Mikä kuningas Charlesin sukunimi on?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsättiksen reply:
The family name of King Charles III of the United Kingdom is Windsor. The name was adopted by King George V in 1917, replacing the previous name of the British royal family, which was Saxe-Coburg and Gotha. The name Windsor was chosen to sound more British and to distance the royal family from their Germanic heritage during a time of anti-German sentiment in the UK during World War I.
Yhdistyneen kuningaskunnan kuningas Charles III:n sukunimi on Windsor. Kuningas Yrjö V otti nimen käyttöön vuonna 1917, ja se korvasi Britannian kuninkaallisen perheen aiemman nimen, joka oli Saxe-Coburg ja Gotha. Nimi Windsor valittiin kuulostamaan brittiläisemmältä ja erottamaan kuninkaallinen perhe heidän germaanisesta perinnöstään Saksan vastaisten mielialojen aikana Yhdistyneessä kuningaskunnassa ensimmäisen maailmansodan aikana.
VÄÄRIN.
Charlesin sukunimi on Mountbatten-Windsor
Mountbatten-Windsor is the personal surname used by some of the male-line descendants of Queen Elizabeth II and Prince Philip, Duke of Edinburgh. Under a declaration made in Privy Council on February 8, 1960, the name Mountbatten-Windsor applies to male-line descendants of the Queen without royal styles and titles.8.
Vessaneuvosto se vaan tekee päätöksiä kuningashuoneessa.
"I am nothing but a bloody amoeba. I am the only man in the country not allowed to give his name to his own children."
Sanoi prinssi Philip. Ja siitä syystä Mountbatten otettiin viralliseen sukunimeen Windsorin lisäksi.
Ei Philipkään alun perin ollut Mountbatten, vaan hän oli Prince Philip of Greece and Denmark of the House of Schleswig-Holstein-Sonderburg-Glücksburg.
Vierailija kirjoitti:
Huumoria ei näköjään saa tähänkään laittaa...
Ketään vaan ei naurata nää niemiset tai rexit.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen vastausta haetaan
Eihän haeta. Se on se Mountbatten-Windsor sukunimenä. Kuningashuoneen nimi on Windsor. Jos et usko, niin googlaa itse.
Miksei kukaan ole vielä ehdottanut Walesia!?
Vierailija kirjoitti:
Eiku sehän onkin nykyään Williamin sukunimi😉
Vierailija kirjoitti:
iii mutta kaikki isolla, eli siis III
Koko nimi siis King Charles III
Charles suomenvierailulla puhumassa eduskunnassa:
Puhemies: Ladies and gentlemen, members of the parlament, may I present you King Charles Iii Iii Iii
Charles: ??!?!?? erm... thank you....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän haeta. Se on se Mountbatten-Windsor sukunimenä. Kuningashuoneen nimi on Windsor. Jos et usko, niin googlaa itse.
Ei mene näin. Itsekin olen googlannut monet kerrat ja aina sanotaan vain samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan mitä samaa?
Mikä ei mene ja miten?
Mountbatten-Windsor nyt on oikein joka tapauksessa. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan mitä samaa?
Mikä ei mene ja miten?
Mountbatten-Windsor nyt on oikein joka tapauksessa. .
Kuningashuone on nimeltään Windsor
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan mitä samaa?
Mikä ei mene ja miten?
Mountbatten-Windsor nyt on oikein joka tapauksessa. .Kuningashuone on nimeltään Windsor
Mikä oli alkuperäinen kysymys?
Kysyttiinkö kuningashuoneen nimeä?
Vierailija kirjoitti:
Windbutter-Monster
Mouthbottom
Mountbatten-Windsor.
Kun oli oli Walesin prinssi, olisi voinut käyttää myös nimeään muodossa Charles Wales.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna hän aikaan hänen sukunimensä olisi ollut Wales.
Jos sinä olet esimerkki elämästä täysin ilman huumoria niin lienee parempi koittaa kaikin keinoin välttää moista elämäntyyliä.