Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, onko teitä muitakin yhdysvalloissa asuvia miljonääri perheitä tällä palstalla?

Vierailija
09.05.2023 |

Terveisiä sunny kaliforniasta. Mun mies on entinen malli ja tienaa miljoonia dollareita venture capital rahastossa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä teistä persaukisista miljonääreistä, mutta meitä mijardöörejä kyllä löytyy. Eihän muutamalla miljoonalla tee jenkeissä yhtään mitään. Alle kymmenen miljoonan et saa edes Manhattanilta sellaista asuntoa, jonka ikkunasta näet muutakin kuin vastapäisen talon seinää.

Vierailija
22/31 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin heti avattuani, että paska juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä teistä persaukisista miljonääreistä, mutta meitä mijardöörejä kyllä löytyy. Eihän muutamalla miljoonalla tee jenkeissä yhtään mitään. Alle kymmenen miljoonan et saa edes Manhattanilta sellaista asuntoa, jonka ikkunasta näet muutakin kuin vastapäisen talon seinää.

Minun miespä osti asunnon Manhattanilta, osti sen vastapäisen talonkin, teki sen seinään paljon ikkunoita, ja teki siitä akvaarion.

Niin rikkaita ME ollaan.

Vierailija
24/31 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä asun rimnakkaistodellisuudessa, ja omistan koko teidän universumin.

Mieheni on laatikkoleuka-alien probeluotaaja.

Olen laatikkoleuka nainen. Revi siitä.

Vierailija
25/31 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voitaisiin tehdä joku get together joku päivä? Mun mies omistaa pilvipalvelu firman. Ihan suomalainen on, mutta komea siitä huolimatta. Asutaan palo altossa. Kuinkas te?

Teitä yhdistää myös kouluttamattomuus . W t

Vierailija
26/31 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, on... seuraava kysymys.

Vierailija
27/31 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutaan cannesin lähellä ranskan etelä rannikolla. Vaikka itse halusin muuttaa jenkkeihin, niin mies ei suostu koska on kuulemma juntti paikka.

Miehen nettovarallisuus on 200 miljoona plus, tienannut sen perustamalla hedge rahaston.

Jos laitan tilinumeron niin voitteko laittaa pari tonnia?

Voisimme tarjota ilmaisen majoutuksen jos kiinnostaa tulla au pairiksi. Voidaan heittää vaikkapa 10€ päivässä taskurahaa myös.

Vierailija
28/31 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voitaisiin tehdä joku get together joku päivä? Mun mies omistaa pilvipalvelu firman. Ihan suomalainen on, mutta komea siitä huolimatta. Asutaan palo altossa. Kuinkas te?

Teitä yhdistää myös kouluttamattomuus . W t

Usassa maney talks eikä mikään persaukinen suomi maisteritohtori saa rispektiä.

Vierailija
29/31 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni perusti Aviaton, teki miljardiluokan exitin ja polttelee nykyään pilveä palapassaan tikiasuun pukeutuneena.

Vierailija
30/31 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nyt joka toisen mamman mies ole multi miljonääri tai miljardööri jolla on luksuskartanoita ympäri maailmaa.

Vierailija
31/31 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp