Mies: Jos paljas peniksesi pimpissä antaa miellyttävänä tuntemuksena 100%, niin paljonko sama tilanne kumin kanssa antaa tuntemusta?
Eli jos paras tuntemus on 100% minkä saat paljaalla, niin minkä lukeman annat kondomin kanssa. Naisilta kyseltiin samaa.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Prosenteista en osaa sanoa, mutta kyllä tuo laukeamiseen vaikuttaa. Tuntuma ei ole lainkaan huono ja kumikin on melko huomaamaton.
Puolison kanssa siirryttiin joskus 4-5 vuotta sitten pillereistä kumin käyttöön. Nykyään en juurikaan laukea yhdynnän aikana vaan hoitelen homman loppuun käsityönä.
Ennen tätä muutosta laukesin joka kerta yhdynnässä. Onko sitten hyvä vai huono että kestoa on tullut.
M30+
Eikö naisesi hoitele sinua loppuun? Joudut itse?
Kyllä se on sellaiset -100 %. Saan vain harmitusta yhdynnästä, jos en laukea yhdynnän aikana.
Aikalailla puoleen jää, 50 %.
Kumin kanssa tuntee lähinnä puristuksen ja senkin laimeammin. Lämpö ja märkyys jäävät kokematta, samoin pillun sisäiset poimut yms. Toisella ja kolmannella kierroksella laukeaminen vaikeutuu selvästi ja joskus ei onnistu ollenkaan, jos on kumppanin kanssa eripariset vehkeet.
Seksi kumin kanssa on ihan jees. Paksumpi kumi hidastaa mulla laukeamista ihan huolella. Normi ja ohut on ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
ja taas vain miesten tuntoja
Ei huolta, voit karistella hiekat pois pimpistä, myös naisille on ketju:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5107046/jos-paljas-penis-pimpissasi-ant…
Ympärileikatun tuntoherkkyys on muutenkin epäherkempi, joten suosin vain ohuita ja todella kestäviä.
Huomattavasti parempaa ilman kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prosenteista en osaa sanoa, mutta kyllä tuo laukeamiseen vaikuttaa. Tuntuma ei ole lainkaan huono ja kumikin on melko huomaamaton.
Puolison kanssa siirryttiin joskus 4-5 vuotta sitten pillereistä kumin käyttöön. Nykyään en juurikaan laukea yhdynnän aikana vaan hoitelen homman loppuun käsityönä.
Ennen tätä muutosta laukesin joka kerta yhdynnässä. Onko sitten hyvä vai huono että kestoa on tullut.
M30+
Eikö naisesi hoitele sinua loppuun? Joudut itse?
Puoliso järjestää kiihoketta minun hoidellessa käsityöt, suutelemalla, tarjoamalla ihania rintojaan katseltavaksi/kosketeltavaksi, istumalla naamalle tms.. Voisihan tuo olla toki mukavaa jos puoliso hoitelisi käsin tai suulla loppuun.
M30+
Nostetaanpas tämä tänne rinnalle kanssa.
Yksi syy miksi ei tule vieraissa hypättyä on, että seksi kondomin kanssa ei anna fyysisenä tuntemuksena paljon mitään.
Jos menisin maksulliselle, ottaisin mieluummin käsihoidon öljyllä paljaana kuin suuhoidon tai yhdynnän(penetraation) kumilla.
Huonolla kondomilla se olis -80%, mutta parhaalla joku -40%. Lämpö ja liukkaus jää tuntematta kunnolla. Yhteisvaikutuksena vielä tulee lisää miinusta, kun partnerikaan ei saavuta ihan samaa tuntumaa. Iso osa kiihotusta kun on toisen kiihottuminen.
Mies ei tunne mitään eroa, kunhan kumi on miehelle sopivan kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tunne mitään eroa, kunhan kumi on miehelle sopivan kokoinen.
Kaikella kunnioituksella, nyt ei ainakaan omalla kohdalla pidä lainkaan paikkansa. Jokainen mies voi tehdä vaikkapa masturbointitestin liukasteen kera - kumilla ja ilman.
Eli en puhuisi tuolla tapaa kaikkien miesten puolesta. Tai sit oon palstan ainoa friikki, jolla tuo ero on todella huomattava, vaikka olisi mittatilauskumit.
No sen verran kumin kanssa pelaaminen ärsyttää, että mieluummin ilman, kuin kortsun kanssa. Kuitenkin on saanut paljaalla päästellä yli 25 vuotta. Ja sitten palstavänkääjille tiedoksi: Vaimoni on mieluusti syönyt pillereitä, myöhemmin itse halunnut kierukan. Olen ehdottanut vasektomiaa, mutta ei kelpaa, koska kierukka vie kuukautiset, eikä halua niitä enää.
Kukaan ei vielä ole sanallakaan maininnut todellisesti olemassa olevaa, erityisesti naiselle havaittavissa olevaa eroa. /M67v
Sii ei tunnu miehen kalu miltää, ei kortongilla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
No sen verran kumin kanssa pelaaminen ärsyttää, että mieluummin ilman, kuin kortsun kanssa. Kuitenkin on saanut paljaalla päästellä yli 25 vuotta. Ja sitten palstavänkääjille tiedoksi: Vaimoni on mieluusti syönyt pillereitä, myöhemmin itse halunnut kierukan. Olen ehdottanut vasektomiaa, mutta ei kelpaa, koska kierukka vie kuukautiset, eikä halua niitä enää.
Tämä kirja kannattaa lukea: "This Is Your Brain on Birth Control", Sarah Hill. https://www.amazon.de/-/en/Sarah-Hill-ebook/dp/B07MYLLP21/ref=sr_1_1 Hormonaalinen ehkäisy (pilleri tai kierukka) alentaa naisen libidoa, aiheuttaa kuivuutta, lihavuutta ja paljon muuta.
Sanotaanko että parhaimmillaan, jos on esiliekit = suihinotto ollut ilman kumia on päästy sinne liki 80% jos nainen itse aktiivinen ha hyvännäköinen, muuten ollaan siellä max 65-70% ja ei voi yhtään hifistellä eli fiilistellä eli muna sisään ja rynkytystä loppuun, ettei lörpsähdä. Yhden illan jutuissa ja maksullisissa opettelin ottamaan 25mg sinistä, kun kortsuja oli käytössä, sillai se pelitti.
M30+