Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi William alkanut ärsyttämään.

Vierailija
09.05.2023 |

Minusta on tosi kylmää, että yksi perheenjäsen ajetaan koko perheestä ulos, kun ei halua edustaa monarkiaa ja on kritisoinut sitä ääneen. Hän on kumminkin Williamin veli. Diana olisi surullinen tästä, mutta onneksi Willian vannoo uskollisuuttaan Charlesille.

Kommentit (2003)

Vierailija
661/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuveli keräsi rusinat pullasta ( rahaa, hyvän koulutuksen, upeita kokemuksia asemastaan johtuen jne.) ja lähti elämään vapaata elämää. Jätti isoveljen vastuulle kaiken työn ja jauhoi vielä paskaa isoveljestä koko maailman kuullen.

Kehtaa vielä ruikuttaa miten vaikeaa hänellä on ollut, kun äiti kuoli. Isoveljeltäkö ei kuollut?

Kylmä olisin minäkin tuollaiselle veljelle.

Harry jätti Williamin ja koko hovin pulaan, lähtiessään viettämään sienten ja muiden aineiden kanssa "makeaa" elämää Kaliforniaan. Sehän ei Harryä yhtään haitannut, että työ hovissa jäi niille sijoilleen ja palkankin toivoi edelleen juoksevan vaikka jätti työt. Mies, joka julkisesti toimii näin on kruunannut itsensä aasiksi. Isänsä kruunatttiin juuri kuninkaaksi ja veli kruunataan jonakin päivänä kuninkaaksi, mutta Harry valitsi olla aasi. 

Kun Harry asteli kruunajaiskirkkoon, hän sai jo aiemmin tulleilta, penkeissä istuvilta, aika halveksivia katseita. Harva edes nyökkäsi tervehtimisen merkiksi, kun Harry katsoi kohti.

Ei ollut monenkaan mielestä tervetullut tapahtumaan.

Nolo ukko.

Tuo viittaa luulemiseesi. Voi toki kuvitella kaikkea, mutta kansakin ymmärtää ja isä kunkulle oli täkeää saada poika kruunajaisiinsa ja olisi mielellään nähnyt poikansa illallisella. Niin on kertonut. Harry oli tehnyt tiiviin aikataulun käynnilleen ja se piti.

Kunkku nosti illallisella maljan Archielle ja muille pienen pojan perheenjäsenille, jotka eivät ole paikalla, sanoi. Olen varma että kaikki muutkin paikalla olijat seurasivat kuninkaan elettä.

Chrlesille oli varmasti tärkeää saada harry kruunajaisiin ja olisi pitänyt mukana pidempäänkin, mutta silloin olisi megsu tunkenut itsensä mukaan, jota ei haluttu mukaan. C olisi varmasti halunnut nähdä lapsetkin, mutta m kutsumattomuudesta suuttuneena päätti pitää heidät kaliforniassa tekosyyllä "syntymäpäivät".  Harryn tiukka aikataulu oli tehty ihan vain yritykseksi peittää se, että meghan melkein onnistui tuhoamaan koko tuonkin perheen ja että heillä on edelleen kipeä ongelma

Harry sieltä itse halusi luikkia pois. Oli kutsuttuna päivällisellekin, ei mennyt.

Miten Megsu suuttui kutsumattomana, kun sai kutsun ilmeisesti, koska joutui selittelemään miksi ei tule, eli ne pojan synttärit...??? Muuten olen sitä mieltä, että tuo tyyppi on tekemisistään päätellen "suoraan hlvtistä". Oma perhekin tätä mieltä.

Luulen, että toinen seuraavista vaithoehdoista on totta:

1) Meghan ja Harry saivat kutsut, virallisen muodon vuoksi, mutta saivat myös viestin, että ymmärrättehän, että tämä on pelkkä muodollisuus, meillä ei ole tarjota paikkaa kuin Harrylle ja Harryn lapsille.

2) Vain Harry sai kutsun, mutta pariskunta tai joku muu taho esitti väärennetyn kutsun medialle. Harry luultavasti sai kutsun vain siksi, että on läheistä sukua kruunattavalle ja yksityiselämässä Charles halusi tietenkin myös kuopuksensa mukaan juhlistamaan suurta päiväänsä. Meghan on sukua vain avioliiton kautta.

Mä taas luulen että se mitä on ilmoitettu on totta.

Meghan ja Harry saivat kutsun, Meghan ei halunnut tulla. Harry halusi olla paikalla kun isänsä kruunataan.

Ei tarvi keksiä mitään olemattomia juttuja mistään väärennöksistä tai muista huijauksista.

Uskon, että molemmat kutsuttiin, mutta niin Harry kuin Meghan tajusivat, että jos he molemmat ovat paikalla suurin mielenkiinto kohdistuu juuri heihin, eikä kuninkaaseen. Niin siinä olisi käynytkin, joten viisas päätös Harrylta kun hän käväisi yksin.

Käyttäytyi mallikkaasti, eikä vienyt huomiota pääparilta. Ei mitään moittimista. Jos Harry olisi ollut poissa siitä olisi tullut loppuelämän trauma isä kunkulle. Se on varmaa. Kahdenkeskinen tapaaminen kruunajaisia edeltävänä iltana oli varmaan hyvin rakentava molemmin puolin, koska kuningas nosti maljan Archielle mutta mainitsi koko myös koko perheen kruunajaisiltana.

Itse asiassa Harry on paremmassa asemassa nyt, kun on vapaa kuninkaallisista velvollisuuksista. Hän on vapaa, eikä hovin kahleissa kuten William on. William on roolinsa ja asemansa " vanki" eikä voi siitä poiketa. Kukaan ei tiedä mitä hän ajattelee ja miten kokee oikeasti asemansa, koska se rajoittaa paljon kun vertaa ihmiseen joka on vapaa.

Vielä jos pitää odottaa pari vuosikymmentä ennenkuin pääsee valtaistuimelle. Toki paljon ehtii tapahtua monissa asioissa ja aika näyttää mitä on milloinkin edessä ja mihin vielä hänkin joutuu.

Charles on 74-vuotias. Ei hän elä yhtä vanhaksi kuin vanhempansa Philip  99v ja Elisabet 96v. Hänen terveytensä ei ole yhtä hyvä, jote luulen, että uudet kruunajaiset nähdään joskus 10 vuoden päästä. 

Vierailija
662/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on tiens

ä valinnut. Sen reitin olisi voinut ottaa tyylikkäästi ja asiallisestikin, mutta hänen ratkaisunsa oli toinen. Ihan itse on siltansa polttanut ja asemansa valinnut.

Kuninkaalliseksi syntyminen ei varmasti ole mikään lottovoitto, se on elämää tietynlaisessa kultaisessa häkissä. Se tuo paljon oikeuksia, mutta myös runsaasti velvollisuuksia ja on hyvin voimakkaasti elämää rajoittava tekijä.

Harry olisi halunnut ilmeisesti pitää kaikki kuninkaalliset oikeutensa, mutta ilman niitä velvollisuuksia. Se taas ei luonnollisesti ole mitenkään mahdollista tai perusteltua. Lisäksi erittäin mauttomat ja ylidramatisoidut tv-esiintymiset ja tökerön paljastuskirjan kirjoittaminen olivat typerää ja asiatonta uhriutumista.

Williamilla ei ole mahdollisuutta samaan kuin Harrylla. Hän on tuleva kuningas ja hänen roolinsa on kirjoitettu heti syntymästä. En ole ollenkaan varma, että olisiko se hänen oma valintansa, mutta näin se nyt vain menee. Jonkun on kannettava vastuu ja hoidettava homma.

Tätä olen itsekin miettinyt miksi lähti riitaisalle tielle. Oliko kyse saada rahaa, jotta saa pidettyä tietyn elintason...toisaalta olisi tienannut ehkäpä jopa yhtä hyvin myönteisellä julkisuudelta kuninkaallisista irtaantumisen jälkeen. Olisi tehnyt Oprah-haastattelun, Netflix dokumentin ja kirjat enemmänkin myönteisistä puolista elämästään kuninkaallisessa perheessä, äitinsä menetyksestä jne. Mediasta taas voi kertoa negatiiviset puolet hyvinkin suoraan kun sillä ei tuhota perhesuhteita eikä saa luotua itsestä niin negatiivista kuvaa tavallisten ihmisten keskuudessa.

Jos Harry olisi kaantanyt kaiken kokemansa positiiviseksi niin sehan sitten olisi ollut VALEHTELUA oikein isoilla kirjaimilla. Kuka teista olisi edes vilkaissutkaan johonkin "Sweet Harry"-ketjuun? Olkaa nyt edes kerran rehellisia itsellenne, rienaa ja solvausta sen pitaa olla etta kansaa kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuveli keräsi rusinat pullasta ( rahaa, hyvän koulutuksen, upeita kokemuksia asemastaan johtuen jne.) ja lähti elämään vapaata elämää. Jätti isoveljen vastuulle kaiken työn ja jauhoi vielä paskaa isoveljestä koko maailman kuullen.

Kehtaa vielä ruikuttaa miten vaikeaa hänellä on ollut, kun äiti kuoli. Isoveljeltäkö ei kuollut?

Kylmä olisin minäkin tuollaiselle veljelle.

Harry jätti Williamin ja koko hovin pulaan, lähtiessään viettämään sienten ja muiden aineiden kanssa "makeaa" elämää Kaliforniaan. Sehän ei Harryä yhtään haitannut, että työ hovissa jäi niille sijoilleen ja palkankin toivoi edelleen juoksevan vaikka jätti työt. Mies, joka julkisesti toimii näin on kruunannut itsensä aasiksi. Isänsä kruunatttiin juuri kuninkaaksi ja veli kruunataan jonakin päivänä kuninkaaksi, mutta Harry valitsi olla aasi. 

Kun Harry asteli kruunajaiskirkkoon, hän sai jo aiemmin tulleilta, penkeissä istuvilta, aika halveksivia katseita. Harva edes nyökkäsi tervehtimisen merkiksi, kun Harry katsoi kohti.

Ei ollut monenkaan mielestä tervetullut tapahtumaan.

Nolo ukko.

Tuo viittaa luulemiseesi. Voi toki kuvitella kaikkea, mutta kansakin ymmärtää ja isä kunkulle oli täkeää saada poika kruunajaisiinsa ja olisi mielellään nähnyt poikansa illallisella. Niin on kertonut. Harry oli tehnyt tiiviin aikataulun käynnilleen ja se piti.

Kunkku nosti illallisella maljan Archielle ja muille pienen pojan perheenjäsenille, jotka eivät ole paikalla, sanoi. Olen varma että kaikki muutkin paikalla olijat seurasivat kuninkaan elettä.

Chrlesille oli varmasti tärkeää saada harry kruunajaisiin ja olisi pitänyt mukana pidempäänkin, mutta silloin olisi megsu tunkenut itsensä mukaan, jota ei haluttu mukaan. C olisi varmasti halunnut nähdä lapsetkin, mutta m kutsumattomuudesta suuttuneena päätti pitää heidät kaliforniassa tekosyyllä "syntymäpäivät".  Harryn tiukka aikataulu oli tehty ihan vain yritykseksi peittää se, että meghan melkein onnistui tuhoamaan koko tuonkin perheen ja että heillä on edelleen kipeä ongelma

Harry sieltä itse halusi luikkia pois. Oli kutsuttuna päivällisellekin, ei mennyt.

Miten Megsu suuttui kutsumattomana, kun sai kutsun ilmeisesti, koska joutui selittelemään miksi ei tule, eli ne pojan synttärit...??? Muuten olen sitä mieltä, että tuo tyyppi on tekemisistään päätellen "suoraan hlvtistä". Oma perhekin tätä mieltä.

Luulen, että toinen seuraavista vaithoehdoista on totta:

1) Meghan ja Harry saivat kutsut, virallisen muodon vuoksi, mutta saivat myös viestin, että ymmärrättehän, että tämä on pelkkä muodollisuus, meillä ei ole tarjota paikkaa kuin Harrylle ja Harryn lapsille.

2) Vain Harry sai kutsun, mutta pariskunta tai joku muu taho esitti väärennetyn kutsun medialle. Harry luultavasti sai kutsun vain siksi, että on läheistä sukua kruunattavalle ja yksityiselämässä Charles halusi tietenkin myös kuopuksensa mukaan juhlistamaan suurta päiväänsä. Meghan on sukua vain avioliiton kautta.

Mä taas luulen että se mitä on ilmoitettu on totta.

Meghan ja Harry saivat kutsun, Meghan ei halunnut tulla. Harry halusi olla paikalla kun isänsä kruunataan.

Ei tarvi keksiä mitään olemattomia juttuja mistään väärennöksistä tai muista huijauksista.

Uskon, että molemmat kutsuttiin, mutta niin Harry kuin Meghan tajusivat, että jos he molemmat ovat paikalla suurin mielenkiinto kohdistuu juuri heihin, eikä kuninkaaseen. Niin siinä olisi käynytkin, joten viisas päätös Harrylta kun hän käväisi yksin.

Käyttäytyi mallikkaasti, eikä vienyt huomiota pääparilta. Ei mitään moittimista. Jos Harry olisi ollut poissa siitä olisi tullut loppuelämän trauma isä kunkulle. Se on varmaa. Kahdenkeskinen tapaaminen kruunajaisia edeltävänä iltana oli varmaan hyvin rakentava molemmin puolin, koska kuningas nosti maljan Archielle mutta mainitsi koko myös koko perheen kruunajaisiltana.

Itse asiassa Harry on paremmassa asemassa nyt, kun on vapaa kuninkaallisista velvollisuuksista. Hän on vapaa, eikä hovin kahleissa kuten William on. William on roolinsa ja asemansa " vanki" eikä voi siitä poiketa. Kukaan ei tiedä mitä hän ajattelee ja miten kokee oikeasti asemansa, koska se rajoittaa paljon kun vertaa ihmiseen joka on vapaa.

Vielä jos pitää odottaa pari vuosikymmentä ennenkuin pääsee valtaistuimelle. Toki paljon ehtii tapahtua monissa asioissa ja aika näyttää mitä on milloinkin edessä ja mihin vielä hänkin joutuu.

Kerrankin asiallista pohdintaa.👍Kiitos!

Vierailija
664/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos minun sisarukseni olisi käyttäytynyt puolisonsa kanssa samoin minun perhettäni kohtaan kuin harry ja meghan omaansa, niin minäkin katkoisin välit sisarukseeni hetkeäkään epäröimättä.  Eri mieltä saisi olla ja jopa kritisoida mutta ei sitä tehdä julkisesti levittämällä teitoja esinahan ympärileikkauksista ja muista asioista, joilla vain halutaan nolata toinen. Jos joku hiertää oman perheen jäsenissä, niin sitten se asia hoidetaan sen perheenjäsenen kanssa yksityisesti eikä levitellä perättämiä väitteitä julkisuudessa ja sitten paetaan, kun tajutaan, että joutuu selittämään miksi valehteli. harry oli siinä oikeassa, että hänen on parempoi olla erossa kuninkaallisesta perheestä: harryssa ei ole yhtään arvokkuutta jäljellä. On vain se huimaisuaineita vetänyt ja luultavasti huimausaineilla aivonsa syövyttänyt tavispäihderiippuvainen

eikä Hartsaa sitten oo leikattu? Eihän siinä oo mitään ihmeellistä. 

haluaisitko sinä, että joku läheisesi julkaisisi kirjassa sinun sairaanhoidollista historiaasi sinulta kysymättä.

Sinun historiaasi ei ainakaan tarvitse edes arvailla koska spämmillä teet narsistisen pakkomielteesi solvata muita täysin selväksi. Luulet ilmeisesti että joku hämääntyy siitä että jankutat joka välissä miten meghan on se narsisti. Tuokin on tyypillistä käytöstä muuten narsistille. 

Tämä. Mm. Meghanista ja sen narsismista 24/7 jankuttava palstahullu on itse täysin selkeä narsisti. Ei hyväksy muiden eri näkemyksiä, poistaa sellaisia viestejä, laittaa kymmeniä, ellei satoja nuolia omille viesteilleen. Täysin sairas kontrolloija. Keskustelee itsekseen esiintyen monena -eri henkilönä jne.

Nyt todellakin taas niputat. Meitä meghaniin hieman kriittisesti suhtautuvia on aika monta kirjoitellut tälle palstalle, en ole huomannut tuollaista narsistijankkausta muilta kuin tältä megsuhulluhullulta.

Tää on oikeasti ihan älyttömän rasittava vaientamisyritys niputtaa kaikki. Mihinkään "palstahulluun" en ole kyllä montaa kertaa törmännyt, joskus joku on kirjoittanut asiattomuuksia tms, mutta yleensä hyökkäävä käytös tulee Meghanin leiristä. Ihan hullua että jopa uhkaillaan jos joku uskaltaa kritisoida Harkleja.

Miksi puhut itsestäsi monikossa? Lisäksi mene sinne omaan ketjuusi spämmimään siitä meghanista äläkä sotke kaikkia muitakin ketjuja kaunaiseen roskaspämmiisi. 

Meitä on monta, jotka emme arvosta valehtelua ja huonoa käytöstä muita kohtaan, kuten Meghan ja Harry toimivat. Jos nämä ovat sinun arvojasi, niin valinta on sinun.

- Eri

Tuo uskoo todella ilmeisesti kirjoittavan täällä yhden ja saman megsuhullun kanssa.

Yksi palstahulluhan suurimmasta osasta kommentteja on vastuussa. Ikävää, jos et tiedä tätä.

Siitä nyt voi päätellä jo jotain että niitä meghania vihaavia kommentteja ryöpsähtää aina roppakaupalla peräkkäin kunnes taas hiljenee muutamaksi tunniksi. Eli jostain syystä kaikki nää lukuisat meghanvihaajat tulee palstalle aina keskenään samaan aikaan :D

Eiköhän tuo keskustelujen "ryöpsähtely" johdu siitä, että kun ketju nostetaan etusivulle, muutkin sen huomaavat lukea. Sillä tavalla kaikki muutkin ketjut täällä toimivat. Ketjut hiljenevät välillä, kunnes joku nostaa ja sitten mennään taas.

Mutta todennäköisesti toimit itse näin ja siksi luulet kaikkien muidenkin niin tekevän. :D Oli aika hupaisan läpinäkyvää, kun kruunajaisketjussa keskustelu oli ihan normaalia rönsyilevää palstakeskustelua - osa puolesta, osa vastaan, osa huvittuneena, osa yksityiskohdista kiinnostuneena - ja sitten kruunajaislähetysten päätyttyä ketjuun yhtäkkiä alkoi "ryöpsähtää" tonnikaupalla juuri Camillan ja Katen haukkumista. Hmmmmm.

Aina samaa selittelyä, liekö sitten kyseessä sinä tai joku sadasta multipersoonastasi. 

Vierailija
665/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harri olisi voinut kertoa tarinansa rehellisesti tyyliin: olen aina ollut tuulella käyvä ja tehnyt äkkinäisiä ratkaisuja, joita myöhemmin kadun. Minulla ei ollut isoäitini ymmärrystä tai kykyä nähdä mitä tekoni aiheuttavat minulle tulevaisuudessa. kun rakastuin megsuun, minulle tuli pysyvät ruusunpunaiset lasit silmilleni ja se entisestään häiritsi arvostelukyäni. Kaikki vanhat haavani aukesivat ajalla ennen häitämme, en ollut ilmeisesti koskaan käsitellyt kunnolla äitini traagisen kuoleman aiheuttamia traumoja ja kun lehdistö oli koko ajan kimpussamme, minusta tuntui etten saa olla missään rauhassa. megs on aina ollut tavattoman halukas olemaan julksiuudessa ja valokeilassa, minä taas toisenlainen. m ajatteli, että britit toimivat kuin jenkit julkkisten suhteen ja että mediasta voi ottaa kaiken irti, mutta hän ei ymmrtänyt, että tässä on nyt kyseessä kuninkaallinen perhe ja että meillä ja meille on eri säännöt. Brittläinen yhteiskunta ei toimi amerikkalaisen yhteiskunnan säännöillä ja minä epäonnistuin siinä etten tajunnut kertoa tätä megsulle, toisaalta ei hän minua olisi kuunnellutkaan, koska amerikassa uskotaan vakaasti siihen, että kaiken voi muuttaa omaksi edukseen. Kulttuuriemme erot olivat suuria ja kun minä tulin vielä suljetusta perhepiiristä ja suvusta, niin olihan siinä katastrofin ainekset valmiina. Olen tehnyt hirveästi virheitä ja nolannut perhettäni useaan kertaan. Toisaalta ihminen minäkin olen ja ovat hekin mokailleet. Tässä kirjassa on kuitenkin kyse minusta ja tekemistäni valinnoista, joilla oli seurauksia.

Tajunnanvirrassa on taas menty Harryn pään sisään.

Miten häin ilmaisi "tuulella käyvä" englanniksi?

Vierailija
666/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos minun sisarukseni olisi käyttäytynyt puolisonsa kanssa samoin minun perhettäni kohtaan kuin harry ja meghan omaansa, niin minäkin katkoisin välit sisarukseeni hetkeäkään epäröimättä.  Eri mieltä saisi olla ja jopa kritisoida mutta ei sitä tehdä julkisesti levittämällä teitoja esinahan ympärileikkauksista ja muista asioista, joilla vain halutaan nolata toinen. Jos joku hiertää oman perheen jäsenissä, niin sitten se asia hoidetaan sen perheenjäsenen kanssa yksityisesti eikä levitellä perättämiä väitteitä julkisuudessa ja sitten paetaan, kun tajutaan, että joutuu selittämään miksi valehteli. harry oli siinä oikeassa, että hänen on parempoi olla erossa kuninkaallisesta perheestä: harryssa ei ole yhtään arvokkuutta jäljellä. On vain se huimaisuaineita vetänyt ja luultavasti huimausaineilla aivonsa syövyttänyt tavispäihderiippuvainen

haluaisitko sinä, että joku läheisesi julkaisisi kirjassa sinun sairaanhoidollista historiaasi sinulta kysymättä.

Sinun historiaasi ei ainakaan tarvitse edes arvailla koska spämmillä teet narsistisen pakkomielteesi solvata muita täysin selväksi. Luulet ilmeisesti että joku hämääntyy siitä että jankutat joka välissä miten meghan on se narsisti. Tuokin on tyypillistä käytöstä muuten narsistille. 

Tämä. Mm. Meghanista ja sen narsismista 24/7 jankuttava palstahullu on itse täysin selkeä narsisti. Ei hyväksy muiden eri näkemyksiä, poistaa sellaisia viestejä, laittaa kymmeniä, ellei satoja nuolia omille viesteilleen. Täysin sairas kontrolloija. Keskustelee itsekseen esiintyen monena -eri henkilönä jne.

Nyt todellakin taas niputat. Meitä meghaniin hieman kriittisesti suhtautuvia on aika monta kirjoitellut tälle palstalle, en ole huomannut tuollaista narsistijankkausta muilta kuin tältä megsuhulluhullulta.

Tää on oikeasti ihan älyttömän rasittava vaientamisyritys niputtaa kaikki. Mihinkään "palstahulluun" en ole kyllä montaa kertaa törmännyt, joskus joku on kirjoittanut asiattomuuksia tms, mutta yleensä hyökkäävä käytös tulee Meghanin leiristä. Ihan hullua että jopa uhkaillaan jos joku uskaltaa kritisoida Harkleja.

Miksi puhut itsestäsi monikossa? Lisäksi mene sinne omaan ketjuusi spämmimään siitä meghanista äläkä sotke kaikkia muitakin ketjuja kaunaiseen roskaspämmiisi. 

Meitä on monta, jotka emme arvosta valehtelua ja huonoa käytöstä muita kohtaan, kuten Meghan ja Harry toimivat. Jos nämä ovat sinun arvojasi, niin valinta on sinun.

- Eri

Tuo uskoo todella ilmeisesti kirjoittavan täällä yhden ja saman megsuhullun kanssa.

Yksi palstahulluhan suurimmasta osasta kommentteja on vastuussa. Ikävää, jos et tiedä tätä.

Siitä nyt voi päätellä jo jotain että niitä meghania vihaavia kommentteja ryöpsähtää aina roppakaupalla peräkkäin kunnes taas hiljenee muutamaksi tunniksi. Eli jostain syystä kaikki nää lukuisat meghanvihaajat tulee palstalle aina keskenään samaan aikaan :D

Eiköhän tuo keskustelujen "ryöpsähtely" johdu siitä, että kun ketju nostetaan etusivulle, muutkin sen huomaavat lukea. Sillä tavalla kaikki muutkin ketjut täällä toimivat. Ketjut hiljenevät välillä, kunnes joku nostaa ja sitten mennään taas.

Mutta todennäköisesti toimit itse näin ja siksi luulet kaikkien muidenkin niin tekevän. :D Oli aika hupaisan läpinäkyvää, kun kruunajaisketjussa keskustelu oli ihan normaalia rönsyilevää palstakeskustelua - osa puolesta, osa vastaan, osa huvittuneena, osa yksityiskohdista kiinnostuneena - ja sitten kruunajaislähetysten päätyttyä ketjuun yhtäkkiä alkoi "ryöpsähtää" tonnikaupalla juuri Camillan ja Katen haukkumista. Hmmmmm.

Aina samaa selittelyä, liekö sitten kyseessä sinä tai joku sadasta multipersoonastasi. 

Tällä multipersoonista jankkaajalla täytyy kyllä heittää päässä. Jopa uhkaillaan jos joku kirjoittaa Meghanista kielteisesti jne. Mitään palstahulluja tai solvaajia täällä ei pääsääntöisesti näy, ainoastaan nämä kirjoittelijoiden päälle hyökkäävät.

Vierailija
667/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaninen Meghanin ykkösfani

Elämää jo nähnyt iän puolesta

Grandioosi narsisti

Hullu kuin mikä

Autismin kirjollakin

Narsistin uhriksi identifioituva

Harhainen

Uhriutuva

Laiffi hakusessa

Laatuaikaa (hehe) netissä viettävä

USA-fani

Vierailija
668/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Eri

Tällä multipersoonista jankkaajalla täytyy kyllä heittää päässä. Jopa uhkaillaan jos joku kirjoittaa Meghanista kielteisesti jne. Mitään palstahulluja tai solvaajia täällä ei pääsääntöisesti näy, ainoastaan nämä kirjoittelijoiden päälle hyökkäävät.

Et tunnista itseäsi palstahulluksi vaikka olet täällä 24/7? Ok.

Olet yleinen vitsi, sinut ja harrastuksesi kyllä tiedetään.

Vierailija
669/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

harri olisi voinut kertoa tarinansa rehellisesti tyyliin: olen aina ollut tuulella käyvä ja tehnyt äkkinäisiä ratkaisuja, joita myöhemmin kadun. Minulla ei ollut isoäitini ymmärrystä tai kykyä nähdä mitä tekoni aiheuttavat minulle tulevaisuudessa. kun rakastuin megsuun, minulle tuli pysyvät ruusunpunaiset lasit silmilleni ja se entisestään häiritsi arvostelukyäni. Kaikki vanhat haavani aukesivat ajalla ennen häitämme, en ollut ilmeisesti koskaan käsitellyt kunnolla äitini traagisen kuoleman aiheuttamia traumoja ja kun lehdistö oli koko ajan kimpussamme, minusta tuntui etten saa olla missään rauhassa. megs on aina ollut tavattoman halukas olemaan julksiuudessa ja valokeilassa, minä taas toisenlainen. m ajatteli, että britit toimivat kuin jenkit julkkisten suhteen ja että mediasta voi ottaa kaiken irti, mutta hän ei ymmrtänyt, että tässä on nyt kyseessä kuninkaallinen perhe ja että meillä ja meille on eri säännöt. Brittläinen yhteiskunta ei toimi amerikkalaisen yhteiskunnan säännöillä ja minä epäonnistuin siinä etten tajunnut kertoa tätä megsulle, toisaalta ei hän minua olisi kuunnellutkaan, koska amerikassa uskotaan vakaasti siihen, että kaiken voi muuttaa omaksi edukseen. Kulttuuriemme erot olivat suuria ja kun minä tulin vielä suljetusta perhepiiristä ja suvusta, niin olihan siinä katastrofin ainekset valmiina. Olen tehnyt hirveästi virheitä ja nolannut perhettäni useaan kertaan. Toisaalta ihminen minäkin olen ja ovat hekin mokailleet. Tässä kirjassa on kuitenkin kyse minusta ja tekemistäni valinnoista, joilla oli seurauksia.

diana, hänen äitinsä, on sanonut aikoinaan, että harry on wind tunnel

Vierailija
670/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate tavallinen britti tyttö nappas tulevan kuninkaan. Sillälailla. Hienoa! Heillä on 3 lasta eli onnellinen perhe. 

Nappaaminen oli vuosien väsytystaistelun tulos ja mama middlebumin juoni.

3 lasta eli onnellinen perhe? Oletko ihan aikuinen?

Lehtitietojen mukaan siskokset K. ja P. ovat olleet hyvin kilpailuhenkisiä, ainakin keskenään.

Nuorena K. keskeytti opintonsa aiemmmassa yliopistossa ja jäi odottamaan uutta lukuvuotta, jolloin vaihtoi opiskelupaikakseen saman St. Andrewsin yliopiston kuin jossa W. aloitti opintonsa.

Hehän olivat aluksi kämppiksiä ja kavereita, kunnes K. esiintyi muotinäytöksessä osittain läpinäkyvässä asussa, jolloin W:n kiinnostus heräsi.

Oliko K. niin ihastunut nuorempana hyvin komeaan W:iin vai kiinnostiko tuleva kuningattaren asema vai sekä että, sen hän tietää vain itse.

K. vaikuttaa motivoituneelta tehtäväänsä ja pariskunta vaikuttaa onnelliselta. Happy end.

Kämppiksiä ja kavereita William ja Kate eivät ole koskaan olleet. Kyllä se ihan sutinalla käynnistyi, ja yhteen muutettiin jotta voitaisiin seurustella ei-niin-julkisesti.

Opiskelukavereilta on paljon silminnäkijätodistuksia, kuinka Williamin ystävät nauroivat Katelle ja William itse kohteli tätä kuin palvelijaa. Ei varmaankin osannut hahmottaa, millaista on deittailla tavista.

Mutta tosiaan sinnikäs Kate oli, ja varmasti joutui nielemään paljon nöyryytyksiä.

Vierailija
671/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydänten prinsessa ja maailman paras äiti se osasi.

-eri.

Vierailija
672/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitinsä sanoi myös, että Harry sopisi kuninkaaksi luonteensa puolesta Williamia paljon paremmin.

Vierailija
673/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana sanoi ainakin näin: "Harry is an airhead like me!"

Vierailija
674/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitinsä sanoi myös, että Harry sopisi kuninkaaksi luonteensa puolesta Williamia paljon paremmin.

Pistää myös miettimään, kuinka wind of tunnel William sitten mahtaa olla.

Vierailija
675/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Harryn poissaolo valokuvista oli juuri sitä mitä Harry halusi, mutta sitä ihmettelen, että miten kruunajaiset voivat osua Harryn lapsen syntymäpäivään?   En yleensäkään perusta monarkiasta. Jotenkin naurettavaa koko touhu.  Ei varmasti ole helppoa olla kuninkaallinen. Pitää esitellä itseään ja mielistellä kansaa, jotta he sitten maksavat ylellisen elämäsi.  Tälläisiähän meillä on nykyään paljon muutenkin:  julkkikset ja someinfluensserit ja onlyfanssit. Ainut ero heihin on se, ettei maksaminen ole pakollista vaan voi itse valita ketä palvoo.

Me kaikki jotka klikkaamme näiden höpö someinfluenssareiden ja onlufanien sivuja maksamme heidän rennot päivät. Tosin itse en ole koskaan klikannut mutta näin sivusta jotenkin meno alkanut säälittämään. Joku siis seuraa mitenkä jollain ihmisellä menee ja mitä hän tekee? Ja vielä oudonpaa että jotain alkaa ärsyttään?

Voe aikoja voe tapoja voe meitä.

Vierailija
676/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistää myös miettimään, kuinka wind of tunnel William sitten mahtaa olla.

Diana oli tunnel in the wind

Vierailija
677/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei nyt ihan noin sanonut, tuo ei merkitse yhtaan mitaan englanniksi. Kylla Diana olisi parempaan pystynyt.

Vierailija
678/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate tavallinen britti tyttö nappas tulevan kuninkaan. Sillälailla. Hienoa! Heillä on 3 lasta eli onnellinen perhe. 

Nappaaminen oli vuosien väsytystaistelun tulos ja mama middlebumin juoni.

3 lasta eli onnellinen perhe? Oletko ihan aikuinen?

Lehtitietojen mukaan siskokset K. ja P. ovat olleet hyvin kilpailuhenkisiä, ainakin keskenään.

Nuorena K. keskeytti opintonsa aiemmmassa yliopistossa ja jäi odottamaan uutta lukuvuotta, jolloin vaihtoi opiskelupaikakseen saman St. Andrewsin yliopiston kuin jossa W. aloitti opintonsa.

Hehän olivat aluksi kämppiksiä ja kavereita, kunnes K. esiintyi muotinäytöksessä osittain läpinäkyvässä asussa, jolloin W:n kiinnostus heräsi.

Oliko K. niin ihastunut nuorempana hyvin komeaan W:iin vai kiinnostiko tuleva kuningattaren asema vai sekä että, sen hän tietää vain itse.

K. vaikuttaa motivoituneelta tehtäväänsä ja pariskunta vaikuttaa onnelliselta. Happy end.

Kämppiksiä ja kavereita William ja Kate eivät ole koskaan olleet. Kyllä se ihan sutinalla käynnistyi, ja yhteen muutettiin jotta voitaisiin seurustella ei-niin-julkisesti.

Opiskelukavereilta on paljon silminnäkijätodistuksia, kuinka Williamin ystävät nauroivat Katelle ja William itse kohteli tätä kuin palvelijaa. Ei varmaankin osannut hahmottaa, millaista on deittailla tavista.

Mutta tosiaan sinnikäs Kate oli, ja varmasti joutui nielemään paljon nöyryytyksiä.

Miksi joka kerran unohtuu kuinka William halusi pienen breikin jälkeen Katen takaisin, vei hänet Keniaan, kantoi repussaan äitinsä sormusta hermoistuneena, kunnes kosi????? Ja mitä ilmeisemmin ihan vapaaehtoisestikin.

Kannattaa muistaa, että hänellä oli tilaisuus unohtaa Kate ja hillua miten haluaa, ei ollut kiirettä, mutta niinpä vaan tiesi kenet halusi, ja kunnon harkinnan jälkeen. Ei hetken huumassa, eikä parin viikon tuntemuksella, vaan vuosien ja William itse on sanonut, että Katessa oli juuri se jokin. Ja oli varmaan kaikki muukin mieleistä, kun valinta Kateen osui.

Ihan van tässä virkistetään sitä muistia, kun joillain näyttäis olevan muistikuvia vain mamma Middletonista ja Katesta ja yliopiston vaihdoksesta yms.

Vierailija
679/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana sanoi ainakin näin: "Harry is an airhead like me!"

Joku on eri mieltä, kun kerran miinustelee. Pannaan sitten tähän yksi lähde, josshttps://www.dailypost.co.uk/news/uk-world-news/shocking-way-prince-harr… hovikokki kertoo. Muuallakin tämä mainitaan.

Mr McGrady said he remembered Prince Charles ' ex-wife talking about Prince William and Prince Harry whilst in the kitchen at Kensington Palace.

He alleged that Princess Diana said: "William is deep like his father, deep. Harry is an airhead like me."

The former member of staff of the royal household added: "I guess she nailed it."

https://www.dailypost.co.uk/news/uk-world-news/shocking-way-prince-harr…

Vierailija
680/2003 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry haukkuu perheensä. Harry on sen narsistiämmän käsinukke.

Harryn lapsuudenperhe narsisteja täynnä.

Meghan kohtelee häntä hyvin.

HäH? Megsu on eristänyt (alienation) Harryn kavereistaan, perheestään, maastaan. Se ei tiedä hyvää. Loppulukua tästä avioliitosta ei ole vielä kirjoitettu, mutta se tulee olemaan traaginen.

Mistä tiedät että on eristänyt Harryn kavereistaan? Olen varma, että Harryllakin on ystäviä ja kavereita jopa lapsuuden ajoilta. Niin yleensä on, jos on hiukankin sosiaalinen ja sitä Harry on.

Itselläni on ystäviä lapsuuden ajoilta jotka ovat pysyneet läpi elämän. Uusia tullut sitten eri elämänvaiheissa lisää. Nykyisin on helppoa pitää yhteyttä kun on netti ja vaihtoehtoja millä ja miten.

Kruunajaisista näimme, että Harry on väleissä serkkuihin ja heidän puolisoihin. Näimme myös ystävällisen juttelun Annen kanssa.

Ei ihmiset katko yhteyttä helposti, ei ainakaan he joista ei ole kerrottu negatiivisia muistoja.

Suurin osa muistaa tai on lukenut/nähnyt lukuisia Dianan ulostuloja hyvinkin kiusallisia hovin suhteen ja nekään eivät himmentäneet Dianan suosiota.

Hän on ikuisesti " sydänten Princessa ".