Tuntemukset/vihlaisut kohdunsuun tienoilla, ei raskaana
Minulla aina välillä nippailee/vihlaisee/tai vaan tuntuu sekunnin tai muutaman siellä missä tuntuu papakokeen ottokin eli kohdunsuulla. Mistähän se voisi johtua, on ainakin muutaman kuukauden tuntunut, voi olla pidempäänkin mutta en välttämättä ole kiinnittänyt huomiota. Ehkä se ressaa kun reilu vuosi sitten otetun papan luokka oli se puhtaasta seuraavaodottelen josko sinne tulisi pian kutsua uusintakatsastukseen. Menkkojen alussa myös kipuili tuossa kohtaa, mikä varmaan kuuluu asiaan. Nyt vain tullut kiinnitettyä asiaan enemmän ehkä huomiota.
Kommentit (5)
Mullakin kipuilee menkkojen alussa siihen kohtaan. Joskus jo paria päivää ennen. Ehkä kuukautisesi ovat vaan lähellä.
Onko sinulla ollut verenvuotoja yhdynnän jälkeen? Se on solumuutosten yksi varoitusmerkki.
Joku isokullinen on pökkinyt liian syvälle.
Mulla on ovulaation aikaan usein pieniä vihlaisuja tai sen tyyppisiä tuntemuksia. Menevät nopeasti ohi. Ovuloin vielä melkein joka kuukausi, vaikka olen jo päälle nelikymppinen.
Oletko seurannut kiertoasi? Voi olla esimerkiksi ovulaatio. Minulla oli ovulaatiokipuja ikävuosina 25-32, mutta ei ennen sitä eikä sen jälkeen.