Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi William alkanut ärsyttämään.

Vierailija
09.05.2023 |

Minusta on tosi kylmää, että yksi perheenjäsen ajetaan koko perheestä ulos, kun ei halua edustaa monarkiaa ja on kritisoinut sitä ääneen. Hän on kumminkin Williamin veli. Diana olisi surullinen tästä, mutta onneksi Willian vannoo uskollisuuttaan Charlesille.

Kommentit (2003)

Vierailija
1321/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun Hartsa ja Megsu muuttaisivat lapsineen Britteihin. 

Olisi kyllä miljoona kertaa kiinnostavampaa kuin Walesit.

Itse pidän enemmän Walesin hillitystä ja hallitusta, eleettömästä tyylikkyydestä. Harry ja Meghan ovat "valkoroskaa" tulevan hallitsijaparin rinnalla. Sivusta

Sinä mitään sivusta ole 😆

Kyllä olin. Sama sivusta

Tuota ei usko kukaan, ei edes aidanseipäät.

Vierailija
1322/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän enemmän Walesin hillitystä ja hallitusta, eleettömästä tyylikkyydestä. Harry ja Meghan ovat "valkoroskaa" tulevan hallitsijaparin rinnalla. Sivusta

Kyllä olin. Sama sivusta

Sä oot nyt hymiöhullun mielestä megsuhullu. Sori. No hän unohtaa kohta sut ja jatkaa Walesien haukkumista. 🍿

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanilla parempl koulutus kuin Katella ja muitakin saavutuksia. Tosi valkoroskaa tosiaan. :D

Vierailija
1324/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William on alkoholisti:

https://micky.com.au/kate-middleton-marriage-alcohol-prince-william/

No äitinsä ja veljensä on narkkareita, että ihmekkö tuo.

Ei ne narkkeja ole, vaan viihdekäyttäjiä.

Paraskin arvostelija olet, itse reaeptilääkkeitä vetävä loser. :D

Ei kukaan ole luuseri, tuo sana ja käsite on ihan hirveä! Ihmisarvo on kaikilla ja jokaisessa piilee mahdollisuuksia ja lahjoja. Ja eiköhän ole parempi, että käyttää lääkärin määräämiä reseptilääkkeitä ohjeiden mukaisesti, ei niitä yleensä turhaan kirjoiteta.

Vierailija
1325/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanilla parempl koulutus kuin Katella ja muitakin saavutuksia. Tosi valkoroskaa tosiaan. :D

??? Meg on bachelor, Kate Master.

Vierailija
1326/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

William itsekin tiesi aikoinaan että tyttöystävän täytyy olla myös vaimo matskua. 

Se pitää noi kaksi asiaa ihan erillisinä juttuina niin kuin tuossa hovissa tapana on.

Vierailija
1327/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William itsekin tiesi aikoinaan että tyttöystävän täytyy olla myös vaimo matskua. 

William sai käskyn, että nyt on päätettävä ja otettava Kate vaimoksi, ei auta enää pitää löysässä hirressä. Pakko mikä pakko.

Saman käskyn sai Charles aikoinaan.

niillähän oli breikki, Elisabettikö sen päätti vai???? 

Vierailija
1328/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otapa paremmin selvää asiasta niin palataan sitten.

Vierailija
1329/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William on alkoholisti:

Ei kukaan ole luuseri, tuo sana ja käsite on ihan hirveä! Ihmisarvo on kaikilla ja jokaisessa piilee mahdollisuuksia ja lahjoja. Ja eiköhän ole parempi, että käyttää lääkärin määräämiä reseptilääkkeitä ohjeiden mukaisesti, ei niitä yleensä turhaan kirjoiteta.

No sinussa ei ainakaan lahjoja ja mahdollisuuksia piile nettitrollia ja kiusaajaa korkeammalle.

Vierailija
1330/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olin. Sama sivusta

Sä oot nyt hymiöhullun mielestä megsuhullu. Sori. No hän unohtaa kohta sut ja jatkaa Walesien haukkumista. 🍿

Megsuhullu on tosiaan nyt jauhamassa sannan nenäleikkauksesta ja muista kuvitelluista toimenpiteistä, saa nähdä ehtiikö enää tänne heittämään viimeiser herjat ennen yhtätoista.

Vierailija
1331/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkinnot kahdesta eri maasta, eri nimitykset. Katella taiderhistoriasta ja Megilla Kansainvalisista suhteista ja teatterista. 

Asiantuntijat ovat jo ajat sitten kirjoittaneet etta Meghan on brittihovin koulutetuin jasen.

Ala rupea arvostelemaan kun et nakojaan tieda asiasta mitaan.

Taidehistorian olen itse suorittanut, ei paata pakottanut. Lisaksi Meghan pystyy keskustelemaan espanjaksi.

Vierailija
1332/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko megsuhullu nyt se joka haukkuu Meghania vai se joka ei hauku Meghania, vai vaihtelee se

Vierailija
1333/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William on alkoholisti:

No sinussa ei ainakaan lahjoja ja mahdollisuuksia piile nettitrollia ja kiusaajaa korkeammalle.

😂🤣

Vierailija
1334/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko megsuhullu nyt se joka haukkuu Meghania vai se joka ei hauku Meghania, vai vaihtelee se

Ota näistä selvää 🤣

Vierailija
1335/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaahan kuninkaallisia puolustavat:  Saako kuninkaallinen luopua tehtävistään ja elää hiljaiseloa mikäli niin tahtoo?  Jos kyseessä on vaikkapa kuninkaan veli kuten Harry?   Ja mitä teidän mielestänne pitäisi tehdä tilanteessa, jossa muu kuninkaallis perhe halveksii tuota päätöstä?

Kyllä, minusta on ihan turha marssittaa koko perhettä samaan tehtävään etenkin kun vain yksi voi periä kruunun. Luen juuri kirjaa Harrysta ja siinä kertoo kuinka hänestä puhuttiin varamiehenä. Emme voi kukaan tietää miten todellisuudessa hänestä on puhuttu perheen kesken mutta jos aina annetaan ymmärtää että olet muuten vain varalla ja todennäköisyys toteutua että tulisi kuninkaaksi olisi pieni, niin miksi käyttää elämänsä noihin kaavoihin. Onhan hänkin ihminen ja miksi hänen pitäisi vaikka kysyä lupa kenet ottaa puolisoksi. Kirjassa nimenomaan kerrotaan kuinka Charles toi Camillan perheeseen ja odotti poikien hyväksynnän. Mutta isäukolle ei kelvannutkaan toisen pojan puoliso.

Ihan naurettavaa että elämä pitäisi rakentaa muiden mieltymysten mukaiseksi. Ja että vielä vaimolta odotetaan samaa. Elämä yhtä patsastelua eri tilaisuuksissa. Jos oikeasti joutuisitte sellaista tekemään niin kuinka moni tavallisista lähtökohdista oleva jaksaisi. Et voisi polkaista baariin kun haluat tai ottaa vastaan töitä joita haluat. Ja lapsiakaan et voisi nimetä itse vaan aina pitäisi raahata mukana edesmenneiden nimiä ikäänkuin lapsi olisi niiden jatke.

Tuota, mitenkäs se olikaan, taisi Meghan saada aika nopeasti Charlesin hyväksynnän, hänhän jopa talutti Meghanin alttarille. Sen sijaan Catherinea ei niin nopeasti hyväksytty alunperin.

Näin se meni. Meghan otettiin avosylin vastaan. Charles suorastaan hännysteli ja koko ajan oli varuillaan "onko kaikki varmasti hyvin" -asenteella.

Mutta...Catherine oli astumassa avioon tulevan kuninkaan kanssa, Meghan taas varamiehen, joten jos Katen "piti nousta 10 porrasta, oli Meghanilla kenties 2 kuljettavanaan". Aivan erilaiset lähtökohdat ja asetelma.

Kyllä Kate on kovan prässin läpi mennyt ja tulos on nyt nähtävillä, nainen kesti sen ja lunasti todellakin lupaukset ja hänelle asetetut vaatimukset. Kyllä tuossa olisi moni jo lyönyt hanskat tiskiin, olkoonkin sitten "pärstä vaikka keittiöpyyhkeissä".

Chelsy ja Cressida ovat varmaan huokaisseet helpotuksesta useammankin kerran. Jo pelkkä varamiehen vaimona oleminen on melkoinen spektaakkeli näköjään. Vai onko se sitten vain itsestä kiinni?

Chelsy ei kestänyt on-off-suhdetta, julkisuutta ja Harryn toisia naisia siten kuten Kate kesti ja kestää.

Vierailija
1336/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaihtele, se joka haukkuu.

Vierailija
1337/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluja täällä on kaikki. Viimeistään minuuttia vaille 23 viimeinen potilas tulee huutamaan lääkkeistä ja siitä jatketaan sitten heti seitsemältä aamulääkkeiden jälkeen.

Vierailija
1338/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkinnot kahdesta eri maasta, eri nimitykset. Katella taiderhistoriasta ja Megilla Kansainvalisista suhteista ja teatterista. 

Asiantuntijat ovat jo ajat sitten kirjoittaneet etta Meghan on brittihovin koulutetuin jasen.

Ala rupea arvostelemaan kun et nakojaan tieda asiasta mitaan.

Taidehistorian olen itse suorittanut, ei paata pakottanut. Lisaksi Meghan pystyy keskustelemaan espanjaksi.

Ja amerikaksi. 😅

Vierailija
1339/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Harryn puolella. Ainakin selkärankaa sanoa asiat, niin kuin ne ovat.

Mistä sinä tiedät miten asiat ovat?

Feikiltä vaikuttaa ja vähän eksyneeltä. Oikein sopiva kohde manipuloitavaksi.

En usko, että Harryn ja Meghanin liitto tulee kestämään. Meghanilla ei ole tapana solmia pysyviä ihmissuhteita.

William ja Kate tulevat ainakin eroamaan.

Mark my words.

Eipä näistä tiedä niin.

Vierailija
1340/2003 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaihtele, se joka haukkuu.

Ja hymiöhullu haukuu Katea. Ja Williamia ja niiden lapsia.