Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi William alkanut ärsyttämään.

Vierailija
09.05.2023 |

Minusta on tosi kylmää, että yksi perheenjäsen ajetaan koko perheestä ulos, kun ei halua edustaa monarkiaa ja on kritisoinut sitä ääneen. Hän on kumminkin Williamin veli. Diana olisi surullinen tästä, mutta onneksi Willian vannoo uskollisuuttaan Charlesille.

Kommentit (2003)

Vierailija
1341/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William itsekin tiesi aikoinaan että tyttöystävän täytyy olla myös vaimo matskua. 

William sai käskyn, että nyt on päätettävä ja otettava Kate vaimoksi, ei auta enää pitää löysässä hirressä. Pakko mikä pakko.

Saman käskyn sai Charles aikoinaan.

niillähän oli breikki, Elisabettikö sen päätti vai???? 

Charles taisi sanoa, että nai Kate tai päästä hänet menemään.

Mielenkiintoistahan oli, että Kate-suhteen alussa Charles paheksui Williamia, koska hänen mielestään ei ollut reilua Jeccaa kohtaan, että William seurusteli myös Katen kanssa. Katesta ei siis niin väliä silloin.

-eri

Vierailija
1342/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko megsuhullu nyt se joka haukkuu Meghania vai se joka ei hauku Meghania, vai vaihtelee se

Meghanhullut on alunperin olleet sitä porukkaa joka palstahullujen tapaan jatkuvasti aloittivat uusia ketjuja haukkuakseen sitä. Sittemmin noi hullut ovat lähinnä keskittyneet siihen asiallista pohdintaa-ketjuun.

Välillä niitä harmittaa että niitä sanotaan meghanhulluiksi ja yrittävät kääntää asian niin kuin ne ihmiset jotka eivät hauku tai jopa puhuvat Meghanista positiivisesti ovat meghanhulluja, mutta turhaan. Kyllä meghanhullut ovat aina olleet ja tulevat olemaan sitä porukkaa jonka mielestä se ei voi tehdä yhtään mitään oikein ja äänekkäästi myös tämän asian ilmaisevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko megsuhullu nyt se joka haukkuu Meghania vai se joka ei hauku Meghania, vai vaihtelee se

Ei vaihtele, se joka haukkuu.

Oikeasti taitaa kylläkin olla rakastunut megsuun, koska tietää kaiken sen elämästä ja kyttää jokaista liikettä. Silti jatkuvasti vain haukkuu ja vihaa. Toksinen viha-rakkaussuhde siis. :D

On sillä kyllä sellainenkin persoona, joka joskus sanoo jotain neutraalia megsusta.

Sillä on monta persoonaa dissosiaatiohäiriön takia.

Vierailija
1344/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William itsekin tiesi aikoinaan että tyttöystävän täytyy olla myös vaimo matskua. 

William sai käskyn, että nyt on päätettävä ja otettava Kate vaimoksi, ei auta enää pitää löysässä hirressä. Pakko mikä pakko.

Mielenkiintoistahan oli, että Kate-suhteen alussa Charles paheksui Williamia, koska hänen mielestään ei ollut reilua Jeccaa kohtaan, että William seurusteli myös Katen kanssa. Katesta ei siis niin väliä silloin.

-eri

No kaipa se on luonnollista että sen ensimmäisen puolta pidetään, kunnes sitten aika on näyttänyt.

Vierailija
1345/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti taitaa kylläkin olla rakastunut megsuun, koska tietää kaiken sen elämästä ja kyttää jokaista liikettä. Silti jatkuvasti vain haukkuu ja vihaa. Toksinen viha-rakkaussuhde siis. :D

On sillä kyllä sellainenkin persoona, joka joskus sanoo jotain neutraalia megsusta.

Hymiöhullu hyökkää heti paikalle, jos joku kehuu Katea. Go wonder.

Vierailija
1346/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan/julkkisnaishullu on sanoman trolli.

Vierailija
1347/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherinea on aloitettu haukkumaan vastapainoksi Meghanin haukkumiselle ja osittain siksi että meksuhullu sekoaa täysin jos Catherinesta sanotaan mitään negatiivistä.

Itse hän kyllä haukkuu Meghania koko ajan mutta jos samoilla sanoilla haukkuu Catea niin nuppi sekoaa totaalisesti

Vierailija
1348/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun Hartsa ja Megsu muuttaisivat lapsineen Britteihin. 

Olisi kyllä miljoona kertaa kiinnostavampaa kuin Walesit.

Itse pidän enemmän Walesin hillitystä ja hallitusta, eleettömästä tyylikkyydestä. Harry ja Meghan ovat "valkoroskaa" tulevan hallitsijaparin rinnalla. Sivusta

Ovat sentään kuninkaallista sukua.  Jos he ovat roskaa miten alas sie jäätkään.

Vierailija
1349/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän enemmän Walesin hillitystä ja hallitusta, eleettömästä tyylikkyydestä. Harry ja Meghan ovat "valkoroskaa" tulevan hallitsijaparin rinnalla. Sivusta

Meghanilla parempl koulutus kuin Katella ja muitakin saavutuksia. Tosi valkoroskaa tosiaan. :D

??? Meg on bachelor, Kate Master.

Tutkinnot kahdesta eri maasta, eri nimitykset. Katella taiderhistoriasta ja Megilla Kansainvalisista suhteista ja teatterista. 

Asiantuntijat ovat jo ajat sitten kirjoittaneet etta Meghan on brittihovin koulutetuin jasen.

Ala rupea arvostelemaan kun et nakojaan tieda asiasta mitaan.

Taidehistorian olen itse suorittanut, ei paata pakottanut. Lisaksi Meghan pystyy keskustelemaan espanjaksi.

Ja amerikaksi. 😅

"Northwestern University is ranked #24 in Best Global Universities. Schools are ranked according to their performance across a set of widely accepted indicators of excellence." Meghanin kayma koulu.

University of St. Andrews Skotlannissa samassa rankingissa #352. Catherinen kayma koulu.

Vierailija
1350/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei lopetan toi dissosiaatiohäiriöjankkaus, näppärästi yhdistät meidät Megan kriittiset yhdeksi, kuitenkin eilen tulit toiseen ketjuun huutelemaan kun kävi tylsäksi itselläsi yksin puolustella Megsua, ilmeisesti olit siis itse keskustellut juuri itsesi kanssa. Kun kerran jo tunnustit että multipeukuttaminenkin on helppoa. Itse en ole onnistunut siinä.

Vierailija
1351/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

No kaipa se on luonnollista että sen ensimmäisen puolta pidetään, kunnes sitten aika on näyttänyt.

W ja C oli monta vuotta erillään seurustelun jälkeen kunnes vuosien kuluttua taas alkoivat seukata, en tiedä kumpi teki aloituksen edes.

Vierailija
1352/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Catherinea on aloitettu haukkumaan vastapainoksi Meghanin haukkumiselle ja osittain siksi että meksuhullu sekoaa täysin jos Catherinesta sanotaan mitään negatiivistä.

Itse hän kyllä haukkuu Meghania koko ajan mutta jos samoilla sanoilla haukkuu Catea niin nuppi sekoaa totaalisesti

Tämä. 😂 minua ei kiinnsta kuninkaalliset yhtään, kaikki tietoni heistä olen saanut lukemalla näitä ketjuja. Palstahullun trollaaminen on vaan joskus hauskaa.

Vierailija
1353/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 😂 minua ei kiinnsta kuninkaalliset yhtään, kaikki tietoni heistä olen saanut lukemalla näitä ketjuja. Palstahullun trollaaminen on vaan joskus hauskaa.

Halvat on huvit lääkkeiden varastajalla.

Vierailija
1354/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanilla parempl koulutus kuin Katella ja muitakin saavutuksia. Tosi valkoroskaa tosiaan. :D

??? Meg on bachelor, Kate Master.

Tutkinnot kahdesta eri maasta, eri nimitykset. Katella taiderhistoriasta ja Megilla Kansainvalisista suhteista ja teatterista. 

Asiantuntijat ovat jo ajat sitten kirjoittaneet etta Meghan on brittihovin koulutetuin jasen.

Ala rupea arvostelemaan kun et nakojaan tieda asiasta mitaan.

Taidehistorian olen itse suorittanut, ei paata pakottanut. Lisaksi Meghan pystyy keskustelemaan espanjaksi.

Ja amerikaksi. 😅

"Northwestern University is ranked #24 in Best Global Universities. Schools are ranked according to their performance across a set of widely accepted indicators of excellence." Meghanin kayma koulu.

University of St. Andrews Skotlannissa samassa rankingissa #352. Catherinen kayma koulu.

Helsingin yliopistokin siis reilusti srvostetumpi. :D Rupusen koulun on Kate käynyt.

Vierailija
1355/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Varmasti Charlesia on huolettanut touhu, kun välillä William on seurustellut Katen kanssa ja välillä ei.

En ota kantaa siihen, eroavatko he vai eivät. Kate tuskin koskaan eroaa, jos se hänestä riippuu. Mutta totean, että taviksien keskuudessa nuo, jotka nuoruudessaan kymmenen vuotta pohtivat, ollako vai eikö olla, ovat kyllä kaikki lopulta eronneet keski-ikään mennessä. Jostakin se alkuaikojen varmuus kuitenkin kertoo.

Vierailija
1356/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko varastanut sun lääkkeet? Soita aamulla lääkärille ja sossuun niin päässe hakemaan uudet. :D

Vierailija
1357/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, Meksuhullu keksii päästänsä niin sekopäisiä juttuja että on pakko välillä trollata Caten kustannuksella😂

Vierailija
1358/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat sentään kuninkaallista sukua.  Jos he ovat roskaa miten alas sie jäätkään.

Mistä kuningassuvusta Meg on?

Vierailija
1359/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko varastanut sun lääkkeet? Soita aamulla lääkärille ja sossuun niin päässe hakemaan uudet. :D

Harva varastaa ongelmajätettä apteekista. 😘

Vierailija
1360/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

William ja Kate ovat aarteita kuningashuoneelle kaikkien perheen sekoilijoiden jälkeen, mutta on myönnettävä, että he ovat tylsiä ja persoonattomia kuin mitkä. Alkaa haukotuttaa, kun näkee kuvankin pariskunnasta 😴