Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siiderin ystäviä?

Vierailija
02.12.2006 |

Olen löytänyt uuden suosikkini Ecussionista ja nyt nauutiskelen sen kuohuvampaa versiota. Mikä on sinun suosikkisiiderisi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normandialainen siideri on kohtuullista, saa alkosta. Jos käyt Tallinnassa, tsekkaa siellä tarkkaan viinihyllyt isoissa ruokakaupoissa, sieltä saa joitakin ulkolaisia siidereitä mitä ei saa Suomesta. Ja venäläläistä kuoharia halvalla...

Vierailija
2/12 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi valikoima poikkeaa paljon Alkojen ja Markettien välillä. Toisesta Alkosta saa Ecussionia, toisesta ei... Jostain marketista löytyy Stowford Pressin Supreme makua, valtaosasta vain muita (Medium Dry, Dry ja vähäholista). Pari vuotta sitten StowfordPressiä sai metsästää ympäri kaupunkia.

Minä olen mieltynyt noihin brittisiidereihin. Muitakin kyllä aina maistelen, etenkin jos uusia makuja sattuu löytymään. Suomalaisista en juuri tykkää (ovat enimmäkseen sokeroituja ja hiukan käytettyjä mehuja).

AP

Vierailija:

Normandialainen siideri on kohtuullista, saa alkosta. Jos käyt Tallinnassa, tsekkaa siellä tarkkaan viinihyllyt isoissa ruokakaupoissa, sieltä saa joitakin ulkolaisia siidereitä mitä ei saa Suomesta. Ja venäläläistä kuoharia halvalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on kuitenkin muutama hyvä baari, joista löytyy hyviä sidukoita.

Vierailija
4/12 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tilanpuutteen vuoksi heivasin sen viime muutossa pois. Loistavia siidereitä on tullut maisteltua, mm. Ziber, Johnny Jump Up, Scrumpy Supreme, Antoinette, Ruwet, Breton.... Nam, näitä vaan ei saa enää Suomesta!!! Olen suunnitellut tekeväni joskus sellaisen siiderimatkan englantilaiselle siideritehtaalle jopa. Kuka lähtee messiin...

Vierailija
5/12 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgessä Hgissä oon juonut, mutta en oo tullut tarkistaneeksi saako sitä Alkosta (no kaupasta ei ainakaan, koska voltteja tais olla 8).

Vierailija
6/12 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle kelpää ihan hyvin fizzin kuiva omppu tai itseasiassa mikä tahansa kuiva omena siideri ja upciderin pineapple. Enhän minä hienompia osais edes juoda.... Tai edes tiedä tollasia

Vierailija
7/12 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään tummasta omenaisesta sidukasta.

Vierailija
8/12 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta siideriä, mitä tiedän. :)

Vierailija
9/12 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että on vaan melkein aina meidän lähialkosta loppu

Vierailija
10/12 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä leppäkerttu, nimeä en nyt muista

oisko cidrae

Vierailija
11/12 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi 0.75l tuo kuohahtavampi pullo maksaa 3,6¿. Puoli litrainen sekin mielestäni alle 3¿. Eli kotimaisiin verrattuna ihan kohtuuhintaisia. Paljon parempia vain.

Kiva että täältä löytyy muitakin, jotka tykkää " aidoista" sidukoista, eikä pelkästään niistä mustaherukan, päärynän tms makuisista mehuista. Kyllähän niitäkin juo, mutta ei niistä nauti samalla tavalla kuin oikeasta omenaisesta mausta.

AP

Vierailija
12/12 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crowmoor on tän hetken ykkönen. Mielenkiinnosta kyllä Ecussionia aion kokeilla, kunhan joskus Alkoon ehdin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi