Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Lempeälle miehelle lempeitä unia 17 km:n päähän.
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni sinä ymmärrät minua 🥺 ikävä.
🤗😘
Vierailija kirjoitti:
Galluppeja iltaan:
Mitä ajattelit huomenna pukea päällesi? Kerro myös väri.
Vaatteet. Ei viitsi alasti lähteä, kun liikenne menee sekaisin. Ja valkotakkiset hakee minut😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppeja iltaan:
Mitä ajattelit huomenna pukea päällesi? Kerro myös väri.
Vaatteet. Ei viitsi alasti lähteä, kun liikenne menee sekaisin. Ja valkotakkiset hakee minut😁
Ensivasteyksiköllä ei kyllä ole valkoisia takkeja 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös toivomuksia, esimerkiksi
-nukahtaa sylikkäin
-nukkua lusikassa
-pitää kädestä, muulloinkin kuin nukkuessa
-antaa ja saada suukkoja
-suudella yhdessä
-herätä yhteisen peiton alla aamulla halailemaan
-keskustella viisaita
-höpötellä
-kuulla huonoja vitsejä automatkoilla
-5:30 aamulla väliaikahalaus
-katsoa silmiin, ihan läheltäNaiseni, luuletko että nämä toivomukset voisivat olla hyväksyttävissä?
t Mies
Kaikki muu onnistuu mutta haluan pitää oman peiton😉. Huonot vitsit on minun erikoisalaa🤣. Autoajelulle lähtisin niin mielelläni,voin olka kartanlukija. Ajattelin et se kumpi aamulla lähtee ensin antaa kunnon aamuhalin ja suukon lähtiessään. Auhhh.. 😍
Huomenna ehkä teoreettinen mahdollisuus nähdä kaivattua. 🤔
Tuli yllättäviä juttuja taas niin en oo ehtiny näitä lukea..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietittekö edes ikinä sitä, mitä teillä olisi tarjottavana kaivatullenne? Voisitteko tarjota henkistä tasapainoa, taloudellisesti turvallista elämää, luotettavuutta, aikaa, yhteisiä aktiviteetteja, sitoutumista, hellyyttä, viihtyisyyttä, estetiikkaa, erotiikkaa? Vai olisitteko enemmän ottajan roolissa ja kaivattunne huolia lisäämässä?
Kiitos kysymästä, viime aikoina olen miettinyt tuota todella paljon. Ja juuri sen takia, etten suinkaan halua hänelle taakaksi olla. Aiheuttamassa huolta tai mitään. Kun..en taida oikein pystyä antamaan hänelle enää mitään. Minuun on tullut tahtomattani muutoksia sairastuttuani vakavasti ja - olemme siis etäsuhteessa, emme ole nähneet aikoihin - en tiedä...riittääkö rakkaus... Olen itsestäni todella epävarma ja tuntuu, että itse olen ollut koko suhteemme ajan enemmän saamapuolella kuin hän minun kanssani...
..hänen olisi parempi olla jonkun toisen kanssa...Olet oikeassa, päästä irti ja anna hänen elää. Voit menettää rauhassa omasi.
Niin...kiitos kun vahvistat ajatuksiani? En mitään muuta halua kuin että hän on onnellinen. Että hänellä on rinnallaan ihminen, jonka kanssa on varman hyvä olla. Joka tuo elämäänsä iloa ja hassuttelua, rauhaa ja tyyneyttä, konstailemattomuutta. Elämän kauneutta. Halua ja himoa. Yhteisiä huomisia.
Haluan ajatella, että olen hänelle edes jotain yhdessäolemisemme aikana ollut edes osittain jotakin tuollaista...rakastan häntä valtavasti...mutta en voi nyt antaa itsestäni sitä mitä hän tarvitsee ja haluaa enkä toivo hänen hukkaavan aikaansa ja itseänsä epävarmaan huomiseen...
Vierailija kirjoitti:
Käytkö kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös toivomuksia, esimerkiksi
-nukahtaa sylikkäin
-nukkua lusikassa
-pitää kädestä, muulloinkin kuin nukkuessa
-antaa ja saada suukkoja
-suudella yhdessä
-herätä yhteisen peiton alla aamulla halailemaan
-keskustella viisaita
-höpötellä
-kuulla huonoja vitsejä automatkoilla
-5:30 aamulla väliaikahalaus
-katsoa silmiin, ihan läheltäNaiseni, luuletko että nämä toivomukset voisivat olla hyväksyttävissä?
t Mies
1,2,6 ja 10 ei onnistu.
Voi olla dealbreaker joillekin jollei läheisyys onnistu. Vai mistä on kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietittekö edes ikinä sitä, mitä teillä olisi tarjottavana kaivatullenne? Voisitteko tarjota henkistä tasapainoa, taloudellisesti turvallista elämää, luotettavuutta, aikaa, yhteisiä aktiviteetteja, sitoutumista, hellyyttä, viihtyisyyttä, estetiikkaa, erotiikkaa? Vai olisitteko enemmän ottajan roolissa ja kaivattunne huolia lisäämässä?
Kiitos kysymästä, viime aikoina olen miettinyt tuota todella paljon. Ja juuri sen takia, etten suinkaan halua hänelle taakaksi olla. Aiheuttamassa huolta tai mitään. Kun..en taida oikein pystyä antamaan hänelle enää mitään. Minuun on tullut tahtomattani muutoksia sairastuttuani vakavasti ja - olemme siis etäsuhteessa, emme ole nähneet aikoihin - en tiedä...riittääkö rakkaus... Olen itsestäni todella epävarma ja tuntuu, että itse olen ollut koko suhteemme ajan enemmän saamapuolella kuin hän minun kanssani...
..hänen olisi parempi olla jonkun toisen kanssa...Olet oikeassa, päästä irti ja anna hänen elää. Voit menettää rauhassa omasi.
Niin...kiitos kun vahvistat ajatuksiani? En mitään muuta halua kuin että hän on onnellinen. Että hänellä on rinnallaan ihminen, jonka kanssa on varman hyvä olla. Joka tuo elämäänsä iloa ja hassuttelua, rauhaa ja tyyneyttä, konstailemattomuutta. Elämän kauneutta. Halua ja himoa. Yhteisiä huomisia.
Haluan ajatella, että olen hänelle edes jotain yhdessäolemisemme aikana ollut edes osittain jotakin tuollaista...rakastan häntä valtavasti...mutta en voi nyt antaa itsestäni sitä mitä hän tarvitsee ja haluaa enkä toivo hänen hukkaavan aikaansa ja itseänsä epävarmaan huomiseen...
Ei uskota sun kolmoispisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vien aina peiton
Pidän peitosta kiinni, vedät siis minut lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö kaupassa?
Eipä liity kauppahommat tähän mitenkään. On vain eräs tilaisuus, jonka järjestää organisaatio, jossa hänellä on jonkinlainen asema, joten hän saattaa tulla sinne, ehkä. Tuskin tulee, mutta sanoinhan mahdollisuuden olevan lähinnä teoreettinen. Menen tietysti sen vuoksi paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teoreettinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Analysis Paralysis
Mikäköhän se on - en osaa noin hienoja sanoja
Olen muutenkin hiukan yksinkertainen
Kaikki muukin on hyvin selvää, mitä siitä miettimään
Joku pikkuseikka tosin toistaiseksi auki - huuliesi maku
Silmiesi värisävy auringon valossat Mies
Semmoinen voi toisinaan iskeä, kun lukee filosofiaa. Kävi samoin, kun joku laittoi mielenkiintoisen linkin. Tila lienee korjaantuva kumminkin. Tarkoittaako tämä paluuta alkuperäiseen teesiin, järjenkäyttö yliarvostettua?
B
Ps. Mintulta, koska purkka suussa. Väri, idk, ei ole ketään juuri tässä, keltä tarkistaa. Harmi.Ota purkka pois hetkeksi, otan sut rutistukseen - suljetaan silmät hetkeksi ja tutkitaan on mintun maku pysyvää.
Puren huuliasi ihan kevyesti vaan, hellitän rutistusta ihan kohta - ainakin vähän.
t Mies
Mä mietin, et miten noi hyttyset nyt noin sankoin joukoin...kohonnut ruumiinlämpö tjsp., luulen. Tässä ei mikään hyttysverkko kohta auta.
B
Sinäkö sanoit, että enää 2-3 mahdollisuutta enää nähdä. Tänään taisi mennä niistä yksi. En tykkää, jos häviät jälkiä jättämättä.
Mustat housut. Muun päätän aamun fiiliksen mukaan.