Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltinnäköinen nainen, semmoinen ystävällisen suloinen
- kaivon pohjalta vähän haikeana
Miksi haikeana?
No ehkä mustasukkainen kuvaa tunnetilaa paremmin
Miksi mustis?
Koska lööv.
Anteeksi, että en ymmärrä miehen mustasukkaisuutta, joka ei edes itse ilmaise haluaan viettää aikaa naisen kanssa.
Kuvittelee koko he, että naiset osaa lukea heidän ajatukset?
Sivusta naiselta
Onko kaivattusi gold digger?
Se on kyl automaattinen töörnohvi jos fanittaa fanaattisesti jotain urheilujoukkuetta, sillon se on ikään kuin uskonto ja kertoo huonoa tuollanen yhtälö. Jonkun pikku paikkakunnan oman joukkueen fanitus menköön, ainoastaan sympaattista.
G huvin vuoksi: kumpaa ruokaa ottaisit?
A) paistettua lohta, uusia perunoita+lisäkkeet
B) pihvi, valkosipuliperunat ja kauden vihanneksia höyrytettynä
C) en kumpaakaan, olen paleovegaani
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kävisi noista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä tulee vastaan ihmisiä, jotka tallentuu ikuisiksi ajoiksi sydämeen. Heitä ei unohda, vaikka vuodet ja vuosikymmenet vierii. Joskus kun näkee tällaisen ihmisen omassa unessa niin herää niin onnellisena, että sai pienen hetken palata menneeseen.
Mulle sellainen oli nuoruuteni salainen kaukorakkaus Heli, jonka veroista ei ole toista tullut vastaan. Kaunein ja seksikkäin, vuosikymmenienkin jälkeen muisteltuna. Eräs mies täältä jostain.
Missä päin maata?
Vierailija kirjoitti:
En syö paistettua lohta, ja muukin kuulostaa tylsältä. Jäisi tällä kertaa välistä.
Ai sä kaipaat Heliä. Tämä selittääkin kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Ai sä kaipaat Heliä. Tämä selittääkin kaiken.
Ja pidät häntä seksikkäimpänä ja kauneimpana kuin ketään. Eipä siihen sydämeesi silloin ketään muuta mahdu.
Vierailija kirjoitti:
B
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viina on viisasten juoma, ei sovi mulle
Hyvä kun oivalsit. Pysy pois viinaksien luota!!!! Tee vahva päätös.
Mitä tilalle?
Selvä pää, raittius.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi gold digger?
Ei vaan gold dick.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sille mitään voi jos suhteessa olevalle tuleekin tunteita toista henkilöä kohtaan. Sellaista se on. Kun rauhassa odottaa aikansa, niin kyllä ne siitä tasaantuu. Toivottavasti.
En alentuisi tuollaiseen. Sehän kertoo että häntä kiinnostaa joku muu? Oletko tyhmä?
No älä alennu?
Ei se että tunteet herää jotain muuta kohtaan vielä tarkoita, että mitään tarvitsee tapahtua.
Tuskin sinäkään olet immuuni tuollaiselle vaikka olisit suhteessa. Tietysti sanot niin, mutta epäilen. Kaikki ollaan ihmisiä. Oikea ihminen, oikeassa tilanteessa osuu kohdalle...
En kyllä alentuisi ikinä. Sinä sekoitat kaksi asiaa tekstissäsi äläkä myöskään oleta minusta asioita. Saat alistua miten alas haluat, itsehän sinä sen onneksi teet.
Osui herkkään? Kuten sanoin, helppo sanoa ettei itse toimisi noin, etenkin jos ei ole suhdetta alla. Ehkä koskaan ollutkaan. Kyse ei ole edes siitä että menisi ja pettäisi, vaan että tuntisi jotain toista kuin kumppaniaan kohtaan.
Yhtälailla sinä oletat että minä menisin ja pettäisin heti kun tilanne koittaa.
"Jos voittaisin lotossa niin antaisin kyllä suurimman osan hyväntekeväisyyteen, olenhan niin hyvä ihminen"
Etkö keksinyt parempaa? Osuiko herkkään? Mulla ei ole sellaisia kuin sinulla, olen terve ihminen.
Lue mitä juuri kirjoitit, siinähän se taas on oikein leväällään sekin.
Sinulla ei ole vieläkään minkäänlaista argumenttia sanomaani vastaan, vaan sinun pitää mennä henkilökohtaisuuksiin ja sanoa etten ole terve. Aivan kuin tunteminen ei olisi tervettä?
Tunteilleen ei mitään mahda, ellei ole 24/7 jonkin lääkekoktailin vaikutuksen alaisena.
Älä sitten aloita v i t tuilemalla heti kättelyssä äläkä syytä minua. En tarvinnut vasta-argumenttia sinua kohtaan kun minulla oli ihan asiaa. Se meni sinulta ohi koska otit heti itseesi. Sössön sössön.
Kun joku kirjoittaa tai sanoo 'sössön sössön', ei muuta tarvitse koskaan lukeakaan. Kertoo ajattelun, argumentoinnin ja kypsyyden suhteen ihan kaiken tarvittavan. Sivusta
Se on sivullisille myös tyhjentävä vastaus siihen, miksei kyseisen henkilön ihmissuhteet ole onnistuneet irl.
Ottiko sopivasti koville taas? Ei katsopas yksin voi tehdä kaikkea. Älkää nyt toisten elämiin jääkö kiinni vaan hoitakaa omia haavojanne että paranette! Ehkä.
Sitten kun nähdään joskus, mulle on varattu illan viimeinen hidas sun kaa. <3 n>m
Vierailija kirjoitti:
Onneksi et tiedä, että mulla on näitä tunteita sua kohtaan. Tosin aavistat kyllä jotakin...
Sano hei suoraan sille IRL. Ei se täältä mene eteenpäin. Et ole riittävän kadehdittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi lempo viikonloppukännääjiä. Olen ollut monta vuotta ne selvinpäin.
Voisihan sitä kännätä viikollakin ja olla darrassa töissä.
Ei sovi kaikkien, eikä varsinkaan minun, pirtaan.
Hieno sana pirta, keneltä kuulit? 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on lapsia.
Kaikki ovat joidenkin lapsia. Vauvasta vaariin. Sinäkin olet vanhempiesi lapsi.
Tällä kertaa terveiseni lähtevät vanhemmilleni, joista toinen on jo Tuonelan joen ylittänyt.
Osanotto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi et tiedä, että mulla on näitä tunteita sua kohtaan. Tosin aavistat kyllä jotakin...
Sano hei suoraan sille IRL. Ei se täältä mene eteenpäin. Et ole riittävän kadehdittava.
Juuri sanoi haluavansa pitää omana tietonaan. Sivu
Miten niin aavistan sinun tunteet?
Eri
Tämä tilanne vähän täällä nyt. Mutta kun sille rakkaudelle ei voi mitään. Jalat menee veteläksi kun näkee sen toisen jossain.
Eri