Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Kosteana K-miehestä haaveillen
Ootko N?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu kahville 🥰
Kuuluuko siihen siirtyminen sohvalle kun kahvit juotu?😌
Ei vaan keittiön pöydälle🥰
Aijai, vielä parempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulleni. kirjoitti:
Se pieni syötävä olikin tarkoitettu sinulle muistoksi minusta. Ei syötäväksi. Näin ajattelin.
Ikävää, ettet silloin ymmärtänyt sitä.
Mutta jäihän siitä kuitenkin muisto mitä vaalia.
Olet aina sydämeni sisällä.Se olisikin ollut parasta mitä ikinä olisin saanut. Olisin voinut laittaa sen kotona kunniapaikalle vitriiniin. Mutta en tiedä miksi en sitä ottanut, joku aivojumitus mulle tuli niin kuin aina lähelläsi. 🍬Miehelle niin mukavaiselle. 🍬
Miksi mietit jälkikäteen? 🤔
Ehkä juuri sen takia kun ei ole mitään yhteyksiä enään🤔Näin lyhyesti kerrottuna.
Vierailija kirjoitti:
Tuona päivänä kaipauksesta oli jäljellä vaalenneet luut ison kiven juurella. Vaelteleva harmaasusi pysähtyi nuuhkimaan niitä ohi kulkiessaan.
Muistot elävät, kaipaus jää. Kaunis kirjoitus.
Kaipaus ahdistaa nurkkaan. Olen lohduton.
Vierailija kirjoitti:
Lähdenkö kaivatun näköpiiristä pois lopullisesti? Mitä tapahtuu jos jään? Lähteminen toisi etäisyyttä asioihin, mutta sitten en enää näkisi häntä. Pystynkö elämään niin, ettei enää nähdä?
Ristiriita. Jos lähdet, et näe mutta aikansa kutakin tunnetta. Käytävä vain läpi. Jos jäät, sama meno jatkuu jos ei tule muutoksia ja pahimmassa tapauksessa rappeuttaa kaiken ja lähdet kuitenkin mutta et ehkä niinkään onnellisena enää.. Muutoksia tehdessä on sitten omat haasteensa jotka on selvitettävä kunnolla tai siirryt kohtaan LÄHTÖ.
Ahdistaa. Sinä voisit lievittää oireita tai sitten on vain tyydyttävä Opamoxiin.
Vierailija kirjoitti:
Etsintäkuulutan sut jos lähdet.
Sounds like fun, wanna play a game?
Jaksan vähän kerrallaan. Sitten täytyy levätä. Sellaista on elämäni nykyään.
Niinhän siinä kävi, että minäkin menin suhun rakastumaan. Tiesin, ettei olisi pitänyt mutta miten sua pystyy vastustamaan? Ja tiedän tänään yhtä hyvin kuin tiesin eilenkin, ettei tästä voi tulla mitään sun puolelta. Niin mitäs nyt sitten tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Näin valonkylläisenä päivänä polku pilvilinnaan käy epäselväksi. Eteenpäin tallustaessa voi huomata olevansa vain varvikossa, polku jalkojen alla on loppunut.
Tämä on ihan sivusta.
Tästä, kauniista ajatelmasta tuli mieleen kuitenkin eräs tuttuni.
Hänelle terveisiä!
Hänen kanssaan vitsailtiin, oisko ollut vuonna kaks ja yks, ettei oo tullut kutsua linnan juhliin.
No, siellä hän kuulema nyt on.
Ei kylläkään "juhlimassa",
Eli linnan kundi hänestäkin sitten tuli.
Toive tavallaan toteutui, jos ajattelee huumorilla ja niin hän varmaan tekeekin.
Hän uskaltaa ottaa elämän haasteet vastaan, joten uskon hänellä olevan kaikki hyvin siellä ja sitä toivonkin.
Ei hän tätä viestiä tule koskaan varmaan
lukemaan, mut heitän kuitenkin ilmaan:
Jos tuut näihin maisemiin joskus, tuu moikkaamaan tai laita viestiä.
Tiedät, mistä mut löytää. Vähän on ikävä sua.
Pärjäile!
Vierailija kirjoitti:
Millaista olisi kuunnella sun sydänääniä
Tohtorin sydänääniä?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mun tekisi mieli kirjoittaa tänne yhtä sun toista mutku sitten tulisi niin älyttömän selvästi esiin miten järjettömän rakastunut mä oon. Silti.
Sehän on se pieni vaara, jonka kanssa tänne tullaan flirttailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaksan vähän kerrallaan. Sitten täytyy levätä. Sellaista on elämäni nykyään.
Mikä vaivaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pupillit on aina olleet niin isot katsoessasi minua, että en edes tiedä miltä silmäsi normaalisti näyttävät. Mutta mitä jos se johtuu jostain lääkkeistä? Sä jatkuvasti koskettelet mua tarpeettomasti mutta mitä jos kyse on vain siitä, että käsityksesi ihmisen kehollisuudesta on erilainen ammattisi vuoksi? Meidän interpersoonallinen alue mitataan toisinaan millimetreissä mutta ehkä sä olet samanlainen kaikkien kanssa, ystävällinen ja mukava. Eihän tässä ole mitään järkeä. Mä tiedän, että sä et edes voisi olla musta kiinnostunut ja kaikki tämä saa mut epäilemään todellisuudentajuani.
💕💕💋 Hyvin analysoitu, rakkaani😘 Olen huomannut ihan saman. Peilataan toisiamme.😍
Hän ei peilaa minua. Minä peilaan häntä. Ja on muuten ensimmäinen ja ainoa mies, joka saa mut tekemään niin.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän siinä kävi, että minäkin menin suhun rakastumaan. Tiesin, ettei olisi pitänyt mutta miten sua pystyy vastustamaan? Ja tiedän tänään yhtä hyvin kuin tiesin eilenkin, ettei tästä voi tulla mitään sun puolelta. Niin mitäs nyt sitten tehdään?
Read it again 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mun tekisi mieli kirjoittaa tänne yhtä sun toista mutku sitten tulisi niin älyttömän selvästi esiin miten järjettömän rakastunut mä oon. Silti.
Sehän on se pieni vaara, jonka kanssa tänne tullaan flirttailemaan.
Hetkonen 🧐
Kosteana K-miehestä haaveillen