Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
13721/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit rutistettavan söpö tänään. 🥰😘

Vierailija
13722/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten komea ja ihanamman oloinen ilmastointimies! 😍 Heti sain viekkaamman hymyn ovella, harvinaista herkkua! Perkele! Hän oli myös kohtelias, mukava ja loppua kohden yllättävän rento. Tulee ensi viikolla uudestaan. Toivottavasti olisin hieman kauniimman näköisenä. 😂 Ai että miten ihanaa...!!! Saa ta na...!!! 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13723/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet suistanut elämäni raiteiltaan, en tiedä, mitä teen

En minäkään. Yhteys katkennut, mutta tunteet mitä heräsi eivät vain suostu hiipumaan. Itkettää ja surettaa.

-mies sivusta

Mutta onko oikeasti yhteys katkennut? Etkö voisi laittaa itseäsi vähän likoon ja jatkaa siitä mikä jäi kesken? Minäkin kärvistelen tuskallisessa kaipuussa, ruoka ei maistu ja nukkuminen on vaikeaa. Tunnustelin tilannetta ja koen, etten voi tehdä tyylikkäästi enempää. Pallo on toisella osapuolella. Olisin ikionnellinen jos joku "tikusta asiaa&qupt;-juttu tipahtaisi laatikkoon.

T nainen sivusta

Niin kauan kun olet naimisissa, en tee aloitetta

T. mies sivusta

Ei sen tarvitse olla mikään sellainen "aloite". Meillä olisi paljon juteltavaa. Aloitteen keskusteluun voisit tehdä. Ilahtuisin.

T nainen sivusta

Mistä haluat jutella?

Jatkaa niistä mihin jäätiin. Oli monta kiinnostavaa juttua.

Milloin tää keskustelu oli? Mä oon jutellut viime vuoden puolella hänen kanssaan vähän syvällisemmin

Nuo keskustelut oli tämän vuoden puolella, ei kovinkaan kauan sitten.

Vierailija
13724/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten pohdin elämääni ja päätin tehdä listan niistä piirteistä, joita unelmakumppaniltani toivoisin. En uskonut sellaista ihmistä olevan olemassakaan ja lähinnä peilasin tuntemiani miehiä sitä vasten, miettien mistä voisi luopua ja mikä on oikeasti tärkeää. Sitten sä tupsahdit yllättäen elämääni. Mitä susta tiedän, ei listallani ollut mitään, mikä ei sinuun sopisi. Siksi mun on ehkä niin vaikea päästää irti siitä ajatuksesta, että sä voisit olla Se Oikea.

Kuulostaa satumaiselta jotenkin, unelmien mies tulee yhtäkkiä elämään, kuten joku prinssi 👑

Mitä mies mahtaa ajatella sinusta, oletkohan sinä hänelle noita samoja kuin hän on sinulle?

Vierailija
13725/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta

Eräälle

Liian

Ihanalle

💕💕

Ikävä. Nähtäispä.

Ihan samaa mieltä, kaikista paras nainen. Ihana radioääni, selkeä artikulointi ja ihastuttava nauru. Voisin Helin ääntä kuunnella aamusta iltaan, myös yöllä. 💕💖

Vierailija
13726/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsin mies sen kohteliaaksi torjumiseksi. Korjaa jos olen väärässä.

Ai minkä?

Käymämme keskustelun. Hän kohteliaasti torjui? Tai sitten vaan oli varovainen ja suojeli itseään. Joka tapauksessa en uskalla enää jatkaa.

Vierailija
13727/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien kumppani ja unelmien parisuhde harvemmin taitaa mahtua samaan pakettiin.

Vierailija
13728/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet suistanut elämäni raiteiltaan, en tiedä, mitä teen

En minäkään. Yhteys katkennut, mutta tunteet mitä heräsi eivät vain suostu hiipumaan. Itkettää ja surettaa.

-mies sivusta

Mutta onko oikeasti yhteys katkennut? Etkö voisi laittaa itseäsi vähän likoon ja jatkaa siitä mikä jäi kesken? Minäkin kärvistelen tuskallisessa kaipuussa, ruoka ei maistu ja nukkuminen on vaikeaa. Tunnustelin tilannetta ja koen, etten voi tehdä tyylikkäästi enempää. Pallo on toisella osapuolella. Olisin ikionnellinen jos joku "tikusta asiaa&qupt;-juttu tipahtaisi laatikkoon.

T nainen sivusta

Niin kauan kun olet naimisissa, en tee aloitetta

T. mies sivusta

Ei sen tarvitse olla mikään sellainen "aloite". Meillä olisi paljon juteltavaa. Aloitteen keskusteluun voisit tehdä. Ilahtuisin.

T nainen sivusta

Mistä haluat jutella?

Jatkaa niistä mihin jäätiin. Oli monta kiinnostavaa juttua.

Milloin tää keskustelu oli? Mä oon jutellut viime vuoden puolella hänen kanssaan vähän syvällisemmin

Nuo keskustelut oli tämän vuoden puolella, ei kovinkaan kauan sitten.

No eikö tuosta sitten ole helppo jatkaa?

Toinen sivusta

Vierailija
13729/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa voinut istua sinun syliin siinä. 😳🥰😘

Vierailija
13730/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit rutistettavan söpö tänään. 🥰😘

Missäpä näit?

Vierailija
13731/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta

Eräälle

Liian

Ihanalle

💕💕

Ikävä. Nähtäispä.

Ihan samaa mieltä, kaikista paras nainen. Ihana radioääni, selkeä artikulointi ja ihastuttava nauru. Voisin Helin ääntä kuunnella aamusta iltaan, myös yöllä. 💕💖

Kuuletko sitä ääntä jossain?

Vierailija
13732/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten pohdin elämääni ja päätin tehdä listan niistä piirteistä, joita unelmakumppaniltani toivoisin. En uskonut sellaista ihmistä olevan olemassakaan ja lähinnä peilasin tuntemiani miehiä sitä vasten, miettien mistä voisi luopua ja mikä on oikeasti tärkeää. Sitten sä tupsahdit yllättäen elämääni. Mitä susta tiedän, ei listallani ollut mitään, mikä ei sinuun sopisi. Siksi mun on ehkä niin vaikea päästää irti siitä ajatuksesta, että sä voisit olla Se Oikea.

Mitä siihen listaan kuuluu?

Vierailija
13733/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta

Eräälle

Liian

Ihanalle

💕💕

Ikävä. Nähtäispä.

Miks kaikki täällä kaipaa Heliä? Jossain piilottelee joku Heli joka on tyyliin miss Universum?

Vierailija
13734/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mies laskeudut meidän tasolle? Sinua ei ole näkynyt pitkään aikaa. Aika kova ikävä. Vaikka eihän sitä nyt sovi näyttää.

Vierailija
13735/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku antaa mun kaipaukselle jo niskalaukauksen? Ite en oo onnistunut. Ja selvennyksenä tarkoitan tässä tunnetta, en kaivattua sentään.

Ootko kaiken toivon jo menettänyt?

No just kun en oo. Se pieni toivon ripe ei anna rauhaa, vaikka kertoimet onkin naurettavat.

Elämä kuljettaa joskus ihmeellisiä polkuja. Niin kauan kun on elämää, on myös toivoa. Tämä kannattaa muistaa.

Vierailija
13736/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsin mies sen kohteliaaksi torjumiseksi. Korjaa jos olen väärässä.

Ai minkä?

Käymämme keskustelun. Hän kohteliaasti torjui? Tai sitten vaan oli varovainen ja suojeli itseään. Joka tapauksessa en uskalla enää jatkaa.

Minä ainakin olen tällaisissa hyvin varovainen mutta vaikea sanoa sovinko tapaukseesi, kun et siitä enempää kerro. En ole suoraan torjunut mutta ollut varmasti pidättyväinen jotta en tulkitsisi väärin tai innostuisi turhasta. Eikä sitten olekaan tullut jatkoa eli olen ajatellut olleeni oikeassa

Vierailija
13737/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta

Eräälle

Liian

Ihanalle

💕💕

Ikävä. Nähtäispä.

Miks kaikki täällä kaipaa Heliä? Jossain piilottelee joku Heli joka on tyyliin miss Universum?

Melkein, instabeibe se on, joten ei nyt kovin piilossa.

Vierailija
13738/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta

Eräälle

Liian

Ihanalle

💕💕

Ikävä. Nähtäispä.

Kaipaatko muuta hänessä kuin hänen ääntään?

Vierailija
13739/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmien kumppani ja unelmien parisuhde harvemmin taitaa mahtua samaan pakettiin.

Kyllä se joskus mahtuu. Silloin ollaan Taivaan esikartanossa.

Vierailija
13740/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näittekö Helin kanssa tänään?

Ketju on lukittu.