Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä veisin hänet pieneen kylään 140 kilometrin päähän, missä nauttisimme saariston rauhasta. Kävisimme syömässä mun lemppariravintolassa ja tutustuttaisiin toisiimme livemusiikin soidessa taustalla.
No ehtisitte tutustua aika paljon jo matkalla, pari tuntiahan tonne ajais
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen istunut kanssasi kiltisti sohvalla. Muistatko?
Muistan. Kaipaat P:tä. Eikö?
En.
No ketä sitten? Alkukirjain!
Niinpä. Vaadimme kirjaimia ja tunnisteita!
Höh. Kerroin jo, että J-miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moitsu Hanna! <3
Mitäs sulla mielessä?
Mitäs mulla.... sinä nyt ainakin. Toimit hyvin stressiä lieventävänä asiana tässä oravanpyörässä. 😄 Vaikee olla super äkäinen vaikka vetuttaa nyt ainakin pari asiaa. Kiitos sulle siitä. Mitäs sulla aurinkoinen? Mikä meno?
Lehmän hermot ja rautainen luonne. Muutoin ei kestäisi. Analyyttinen , looginen, realistinen. Aina järkevä ja tosiasioihin tukeutuva.
Ja ne pienet hetket, kun maalailee haaveet pilviin. Tuulen muotoiltaviksi, ennen kuin kukaan niitä havaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä veisin hänet pieneen kylään 140 kilometrin päähän, missä nauttisimme saariston rauhasta. Kävisimme syömässä mun lemppariravintolassa ja tutustuttaisiin toisiimme livemusiikin soidessa taustalla.
🥰
Et kertonut kaipaatko naista vai miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä lempeälle miehelle💙.
Sinunlaisia on harvassa.
T. 💎💎💎💎Lempeä sängyssä vai miten?
Luonteelta. Elämä ei ole pelkkää sängyssä olemista ja peiton heilutusta!
Minkälainen on lempeä luonne?
Pitkämielinen, rauhallinen, pehmeä ääni, rakastava, ystävällinen.
Muun muassa nämä
Terkuin sivusta
Vierailija kirjoitti:
Saisinko klassillista musiikkia iltaan? 😻
Olisinpa luonasi, laulaisin iltasi tähtihin. Päälle kuuntelisimme vaikkapa Respighiä ja Bachia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiesten pitäisi muistaa, että " hääyö voi olla naisille pelottava kokemus" ja käyttäytyä sen mukaan.
Palstanaisten pitäisi muistaa, ettei kaikki miehet välttämättä halua naimisiin.
Herrasmiehet haluaa ja lähestyvät naista vain aidosta rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Just näin! Tänne ei tulla panttaamaan tärkeitä tietoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Höh. Kerroin jo, että J-miestä.
Et ole kertonut sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Afrikassa on aloittanut halauspalvelu, jossa voi kotiin tilata halaajan. Halaushetki kestää 1,5 h vähintään. Perustaja oli huomannut että halaaminen puolison kanssa vähentää stressiä. Daa.
Kauanko niillä kestää Etelä-Afrikasta tulla Suomeen? Pitääkö maksaa matkat?
Siellä yksi kerta maksaa n. 40€. Mitenkähän lie vastaava palvelu täällä menestyisi. Halaajia menehtyisi mustasukkaisten exien ja nyxien toimesta, muutamaa halaajaa syytettäisiin ahdistelusta, halaaminen johtaisi muutamassa tapauksessa seksiin minkä takia koko halausbisnes sekoitettaisiin seuralaispalveluihin.
Mieluusti olisin ollut paikalla jos aika ei olisi nyt näin kortilla, mutta vain sun tähtesi sinne olisin tullut, en heidän.
Mua vaivaa edelleen, kun oot jollain tavalla oudon hiljainen. Että suutuitko oikeasti. Tuumasitko että jos kerran vedän sun kertomisista johtopäätöksiä, että ollaan erilaisia, niin ei sitten kerrota enää mitään. Vai ootkohan vain tuumannut, että oon kyllä tosi nössö. Kun et kai sä nyt oo siitäkään voinut loukkaantua, jos olen kuvitellut sun olleen suosittu. Mutta ehkä ymmärsin sitten jotain ainakin ihan väärin. Toivottavasti et ymmärtänyt niin, että en haluakaan enää nähdä. Kyllä mä haluan edelleen nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä en kyllä ymmärrä: ”Antaudu harvoin ja vastentahtoisesti”, kuului Smythersin tärkein neuvo. ”Muuten säädyllinen avioliitto voi muuttua orgiaksi!”
Hän ei ollut oikeassa, siksi sillä ei kannata vaivata enempää päätään.
Vierailija kirjoitti:
Tätä en kyllä ymmärrä: ”Antaudu harvoin ja vastentahtoisesti”, kuului Smythersin tärkein neuvo. ”Muuten säädyllinen avioliitto voi muuttua orgiaksi!”
Me emme kysy Smythersiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ollut oikeassa, siksi sillä ei kannata vaivata enempää päätään.
Aihealue kyllä kiinnostaa.
Minäkin otin useamman kerran kaivattuuni yhteyttä, mutta hän ei koskaan vastannut viesteihini. Kokisin ahdisteluksi, jos vielä kertaakaan ottaisin yhteyden, joten en enää ikinä tule olemaan hänen suuntaansa mitenkään yhteyksissä. Sivusta.