Raskaana lentokoneessa matkustaneita?
Kommentit (13)
Meni. Matkustin yhden vapaa-ajanmatkan ja 3 tai neljä työreissua raskausaikanani.
Kyllä pysyi kone ilmassa vaikka painoin 10 kg enemmän kuin normaalisti :D . Ja meni muutenkin kaikki hyvin rv 30.
Ei ollut eroa normaaliin. Ihan hyvin meni.
En kyllä menisi. Raskaus lisää lentämisen haittoja. Jos saa keskenmenon lennolla voi olla kohtalokasta.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä menisi. Raskaus lisää lentämisen haittoja. Jos saa keskenmenon lennolla voi olla kohtalokasta.
Riippuu myös lennon pituudesta. Sitä paitsi keskenmeno on kohtalokas missä tahansa.
Juu, olin kuudennella kuukaudella. Varauduin lentosukilla, joita en muuten lennoilla ole käyttänyt. Hyvin meni kaikki.
Olen lääkäri ja olen matkustanut Euroopan sisäisillä lennoilla ollessani 4 kuulla raskaana.
No joo, vessassahan se pukkas paksuks, huomasin vata myöhemmin.
Seitsemännellä raskauskuukaudella tein viikon työmatkan, johon sisältyi seitsemän eri lentoa. Rankkaahan se oli, mutta mitään ongelmia ei tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu myös lennon pituudesta. Sitä paitsi keskenmeno on kohtalokas missä tahansa.
Mitä lentämisen haittoja raskaus lisää? Hiilidioksidipäästöjä? Onnettomuuksia?
Seitsemännellä kuulla Saksasta Suomeen jouluksi, ei mitään ongelmia.
Joo