Hei, onko teitä muitakin yhdysvalloissa asuvia miljonääri perheitä tällä palstalla?
Terveisiä sunny kaliforniasta. Mun mies on entinen malli ja tienaa miljoonia dollareita venture capital rahastossa.
Kommentit (31)
Minäpä olen miljardööri. Asun omalla yksityisellä planeetalla, koska mieheni on yksityinen hammaslääkäri.
Perintömiljoonilla pyörin täällä Floridassa.
Tjaa, suomen arnoldilla keulii taas, se on inceli jostan takahikiältä joka vihaa naisia ja köyhiä, koska se ei saa naisia ja se on köyhä.
Minäpä asun rimnakkaistodellisuudessa, ja omistan koko teidän universumin.
Mieheni on laatikkoleuka-alien probeluotaaja.
Mun mies on universumin keisari, asun seitsemännessä ulottuuvudessa, terveisiä täältä Tuonelasta
Kyllä. Markus pärsson (se minecraft ukkeli) asuu täällä lähistöllä.
Autotallissa on lamborgini aventator ja sitten tesla sitä varten kun menen shoppailemaan rodeo draiville.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä asun rimnakkaistodellisuudessa, ja omistan koko teidän universumin.
Mieheni on laatikkoleuka-alien probeluotaaja.
Tälle olen kyllä jo kateellinen :'D
On mun mies miljardööri, en kyllä tuollaisen wt köyhän kanssa edes keskustelisi.
Ehkä voitaisiin tehdä joku get together joku päivä? Mun mies omistaa pilvipalvelu firman. Ihan suomalainen on, mutta komea siitä huolimatta. Asutaan palo altossa. Kuinkas te?
Mun mies on pilvessä joka päivä. Mutta täällä sitä asustellaan.
Miten suhtaudutte siellä Bidenin perheen saamiin korruptiomiljooniin - joita he ovat saaneet Kiinalta?
Vierailija kirjoitti:
On mun mies miljardööri, en kyllä tuollaisen wt köyhän kanssa edes keskustelisi.
Vaikka yhen kerran se sheikki kakkas sun suuhun, niin ei se tee siitä sun miestä.
Päivän parhaimmat naurut aloituksesta.
Asutaan cannesin lähellä ranskan etelä rannikolla. Vaikka itse halusin muuttaa jenkkeihin, niin mies ei suostu koska on kuulemma juntti paikka.
Miehen nettovarallisuus on 200 miljoona plus, tienannut sen perustamalla hedge rahaston.
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudutte siellä Bidenin perheen saamiin korruptiomiljooniin - joita he ovat saaneet Kiinalta?
Meidän familissa äänestetään trump. Toivottavasti biden joutuu vastuuseen tekemisistään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Asutaan cannesin lähellä ranskan etelä rannikolla. Vaikka itse halusin muuttaa jenkkeihin, niin mies ei suostu koska on kuulemma juntti paikka.
Miehen nettovarallisuus on 200 miljoona plus, tienannut sen perustamalla hedge rahaston.
Jos laitan tilinumeron niin voitteko laittaa pari tonnia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän familissa äänestetään trump. Toivottavasti biden joutuu vastuuseen tekemisistään.
Ap
Great, good news then :) I fully agree.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä oli ketjun hauskin trollaus 😄
Austinissa asutaan. Mies on johtotehtävissä AMD:ssä. Hän on tienannut kymmeniä miljoonia kiitos osake optioiden.
Käydään aina välillä tällä naureskelemassa köyhille junteille ja muistelemassa miksi muuttettiin pois suomesta.
Täällä on toinen. Aattelin ostaa koko palstan ja sulkea sen, sillä en halua kuunnella köyhien kitinää.