Ruotsalainen tutkimus: jo yhden kerran kannabiskäyttö tuplaa riskin skitsofrenialle.
Ja tällä palstalla sitä markkinoidaan ihmelääkkeenä. Huh huh.
Kommentit (119)
Suomessa alkoholi aiheuttaa yli 4000 mielisairaalahoitoa vaativaa psykoosia joka vuosi, ja joka vuosi noin 6000 ihmistä joutuu sairaseläkkeelle alkoholin aiheuttamien sairauksien johdosta. Alkoholi on myös osallisena yli 80 prosentissa väkivaltaa. Aiheuttaa myös tuhansia syöpiä vuosittain.
Merkittävin ja kallein isänmaamme tuhoaja. Kallista lystiä veronmaksajille.
Alkoholijuomat vahingoittavat peruuttamattomasti kantasolujamme.
Uusi tutkimus on selvittänyt huolestuttavan faktan alkoholijuomien takaa. Asiasta uutisoi Metro-julkaisu. Olut, viini tai muut alkoholipitoiset juomat linkittyvät vahvemmin syöpään kuin tutkijat ovat arvanneetkaan.
Tutkijat saivat selville, että alkoholi aiheuttaa peruuttamattomia tuhoja soluillemme ja DNA:lle. Syöpä kehittyy, kun solun kasvu- ja jakautumiskykyä säätelevissä geeneissä tapahtuu joukko mutaatioita. Tämän tuloksen koetaan olevan vahvimpia todisteita siitä, että alkoholi on linkittyneenä vahvasti erityisesti suu- ja kurkkusyövän kehittymiseen.
- Se, kuinka paljon alkoholi vahingoittaa meitä, on vielä kiistanalainen, kertoo Ketan Patel, joka johti työskentelyä MRC molekyylibiologian laboratoriossa Cambridgessa.
Tutkijat saivat selville, että yksi alkoholiannos päivittäin lisää syövän riskiä merkittävästi.
Alkoholi sisältää asetaldehydiä, jonka on selvitetty aiemmissa tutkimuksissa vahingoittavan solujen DNA:ta. Kansainvälinen syövän tutkimusyksikkö on linkittänyt asetaldehydin ensimmäiseen vaarallisuusluokkaan, johon kuuluvat myös asbesti, radon ja bentseeni.
Viimeisimpien kliinisten tutkimusten mukaan jo pelkkä kannabiksen ajattelu laukaisee mielisairauksia.
Jo yhden leivän syöminen tuplaa riskin sairaalloiselle ylipainolle.
Niitä skitsofreenejä on varmaan Alankomaissa ja Tanskassa hirveät määrät, kun ovat lähes vapaasti poltelleet 70-luvulta asti. Kauhulla odotellaan mitä tapahtuu jenkeissä ja muissa liberaalin kannabispolitiikan maissa.
Eikö naiden kannabis-vastustajien pitäisi boikotoida myös solumyrkky etanolia, jota vapaasti myydään ja nautitaan. Se on paljon pahempi myrkky, ihmeellistä kaksinaismoralismia. Viina ja ruoho on poistettava yhteiskunnasta! Plus mielialalääkkeet, ne vasta vaarallisia on.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimpien kliinisten tutkimusten mukaan jo pelkkä kannabiksen ajattelu laukaisee mielisairauksia.
Siltä se vaikuttaa kun mediat innostuivat kannabispsykooseista niin sopivasti kansalaisaloitteen jälkeen niin tätä on suorastaan huvittavaa seurata. Kannabis voi laukaista piilevän psykoosin. Sen voi laukaista moni muukin asia mutta tällä suorastaan verukkeella puolustellaan kannabiksen laittomuutta. Kyllä sille kannabikselle voidaan sallia pieniä haittoja kun alkoholille sallitaan ihan järjetön määrä haittoja.
Otetaan vaikka tuo psykoosiriski. Se on alkoholilla huomattavasti suurempi kun alkoholi aiheuttaa niitä psykooseja. Se ei pelkästään laukaise piileviä vaan ihan aikuisten oikeasti aiheuttaa niitä. Vain kaksinaismoraalilla siitä psykoosiriskistä saadaan perustelu kannabiksen kieltämiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vain kaksinaismoraalilla siitä psykoosiriskistä saadaan perustelu kannabiksen kieltämiselle.
Äläs nyt, kyllähän ne yrittää lanseerata erektiohäiriöriskiä
Taistelet ap tuulimyllyjä vastaan, mutta mikäli se tuottaa sinulle tyydytystä, niin jatka vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kaksinaismoraalilla siitä psykoosiriskistä saadaan perustelu kannabiksen kieltämiselle.
Äläs nyt, kyllähän ne yrittää lanseerata erektiohäiriöriskiä
Kaikkea ne keksii yrittää haitoiksi. Naisten iloksi on kannabista sisältävää liukuvoidetta. Sillä ei voi päihtyä mutta antaa testaajan mukaan hyviä tuntemuksia. Siitä aiheesta oli jonkun muistaakseni amerikkalaisen naisen tekemä kokeilu seksileluilla.. Älkää turhaan innostuko siitä liukuvoiteesta. Sen tilaaminen suomeen on laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Jo yhden leivän syöminen tuplaa riskin sairaalloiselle ylipainolle.
Mutta ainoastaan silloin, jos leipä maistuu hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on skitsofrenia ilman huumeidenkäyttöä. Mutta siskollani on puhjennut myös ja hän kokeili teininä 2 kertaa kannabista. Suvussa myös äidillä ja tädillä ollut skitsofrenia.
Jotenkin aina ajattelin, että jos kokeilisin kannabista, niin mulle kuitenkin puhkeaisi psykoosi. Siitähän ei sitten kukaan huumeentarjoaja tai innokas mainostaja ota mitään vastuuta, jos itselläsi on alttius sairastua.
Kannattaa varoa myös kahvia, tupakkaa ja alkoholia. Niistä jokainen aiheuttaa psykooseja ja voi siis johtaa skitsofreniaan. Suurin osa skitsofreenikoista ei kuitenkaan käytä kannabista, mutta suuri osa käyttää tupakkaa, kahvia ja alkoholia, ja on käyttänyt niitä ennen sairastumistaankin skitsofreniaan.
Kahvista ei Suomessa ole vielä yhtään ihmistä joutunut suojetulle. Toisin kuin kannabiksesta.
Turun yliopiston päihdelääketieteen apulaisprofessori Solja Niemelä toteaa Twitterissä, että pelkästään kannabiksesta aiheutuvia psykooseja ei ole Suomessa vuosittain ainuttakaan, jos oikein tarkkoja ollaan:
https://twitter.com/LahtinenMikko/status/1584239593691709441/photo/1Höpö höpö
Suomessa tilanne näkyy käytännössä esimerkiksi niin, että Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirissä kannabispsykooseja arvioidaan olevan kymmeniä viikossa.
https://www.is.fi/terveys/art-2000009055695.html
Ehkä jopa satoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on skitsofrenia ilman huumeidenkäyttöä. Mutta siskollani on puhjennut myös ja hän kokeili teininä 2 kertaa kannabista. Suvussa myös äidillä ja tädillä ollut skitsofrenia.
Jotenkin aina ajattelin, että jos kokeilisin kannabista, niin mulle kuitenkin puhkeaisi psykoosi. Siitähän ei sitten kukaan huumeentarjoaja tai innokas mainostaja ota mitään vastuuta, jos itselläsi on alttius sairastua.
Kannattaa varoa myös kahvia, tupakkaa ja alkoholia. Niistä jokainen aiheuttaa psykooseja ja voi siis johtaa skitsofreniaan. Suurin osa skitsofreenikoista ei kuitenkaan käytä kannabista, mutta suuri osa käyttää tupakkaa, kahvia ja alkoholia, ja on käyttänyt niitä ennen sairastumistaankin skitsofreniaan.
Kahvista ei Suomessa ole vielä yhtään ihmistä joutunut suojetulle. Toisin kuin kannabiksesta.
Turun yliopiston päihdelääketieteen apulaisprofessori Solja Niemelä toteaa Twitterissä, että pelkästään kannabiksesta aiheutuvia psykooseja ei ole Suomessa vuosittain ainuttakaan, jos oikein tarkkoja ollaan:
https://twitter.com/LahtinenMikko/status/1584239593691709441/photo/1Oletko kuullut sanat lähdekritiikki tai luetun ymmärtäminen?
Suomesta vastaavaa tutkimustietoa ei vielä ole, mutta täälläkin kannabispsykoosit näyttävät lisääntyneen.
Näin arvioi Turun yliopiston päihdelääketieteen apulaisprofessori Solja Niemelä, joka kuului pohjoismaiseen tutkimusryhmään.
Kannabiksen käytöstä aiheutuva psykoosi on vakava tila, johon sairastuneista arviolta joka kolmas saa myöhemmin skitsofreniadiagnoosin.
Niemelän mielestä kannabispsykoosien yleistyminen on huolestuttava ilmiö. Tila on lyhytkestoinen, mutta sen jäljet voivat kulkea mukana pitkään.
https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/ff7ab64a-8df0-4284-b77f-d0e7…
Ja kuinka monta sellaista psykoosia Suomessa vuosittain siis on, joissa kannabis on ainoa käytetty päihde?
Miksi lääkekäyttäjien keskuudesta ei ole uutisoitu psykooseja, vaikka lääkekäytössä kannabista käytetään päivittäin ja paljon enemmän mitä päihdekäytössä?
Koska luet vain kannabismyönteisiä uutisia kannabislobbareiden takia.
Ja kuinka monta sellaista psykoosia Suomessa vuosittain siis on, joissa kannabis on ainoa käytetty päihde?
Kymmeniä tuhansia vuosittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/LahtinenMikko/status/1584239593691709441/photo/1Höpö höpö
Suomessa tilanne näkyy käytännössä esimerkiksi niin, että Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirissä kannabispsykooseja arvioidaan olevan kymmeniä viikossa.
https://www.is.fi/terveys/art-2000009055695.html
Ehkä jopa tuhansia koska salailu!
Vitsi mikä riski mulla mahtaa olla kun noita käyttökertoja on kertynyt vuosikymmeniä, siis lasketaan kymmenissä tuhansissa. Ehkä se seuraava sitten laukaisee sen psykoosin
Vierailija kirjoitti:
Alkoholijuomat vahingoittavat peruuttamattomasti kantasolujamme.
Uusi tutkimus on selvittänyt huolestuttavan faktan alkoholijuomien takaa. Asiasta uutisoi Metro-julkaisu. Olut, viini tai muut alkoholipitoiset juomat linkittyvät vahvemmin syöpään kuin tutkijat ovat arvanneetkaan.
Tutkijat saivat selville, että alkoholi aiheuttaa peruuttamattomia tuhoja soluillemme ja DNA:lle. Syöpä kehittyy, kun solun kasvu- ja jakautumiskykyä säätelevissä geeneissä tapahtuu joukko mutaatioita. Tämän tuloksen koetaan olevan vahvimpia todisteita siitä, että alkoholi on linkittyneenä vahvasti erityisesti suu- ja kurkkusyövän kehittymiseen.
- Se, kuinka paljon alkoholi vahingoittaa meitä, on vielä kiistanalainen, kertoo Ketan Patel, joka johti työskentelyä MRC molekyylibiologian laboratoriossa Cambridgessa.
Tutkijat saivat selville, että yksi alkoholiannos päivittäin lisää syövän riskiä merkittävästi.
Alkoholi sisältää asetaldehydiä, jonka on selvitetty aiemmissa tutkimuksissa vahingoittavan solujen DNA:ta. Kansainvälinen syövän tutkimusyksikkö on linkittänyt asetaldehydin ensimmäiseen vaarallisuusluokkaan, johon kuuluvat myös asbesti, radon ja bentseeni.
Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä se vaikuttaa kun mediat innostuivat kannabispsykooseista niin sopivasti kansalaisaloitteen jälkeen niin tätä on suorastaan huvittavaa seurata. Kannabis voi laukaista piilevän psykoosin. Sen voi laukaista moni muukin asia mutta tällä suorastaan verukkeella puolustellaan kannabiksen laittomuutta. Kyllä sille kannabikselle voidaan sallia pieniä haittoja kun alkoholille sallitaan ihan järjetön määrä haittoja.
Otetaan vaikka tuo psykoosiriski. Se on alkoholilla huomattavasti suurempi kun alkoholi aiheuttaa niitä psykooseja. Se ei pelkästään laukaise piileviä vaan ihan aikuisten oikeasti aiheuttaa niitä. Vain kaksinaismoraalilla siitä psykoosiriskistä saadaan perustelu kannabiksen kieltämiselle.
MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!
HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!
HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!
Kauheeta mitä tuo kannabiksen vastustaminen aiheuttaa ihmiselle. Tosin tuohon pitää olla valmiiksi uskonnosta sekaisin. Onkohan tuollaiseen mitään hoitoa tai lääkettä?
https://www.hs.fi/tiede/art-2000006060418.html
Tutkimus: Viina tuhoaa aivoja vielä viikkokausia juomisen lopettamisen jälkeen.
Toipuvilla alkoholisteilla ja juopoilla rotilla tehty tutkimus osoitti, että juomisen jättämät vauriot näkyvät aivojen valkeassa aineessa ja jatkuvat vielä viikkojen päästä.