Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Sinipuna
Vaatteet, ei hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö olet estänyt minut?
Sua en ole koskaan estänyt. Sen toisen estin. Mutta en sua. Sä ite estit mut. Katopa tarkemmin
Sen verta hiljaista pitelee että voisimme siirtyä keskustelemaan siitä miksi estit minut julmasti ilman mitään järkeenkäypää syytä? Voit aloittaa, ole hyvä. Olen pelkkänä korvana ja pyrin sisäistämään kaiken kunniallisesti. Kiitos!
Juurihan sanoin että mä en estänyt. Huomasin pian että hän oli estänyt minut. Ilmeisesti suuttui niin perinpohjaisesti
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka palstan laimeista viesteistä villiintyisi.
Villiruusut, tulta alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että roikun lahkeessasi. Sellainen anelijaolo.
Mä totesin joskus olevani housunlahkeeseen tarrannut terrieri. Oli vähän sama olo, mut ärhäkämmällä otteella.
Kuulostaa myöskin terveemmältä. Pupujussina syliisi loikkaan, sopisiko?
Taidan pomppia kumipallona karkuun, jos rupee tuntemattomat pupunkorvilla syliin loikkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Olis vartin päästä tarjolla uusia perunoita, silliä ja parsaa. Tervetuloa, jos ei muuten niin ainakin saunomaan.
Ai sellanen vartin homma, menee kaks niin olen apajilla!
Joo ei palstan viestit niin villitse, tosin en ole tämän päivän viestejä lukenutkaan niin en tiedä onko ollut jotain villiä. Sain tänään kolme pitkää halia hyväntuoksuiselta kundilta ja se kyllä ihan vähän villitsi, tai no liioittelua tuo villiintyminen mut tuli hyvä fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittäisi, kun kuulisin äänesi. Itse asiassa sitä voin kuunnella koska vain, mutta haluaisinkin jutella sun kans.
Minulle voi soittaa tai tulla luokseni. Sanoa, että meillä olisi puhuttavaa.
Sivusta miehelleMenisitkö itse tekemään asialle jotakin?
Kiitos kysymästä. Ketään ei saa ahdistella.
Meillä on puheyhteys irl.
Vierailija kirjoitti:
S mä haluaisin vaan kertoa, että mitä muhun tulee niin kaikki on päin sitä. En kestä enää ja sun olis paras tulla tänään käymään, niin selvitetään tämä.
Juuri luin ton. Tsih, avasin puoli tuntia sitten käärijä- juoman niin empä ajele enää mihinkään. Kotona olen, tavattavissa.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei palstan viestit niin villitse, tosin en ole tämän päivän viestejä lukenutkaan niin en tiedä onko ollut jotain villiä. Sain tänään kolme pitkää halia hyväntuoksuiselta kundilta ja se kyllä ihan vähän villitsi, tai no liioittelua tuo villiintyminen mut tuli hyvä fiilis.
Minkä ikäinen oikeesti olet? Laskitko tutkimustuloksia hetkeksikään koko päivänä kädestäsi? Edes halin ajaksi? Ei paljoo hei lämmitä! 😂
Ne sanat sanomatta jäivät
kun vaihtuivat päivät
kunnes niille
ei ollut enää
elintilaa
Vierailija kirjoitti:
ikävä sua💛
En usko.
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut puheluun?
Olin just puhelimessa. Puhelin piippasi ja luulin että joku yritti soittaa. Ei kuitenkaan näkynyt että joku olisi soittanu. Soita uudestaan?
Ulkona kukkii tuomi
hyvä Suomi!
Käärijä tuli tokaks ja sen Leijonat
ekan matsin jälkeen hokas
et nyt on alettava tosissaan pelata eikä
mitään pelikuvioita vaan kelata.
Sama koskee montaa kaipaajaa,
tarvitaan mielen raivaajaa.
Jotta voi toimia eikä pelkkä kaipailu
ja kuvittelu vie voimia eikä tartte
itseään niistä soimia. Sillä tarttee
pysyä positiivisen puolella ettei