Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä sut, haluan jutella sun kanssa, mutten tiedä, haluatko sinä näitä asioita enää.
Haluan, haluan! Enemmän kuin mitään muuta juuri nyt. Vaarana on vain se että jäätyisin tilanteessa täysin enkä osaisi puhua mitään. Sitten vain tuijoteltaisiin hiljaa ja ujosti toisiamme. Tai kerrottaisiin huonoja vitsejä. Auto ajelu olisi siinä hyvä että maisemat ainakin vaihtuisi.
No niinpä! Ja tunnetilat. Ai että mikä ihana ehdotus tämä, kerro kun lähdetään.
Vaikka heti 😉Onneksi ei ole numeroa niin ei vahingossakaan voi laittaa viestiä.
Sanopas muuta 👍
Tällaisina päivinä olisi ihanaa käydä yhdessä juoksulenkillä. Ja sitten illalla levätä kainalossa, kun ikkuna on auki ja ulkoa kuuluu lintujen laulu.
Kaipuu puristaa rintaa. Sinä olet liian kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkillä ihastelin juuri alkanutta kesää ja tietenkin koko ajan ajattelin sua unelmieni nainen 💕
Mukavaa olis kanssasi jutella jossain ulkosalla ja voishan sitä vähän pitää kädestäkin kiinni.Sano muuta. Ottaisitpa yhteyttä. Yritin torstaina rohkaista sua, mutta ei tainnut mennä perille?
Olenhan mä viestejä lähettänyt, mutta en ole enää vastakaikua saanut.
Syynä on tämä sekava viestintä täällä. En ole uskaltanut enää kommentoida, koska aina joutuu revittäväksi.
Niinhän se on, mutta en ole saanut irl viesteihinkään vastakaikua. Se on kyllä harmittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔼 Haluan kaivatultani läheisyyttä, lämpöä ja rakkautta.
🔽 Fantasioin ja nautiskelen vain ajankuluksi.
Kyllähän tässä olis hellyyttä ja rakkautta vailla.
Pääsis nyt edes juttelee.Minkälainen esto on kyseessä? Voitko itse tehdä jotakin asian hyväksi?
Eikai siinä kummempaa estoa ole. Kohdataan niin harvoin ja silloinkin vain ohimennen.
Siinähän se vastaus onkin. Nykäise helmasta vaikkapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkillä ihastelin juuri alkanutta kesää ja tietenkin koko ajan ajattelin sua unelmieni nainen 💕
Mukavaa olis kanssasi jutella jossain ulkosalla ja voishan sitä vähän pitää kädestäkin kiinni.Sano muuta. Ottaisitpa yhteyttä. Yritin torstaina rohkaista sua, mutta ei tainnut mennä perille?
Syynä on tämä sekava viestintä täällä. En ole uskaltanut enää kommentoida, koska aina joutuu revittäväksi.
Niinhän se on, mutta en ole saanut irl viesteihinkään vastakaikua. Se on kyllä harmittanut.
Mikä hemmetti on IRL viesti? Minä puhun IRL naamatusten, enkä täällä. Täällä voi olla kuka tahansa.
Olisi helpompaa olla kaipaamatta, kun kaikki muistuttaa sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuu kattomaan uutisia!
Minne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteellinen tilanne:
Miten reagoit, jos kaivattusi ottaa kontaktia irl?Kuten joskus aiemmin totesin: En realistisesti odota että hän ottaisi yhteyttä, mutta valehtelisin jos väittäisin ettenkö sitä toivo.
Kalamies
Minä toivon ja odotan erään kalamiehen yhteydenottoa. Mutta en usko siihen.
Tuskin minä. Minulla ja hänellä ei ole mitään yhteyttä jos ns. virallista kanavaa ei lasketa. Sen kautta en ehkä ihan heti rupea kahvittelukutsua laittamaan.
Näin tänään yhden kalamiehen. Veikkaan, että hän oli tullut siihen tilaisuuteen ihan samasta syystä kuin minä: jos sattuisi näkemään kaivatun henkilön siellä. Mutta ei häntä näkynyt. Niinpä se kalamieskin näytti selailevan tylsistyneenä kännykkäänsä melkein koko tilaisuuden ajan. Tein niin itsekin, eipä siinä.
Sivumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä sut, haluan jutella sun kanssa, mutten tiedä, haluatko sinä näitä asioita enää.
Haluan, haluan! Enemmän kuin mitään muuta juuri nyt. Vaarana on vain se että jäätyisin tilanteessa täysin enkä osaisi puhua mitään. Sitten vain tuijoteltaisiin hiljaa ja ujosti toisiamme. Tai kerrottaisiin huonoja vitsejä. Auto ajelu olisi siinä hyvä että maisemat ainakin vaihtuisi.
Mihin haluaisit autolla?
SivustaVaikka tonne 50km päähän meren ääreen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetti on IRL viesti? Minä puhun IRL naamatusten, enkä täällä. Täällä voi olla kuka tahansa.
Oletan tarkoittavan yksityisviestiä. Mut nykyisin nekin jaetaan tänne ja sit myös muualle.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisina päivinä olisi ihanaa käydä yhdessä juoksulenkillä. Ja sitten illalla levätä kainalossa, kun ikkuna on auki ja ulkoa kuuluu lintujen laulu.
Ja koirat nukkuisivat sohvan toisessa päässä. 😊💖
Muutama minuutti päivässä on osuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö olet estänyt minut?
En ota pois ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Muutama minuutti päivässä on osuuteni.
Muutama minuutti olisi liian vähän. Ehkä 0,5 - 1 pv/ vko olisi jotain, johon voisi tyytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö olet estänyt minut?
Juu, mitäpä sitä muuttamaan. Olisko ollut jotain asiaa?
Eikai siinä kummempaa estoa ole. Kohdataan niin harvoin ja silloinkin vain ohimennen.