Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Oot söpö.
Sinäkin 🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä ihan aidosti vaikutat niin monella kummallisellakin tavalla mun vastinkappaleelta, että tässä on pakko olla jotain. Sä olet mun vakan kansi. Ja tietystihän voi olla, että sä sovit muihinkin vakkoihin, mutta mun vakkaan puolestaan on ollut todella vaikea löytää kantta.
Mikä hänessä sitten on sellaista, että hän on sun vakan kansi?
Fyysinen, henkinen, mentaalinen ja esoteerinen puoli. Lisäksi esivanhempamme ovat hauskasti meidät nimenneet.
Olisi kiva tietää millaista sun perusarki on.💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin huolissani välillä kun en tiedä mitä on meneillään
Kenestä olet?
4s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi sitten maailmani romahti. Sä et tiedä kuinka heikossa hapessa olen ollut
Voimahali kohtalotoverilta! (Oma romahtaminen tapahtui viime kesänä.)
Kiitos. Jospa tulee vielä päivä ettei ei satu enää niin kipeää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun maa järisee, tartun sinuun.
Calissa oisit aina jaloissani kiinni. Kävisi aika raskaaksi.
Calissa = ?
S, oli ihana nähdä tänään viisi kertaa, huomiseen, tuskin maltan odottaa 💖
Vierailija kirjoitti:
Mikä perus arki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun maa järisee, tartun sinuun.
Calissa oisit aina jaloissani kiinni. Kävisi aika raskaaksi.
Calissa = ?
Cali+fornia=Cali
Vierailija kirjoitti:
Suomen yleiskielen kolmanneksi yleisin kirjaimen ja yleisin konsonantin sekä suomen yleiskielen toiseksi yleisimmän kirjalmen nimessään omaava kaipaa sinua.
Suomen yleiskielen yleisimmät kirjaimet olivat ainakin mun lukiovuosina AITNES. Emme siis tunne sun kanssa.
Rakas Audrey, vieläkin olet ajatuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Meillä molemmilla on ihailijoita, mutta kukahan meitä trollaa ja koettaa hiekoittaa. Joku yhteisistä tutuista tietysti, vaan ainakaan minä en ole koskaan puhunut kenellekään mitään. Ehkä joku on arvannut tai olet puhunut jollekin.
En mäkään. Mutta en mä pysty sitä piilottamaankaan, miten sinua katson.
Vierailija kirjoitti:
Oon niin huolissani välillä kun en tiedä mitä on meneillään
Etkä koskaan kysy.
Tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan? 🖤
Vierailija kirjoitti:
Suomen yleiskielen kolmanneksi yleisin kirjaimen ja yleisin konsonantin sekä suomen yleiskielen toiseksi yleisimmän kirjalmen nimessään omaava kaipaa sinua.
Kyllä hän jotain miestä kaipaa, mutta ei minua. Hän vihaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä ihan aidosti vaikutat niin monella kummallisellakin tavalla mun vastinkappaleelta, että tässä on pakko olla jotain. Sä olet mun vakan kansi. Ja tietystihän voi olla, että sä sovit muihinkin vakkoihin, mutta mun vakkaan puolestaan on ollut todella vaikea löytää kantta.
Fyysinen, henkinen, mentaalinen ja esoteerinen puoli. Lisäksi esivanhempamme ovat hauskasti meidät nimenneet.
Eikös nimi tule yleensä vanhemmilta, mitenkäs teidän tapauksessa esivanhemmat ovat ovat sen antaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin? Kyselen, koska yhden tutun kanssa on erikoiset sukunimet melkein kuin samasta muotista. Tyyliä Niitty ja Lääkky
Vierailija kirjoitti:
Rakas Audrey, vieläkin olet ajatuksissani.
Always & forever
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä perus arki?
Luin persarki, palstasyndroomaa... Eri