Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tunnustanut tunteensa kaivatulle. Miten kävi?
Näpeille tuli. Ihastuminen vain yksipuolista, siksi jouduinkin tänne tunteita vuodattamaan.
No ainakaan ei pidä enää arpoa. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Meni seki tsäänssi
Eih
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy, missä vene?
Saareenko matkalla?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut vain ihan ok-naisia toistaseks. n-n. Ehkä oon tyytynyt liian vähään ja valinnut väärin.
Mun ensirakkaus oli tosi kuuma blondi, jonka kanssa jaettiin myös molempien ensisuudelma. Hän oli mun lapsuuden ajan paras kaveri, kaikin puolin huikea tyyppi ja varmaan ainoa ihminen, jota oikeasti olen rakastanut.
Muuten olen kyllä pussaillut sinne tänne. Seksiä taas on ollut vain miesten kanssa, eikä siinä ole ollut kehumista. Seurustellut en ole oikeastaan koskaan, varmaan siksi, kun ei kukaan pääse tota mun lapsuuden ajan ihastusta lähellekään. Rima on siis liian korkealla.
Täälläkin kaipaan pelkkää mielikuvaa.
Vierailija kirjoitti:
🌴🌴~~~~~~~~~~~~~~~~~~~🌴🌴🌴
Tässä oli purjevene aalloilla mut sekin oli kielletty😂😑
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan oikeaa henkilöä.
Millanen hän sit on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan oikeaa henkilöä.
Millanen hän sit on?
Hän ei ole mielikuvituksen tuotetta eikä pelkkä mielikuva. Nähtiin tänään parin päivän tauon jälkeen töissä, muttei juteltu. Huomenta sanottiin.
(Vihreätakkiselle miehelle terveiset pinkin väriseltä naiselta.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut vain ihan ok-naisia toistaseks. n-n. Ehkä oon tyytynyt liian vähään ja valinnut väärin.
Mun ensirakkaus oli tosi kuuma blondi, jonka kanssa jaettiin myös molempien ensisuudelma. Hän oli mun lapsuuden ajan paras kaveri, kaikin puolin huikea tyyppi ja varmaan ainoa ihminen, jota oikeasti olen rakastanut.
Muuten olen kyllä pussaillut sinne tänne. Seksiä taas on ollut vain miesten kanssa, eikä siinä ole ollut kehumista. Seurustellut en ole oikeastaan koskaan, varmaan siksi, kun ei kukaan pääse tota mun lapsuuden ajan ihastusta lähellekään. Rima on siis liian korkealla.Täälläkin kaipaan pelkkää mielikuvaa.
Periaatteessa mul on sama ongelma, rima on liian korkealla/en ihastu helposti. Täytys sekä ulkonäkö, luonne ja elämänasenne natsata että ihastuis. Tyrkyllä olis kaikenlaista mistä en oo kiinnostunut.
Jäi epäselväksi, mitä koet yöaikaan? Joku oli poistanut viestiketjun loppupään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan oikeaa henkilöä.
Millanen hän sit on?
Hän ei ole mielikuvituksen tuotetta eikä pelkkä mielikuva. Nähtiin tänään parin päivän tauon jälkeen töissä, muttei juteltu. Huomenta sanottiin.
(Vihreätakkiselle miehelle terveiset pinkin väriseltä naiselta.)
Tunnetko hänet oikeasti hyvin? Mikäli et, kyseessä nimenomaan on mielikuvaan ihastuminen. Sivusta
Näpeille tuli. Ihastuminen vain yksipuolista, siksi jouduinkin tänne tunteita vuodattamaan.