Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos henkesi haisee. Toivotko että joku mainitsee asiasta

Vierailija
09.05.2023 |

Itse sitä ei välttämättä huomaa

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku läheinen ihminen voisi huomauttaa.

Vierailija
2/16 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljonko. Moni taitaa tietää itsekin sen. Joku osa on pihalla. Ehkä joillakin on asia hoidossa pian, muttei saa heti sitä hoidetuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ilmoitti vasta tänään, että haisen yleisellä tasolla. Hampaat sinänsä pesen.

Joskus aikanaan mietin miksi kaveri haisee niin usein pierulle. Hoksasin sitten että sehän on sen hengitys. Jätin kuitenkin kertomatta. 

Vierailija
4/16 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paljonko. Moni taitaa tietää itsekin sen. Joku osa on pihalla. Ehkä joillakin on asia hoidossa pian, muttei saa heti sitä hoidetuksi.

Harva tietää, että heidän henkensä haisee.

Pahanhajuiseen hengitykseen ei tavallisesti pelkkä hyvä suuhygienia riitä, sillä se haju tulee yleensä syvemmältä.

Vierailija
5/16 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että henkeni haisee mutta koita itse saada se takaisin sinne lamppuun. Eikä tuo edes tee mitään hyödyllisiä taikoja.

Vierailija
6/16 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Yleensä se henki haisee pahalta huonon hammashygienian ja suuhun mätänevien hampaiden vuoksi ja vaikkei sitä hajua itse huomaisikaan niin pahan hajuisesta hengityksestä huomauttaminen on turhaa etenkin jos kyse on aikuisesta ihmisestä.

Vierailija
7/16 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Haiseva hengitys voi kertoa esim. siitä, että hampaissa on reikiä

Vierailija
8/16 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Yleensä se henki haisee pahalta huonon hammashygienian ja suuhun mätänevien hampaiden vuoksi ja vaikkei sitä hajua itse huomaisikaan niin pahan hajuisesta hengityksestä huomauttaminen on turhaa etenkin jos kyse on aikuisesta ihmisestä.

Eikö ne reiät pitäisi paikata?

Vierailija
9/16 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Pahanhajuinen hengitys ei läheskään aina johdu huonosta hammashygieniasta tai mätänevistä hampaista.

t: terveisin hammashoitaja

Vierailija
10/16 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Pahanhajuinen hengitys ei läheskään aina johdu huonosta hammashygieniasta tai mätänevistä hampaista.

t: terveisin hammashoitaja

Mistä se sitten voi johtua?

Vierailija
11/16 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt epäsopivaa ruokaa, sokerijugurtti pahin haisuttaja.

Maitotuotteet ehkä.

Vierailija
12/16 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolaise kämmenselkää. Anna kuivua ja haistele. Hengityksesi haisee siltä.

Vierailija
13/16 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! En mäkään sille sano.

Vierailija
14/16 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku läheinen ihminen voisi huomauttaa.

Mutta saisi olla kyllä TOSI läheinen.... tai no joka tapauksessa menisin kyllä syvässä itseinhossa itkemään itseni uneen peiton alle, joten sama kai se.

Vierailija
15/16 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo puoliso huomautti. Kävin suuhygienistillä. Nyt tilanne parempi.

Vierailija
16/16 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ilmoitti vasta tänään, että haisen yleisellä tasolla. Hampaat sinänsä pesen.

Joskus aikanaan mietin miksi kaveri haisee niin usein pierulle. Hoksasin sitten että sehän on sen hengitys. Jätin kuitenkin kertomatta. 

Kaveri taisi olls vain kohtelias ja pidätellä pierua seurassasi niin ansioituneesti, että ilma alkoi tulla toisesta päästä ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi