Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

9441/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asiat olisi menneet toisin, olisin oppinut kaiken tarvittavan sinusta jo. Tietäisin tasan tarkkaa mitä tehdä ja mistä koskea, että kiemurtelisit nautinnosta.

Ne olisivat menneet toisin, jos olisit halunnut niiden menevän toisin. Ei se mistään mystisestä maailman tahdosta tai jumalolennosta ollut koskaan kiinni. Et tahtonut sittenkään olla vapaa ennen kuin oltaisiin katsottu mihin meistä olisi ollut. Toiseksi naiseksi tai rakastajattareksi en lähde. Sen verran pitää olla itsearvostusta.

Vierailija
9442/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runoseppo

Melkein siis Seppo

Runonsa raapustaa

Vaaroja kaihtamatta

Kynäänsä suojelee

Sormenpäät musteessa

Seppo on nosteessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9443/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kaikille hyviä muistijälkiä

tästä päivästä.

Kaivatulle tietysti eniten.

🍀

Vierailija
9444/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaiken. Osoitin hämelle tukeni. Kuvittelet olevasi ainoa haavoitettu. Ehkä oikeutettu. Sinulla ei ole aavistustakaan, mitä kaikkea hän on kohdannut. Ei ole myöhäistä kasvaa tuossakaan iässä.

Vierailija
9445/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kaiken. Osoitin hämelle tukeni. Kuvittelet olevasi ainoa haavoitettu. Ehkä oikeutettu. Sinulla ei ole aavistustakaan, mitä kaikkea hän on kohdannut. Ei ole myöhäistä kasvaa tuossakaan iässä.

Nuo "sinulla ei ole aavistustakaan, mitä kaikkea hän on kohdannut" -jutut ovat täyttä ripulipaskaa. Ei kai nyt voi ollakaan aavistusta, jos typerys ei avaa suutaan ja kakaise ulos, että mistä se kenkuli oikein puristaa. Jos sitten ihmiset eivät sitä tiedä eivätkä pysty huomioimaan toiminnassaan suhteessa häneen, niin se on sitten ihan hänen oma vikansa.

Vierailija
9446/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mitä mainion lisä minun elämääni, vaikkei suhde ehkä olisikaan se juttu.

Vierailija
9447/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset lähettelee tälläsiä jossain anonyymilla foorumilla. Se "kaikki" on varmaan myös poimittu ja "tunnisteltu" täältä sekä oman pään tuotoksista?

Vierailija
9448/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä on ollut ohi jo jonkun aikaa ja asia on tosiaan käsitelty loppuun, olen sanonut kaiken mikä jäi vaivaamaan. Sä et ymmärtänyt, ja kuvittelet tietäväsi mitä minä ymmärrän/en ymmärrä. Joka tapauksessa nyt tää oli tässä, jatkot saat pitää itse missä haluat.

Vierailija
9449/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et edes tajunnut mistä oli kyse.

En tajunnut, myönnän. Voidaanko ottaa uusiksi viimeinen 3kk?

Haluaisin myös. Tekisin kyllä asioita hieman toisin, mutta kuitenkin... Sivusta

Mitä tekisit toisin? 🤔😌

Vierailija
9450/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintolisiä ja vinkuleluja saa kaupasta.

Minun ja hänen älykkyyttä löytyy harvalta. Huomaan, että vinkuleluja näköjään löytyy myös palstalta. En kaipaa sua.

Vierailija
9451/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua L 🧡

T

Vierailija
9452/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa mitään vaikka ihminen olis skitso, jos on tarpeeksi hyvässä asemassa hiekkalaatikkoleikkeineen niin kaikki menee läpi ja luuserit saa pudota. Eihän mulla tarpeeksi pskaa vielä ollutkaan. Just tän takia välttelin sua

Vierailija
9453/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja ajatuksia. Olen todella onnellinen siitä, että hän tuli, yllättäen ja pyytämättä, elämääni vuoden alussa. On niin monia tapoja olla jollekin tärkeä eikä romanttinen suhde ole niistä ehkä edes se tärkein.

Vierailija
9454/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt viittaa mihinkään säälittäviin yritelmiini jotka ovat omaa syytäni, vaan suhun ja tukijoukkoihisi. No, he lvetin hyvää loppuelämää vaan kermaprse.

Vierailija
9455/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa mitään vaikka ihminen olis skitso, jos on tarpeeksi hyvässä asemassa hiekkalaatikkoleikkeineen niin kaikki menee läpi ja luuserit saa pudota. Eihän mulla tarpeeksi pskaa vielä ollutkaan. Just tän takia välttelin sua

Huomaa missä sun ongelmat on. Terapia auttais.

Vierailija
9456/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi ehkä eniten kaipaan ihmistä, jonka kanssa voisin jutella aamuun asti.

Vierailija
9457/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol ihastuitko poliitikkoon? Niissä kuvioissa polttaa herkästi näppinsä.

Vierailija
9458/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mut se ei toimi noin. Sun tekemiset eivät ole riippuvaisia muiden tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.

Siinä tilanteessa ois ollut, jos hän ois yrittänyt sitkeämmin tutustua jne, mut joo olin tosi nuori ja varmaan molemmille vähän hankala tilanne.

Itse oon miettinyt viime aikoina tosi paljon elämäni kulkua ja varsinkin yhtä ihmistä kaukaa menneisyydestä. Mitä jos asiat olis menneet toisin. Tuntuu että se oli niin pienestä kiinni, oli jotain hapuilevia yrityksiä, paljonkin tunteita ja pieniä pettymyksiä, jotka sitten saivat valitsemaan toisen suunnan. Ja ujous ja epävarmuus siihen päälle.

Nykyisin ajattelen että me oltaisiin voitu olla match in heaven.

Vierailija
9459/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teillä olisi toistenne elämään lisättävää? Mitä tarkalleen ottaen kaipaat häneltä/-stä, oletko miettinyt?

Minäkin nimittäin mietin usein noin, että haluaisin hengailla kaivattuni kanssa ihan pelkältä kaveripohjalta, mutta sitten taas välillä tuntuu, ettei meillä ehkä olisi siihenkään edellytyksiä. Olemme tosi erilaiset ja viihdymme ihan erilaisten ihmisten seurassa. Työn lisäksi meitä ei yhdistä yhtään mikään.

Ammatillisesti meillä tosin natsannee ihan ok, siis aina silloin, kun jompikumpi ei ole toisen mielestä äärimmäisen ärsyttävä.

Vierailija
9460/27486 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olisitpa valmis keskustelemaan.

Ketju on lukittu.