Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Yhdessä aamun viestissä oli jotain puhetta postista, mitä siihen pitää laittaa.... Tervetuloa-kutsua odottelen edelleen 🤗
Ei sitte multa tänään mitään.
Täällä mä oon, kun joku joskus tässä. Kyseli. En saanut kaivattuani. On kuitenkin mulle kovasti rakas.
-vinttis
Mökkielämää. Elämän onnea ja kesä 🌻!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ihaninta kaivatussa?
Aitous, suloisuus. Hän näyttää niin syliini sopivalta.
Se tunne, kun sydän sanoo hänen olevan ainutlaatuinen.Unelmien nainen? Ansku? Suvi?
Unelmieni nainen 💕
Eikä multa. Ihan turhaan sä täällä oikeastaan käyt, en mä tänne mitään jaksa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos yleensä lähes aina kävis niin, että kun ehdottaisitte kaivatullenne ulkoilua säätietoja katsomatta, niin sattuisikin huono ilma just silloin. Niin ottaisitteko sen jo jonkinlaisena merkkinä?
Onpas typerää. Me mentäis nauttimaan sateesta ja ukkosesta.
Vierailija kirjoitti:
Eikä multa. Ihan turhaan sä täällä oikeastaan käyt, en mä tänne mitään jaksa kirjoittaa.
Hyvin tuo tuntuu sulta sujuvan.
Vierailija kirjoitti:
Jos yleensä lähes aina kävis niin, että kun ehdottaisitte kaivatullenne ulkoilua säätietoja katsomatta, niin sattuisikin huono ilma just silloin. Niin ottaisitteko sen jo jonkinlaisena merkkinä?
Kyllä, katsoisin sen suotuisana merkkinä jumalilta, jos olisin ulkoilemassa kaivatun kanssa kesähelteillä ja sitten yhtäkkiä tulisi sadekuuro, joka kastelisi hänen t-paitansa läpimäräksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, katsoisin sen suotuisana merkkinä jumalilta, jos olisin ulkoilemassa kaivatun kanssa kesähelteillä ja sitten yhtäkkiä tulisi sadekuuro, joka kastelisi hänen t-paitansa läpimäräksi.
Ohhhhh Mr. Märkäpaita rintakehänsä kanssa ja nännitkin luultavasti kovana kun vettä päällä
Vierailija kirjoitti:
Meinaakko, että olis heinälatokelit?
Olipa kyllä harvinaisen pöljä päivän eka viesti ketjuun, vaikka itse sanonkin xD
nainen on lämpimän kosketuksen puutteessa mutta mies ei rohkene ja niin se elämä jatkuu eikä kukaan saa tarvitsemaansa voi harmi
Ihana, seksikäs Olivia <3
Kun me pian nähdään, haluan sut syliini: silittää ja helliä tuntikausia.
Keitän sulle teetä, leivon muffinseja ja hieron jalat.
Vierailija kirjoitti:
Sama!
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä oon sulle?
Tällä hetkellä 14 kirjainta tai neljä sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Nauti nyt niin kauan kuin kestää.
Vierailija kirjoitti:
Onnea, jos saa viettää sen kaivattunsa kanssa. Ei vaan suotu kaikille.
Kuka lie 🥰