Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Mammat puurolle, niinku olis jo.
Ehdin juuri syödä kaurapuuroa, puolukoita, pellavansiemeniä ja raejuustoa.
Vapaalla syön ateria väärässä järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä yhtä henkilöä, ota jo esto pois! Pliis! 🙃
Mitä tekisit jos esto poistuisi?
Vaikea sanoa ennalta. Ei siis ollut mitään suunnitelmaa, kunhan nyt kirjoitin tänne! Varmaan moikuttelisin vain! 🙃
Onneksi hänellä on paljon ihailijoita, niin saa huomiota, vaikka minä en sitä anna.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi hänellä on paljon ihailijoita, niin saa huomiota, vaikka minä en sitä anna.
Ei se tarkoita että se vaihtoehto tyydyttää häntä kuitenkaan. Älä ajattele sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi "onneksi"? Miksi sinulle on tärkeää että hän saa huomiota?
Jaahasjaahas. Ei näy, ei kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi "onneksi"? Miksi sinulle on tärkeää että hän saa huomiota?
Ei kun häntä ottaa päähän se että se hän saa huomiota anyway.
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti ajateltu😊. Oikeasti haluan vain yhdeltä mieheltä huomiota. Ja sitä, että hän käyttää aikaansa minuun.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti ajateltu😊. Oikeasti haluan vain yhdeltä mieheltä huomiota. Ja sitä, että hän käyttää aikaansa minuun.
Sivusta naiselta
Olit siis ap? Tottakai mutta älä kadehdi turhanpäiten vaan ole hänestä ylpeä. Se että saa huomiota ei tarkoita että se olisi sinulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa tehdessä pohdiskelin mahdollisuutta, että mitä jos viimeaikojen harhat eivät olisikaan harhoja, vaan hän oikeasti kaipaisi minua. En tiedä, jotenkin vaikea uskoa, mutta ei se tietty missään nimessä mahdotonta olisi, luonnossa varmaan kukaan uskoisi että kirjoittelisin täällä.
"Onpa jännä..." tason juttuja kyllä tullut.
Kalamies
No ainakin minä kaipaan kohta jo hulluuden partaalla yhtä "kalamiestä", kalastelevaa miestä. Viestiyhteyskin on mutta en voi ottaa asiaa puheeksi. Siksi täällä päästelemässä höyryjä. Toinen vaihtoehto olisi sekoaminen.
Kuten pari sivua sitten, ja joskus aiemminkin vastasin tiedusteluun nimimerkistäni, hänen ja minun tapaukseen ei liity kalastelua.
Onnea sen oikean kalamiehen haavittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa tehdessä pohdiskelin mahdollisuutta, että mitä jos viimeaikojen harhat eivät olisikaan harhoja, vaan hän oikeasti kaipaisi minua. En tiedä, jotenkin vaikea uskoa, mutta ei se tietty missään nimessä mahdotonta olisi, luonnossa varmaan kukaan uskoisi että kirjoittelisin täällä.
"Onpa jännä..." tason juttuja kyllä tullut.
Kalamies
Verkkohan on täynnä! Sen kun vetelee rantaan. Mutta missä rannalla se selvitellään?
Iltapäivän helliä halauksia ja lentosuukkoja mun unelmieni naiselle 🤗🤗🤗😘😘
Kiitos aamupäivän viestistä, näin sen, mutten ehtinyt vastaamaan, kun jo poistui.
On vähän ikävä sua 💕
Täytyy lähteä, nähdään kaverit taas! 🙃
GalluppiaGalluppia kirjoitti:
Milloin viimeksi näit kaivattusi ja mitä hänellä oli yllään?
Tänään. Tavalliset, kesäiset vaatteet - vaaleaa.
Olen nyt siinä vaiheessa elämää, että on minun vuoroni heittäytyä hemmoteltavaksi ja huolehdituksi. Tervetuloa!
Vierailija kirjoitti:
🐻
Mikolle?
Mitäpä tässä odotellaan, auringon laskuako?
Mitä tekisit jos esto poistuisi?