä heidän tasolleen ja he kyllästyvät minuun tai eivät tartu tarjoamaani ystävyyteen.
Tiedättehän deittimaailmasta tutun ilmiön kun joku houkuttelee puoleensa sellaisia ehdokkaita josta ei ole kiinnostunut, eikä meinas millään löytää mieleistä ihmistyyppiä joka olisi kiinnostunut hänestä takaisin?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
AP:lla on ne kaksi piirrettä, jotka yhdistävät ihmisiä joiden on vaikea löytäänhaluamaansa seuraa: Pitää itseään muita parempana, ja näkee vikaa aina muissa.
You think youre better than meeeee!?!!????
Vähän sama probleema täällä. Ne ihmiset joista pidän, eivät yleensä ole kiinnostuneita seurastani, kun taas sellaiset, joista en pidä, suorastaan liimautuvat kiinni eikä heistä pääse millään eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama probleema täällä. Ne ihmiset joista pidän, eivät yleensä ole kiinnostuneita seurastani, kun taas sellaiset, joista en pidä, suorastaan liimautuvat kiinni eikä heistä pääse millään eroon.
Kerro millaisista ihmisistä on kyse. Ehkä me osataan auttaa!
Minä vedän puoleeni miehiä joilla on traumataustaa ja joiden sosiaaliset taidot on huonot. Siis heikkoja miehiä. Haluaisin ihan tavallisen työssäkäyvän miehen, tasapainoisen, mutta ei löydy. Itselläni on ollut onnellinen lapsuus ja luonteeltani olen rauhallinen. Käyn työssä ja olen tyytyväinen paitsi en miessuhteisiin.
Halu kehittää itsessään piirrettä X ei tarkoita automaattisesti, että pitäisi piirteen Y omaavia henkilöitä huonoina. Jos pitää kylmistä ja kulmikkaista, mutta haluaisi sopuisaa ja lämmintä seuraa - mutta on niille sopuisille todennäköisesti liian kulmikas - niin ei se tarkoita, että pitäisi kylmiä huonoina. Erilaisina vain. Joskus tykkää kinuskista joskus vaniljasta, makeita molemmat.